gotta gotta gotta
First Prev
of 2
Next Last

Since: Jan 12

Location hidden

#2 Nov 16, 2012
Ooooh I don't know bout this...
wisem smert feller

United States

#3 Nov 16, 2012
Helloh gotta!! Let me getter Dat gurl!! Eye'll make Dat cooter pop out like toast out a dag gum toaster baker!! You bee callin meh. Ya fry daddy! Wooooweeee im on fire twonite!! Got muh lucky draws on!! An muh special tube sock in der glove box!!
Penelope

United States

#4 Nov 16, 2012
Im friendly. What I lack in coherency I'll make up in passion.
Be my fb friend gotta. I dumped every one of my friends when I was insane.
You will be my special buddy!
Penelope

United States

#5 Nov 16, 2012
wisem smert feller wrote:
Helloh gotta!! Let me getter Dat gurl!! Eye'll make Dat cooter pop out like toast out a dag gum toaster baker!! You bee callin meh. Ya fry daddy! Wooooweeee im on fire twonite!! Got muh lucky draws on!! An muh special tube sock in der glove box!!
Hey...you sound like fun!
Penelope

United States

#6 Nov 16, 2012
gotta_in it wrote:
Ooooh I don't know bout this...
gotta, you're all I got left. I feel so alone. Not to discount you at all ...oh!!!
Im having a hard time today. My friend ...oh gotta. Im so sad!

“Yoo-hoo... I'll make ya famous”

Since: May 12

Location hidden

#7 Nov 16, 2012
What the crap?
Ya dumped me Penelope??
Geeze O Pete!
You could have given me a heads-up! Lol.
wisem smert feller

United States

#8 Nov 16, 2012
Wen eye was a liddle kid my mumma bought me some dem pennylope shoes eye took da dag gum pennyzz out an took dem back two der feet locker!! You bring back bad memorezz gurl!!
Penelope

United States

#9 Nov 16, 2012
wisem smert feller wrote:
Helloh gotta!! Let me getter Dat gurl!! Eye'll make Dat cooter pop out like toast out a dag gum toaster baker!! You bee callin meh. Ya fry daddy! Wooooweeee im on fire twonite!! Got muh lucky draws on!! An muh special tube sock in der glove box!!
Its you isn't it.

Since: Jan 12

Location hidden

#10 Nov 16, 2012
wisem smert feller wrote:
Helloh gotta!! Let me getter Dat gurl!! Eye'll make Dat cooter pop out like toast out a dag gum toaster baker!! You bee callin meh. Ya fry daddy! Wooooweeee im on fire twonite!! Got muh lucky draws on!! An muh special tube sock in der glove box!!
Lmfao!! I know a special tube sock trick;)

Since: Jan 12

Location hidden

#11 Nov 16, 2012
Penelope wrote:
<quoted text>gotta, you're all I got left. I feel so alone. Not to discount you at all ...oh!!!
Im having a hard time today. My friend ...oh gotta. Im so sad!
Lol what's wrong?
wisem smert feller

United States

#12 Nov 16, 2012
Penelope wrote:
<quoted text>Its you isn't it.
If you no's a wisem smert feller den by god eye reckon so!
wisem smert feller

United States

#13 Nov 16, 2012
Hurrrrr kitt kitt kitty!!
Penelope

United States

#14 Nov 16, 2012
wisem smert feller wrote:
Hurrrrr kitt kitt kitty!!
Wise Smart Feller...when you call that kitty kitty kitty...my pussycat started purring.
Penelope

United States

#15 Nov 16, 2012
wisem smert feller wrote:
Hurrrrr kitt kitt kitty!!
Mr. Wise Smart Feller...my pussycat is hungry. What should I do?

Since: Jan 12

Location hidden

#16 Nov 16, 2012
Penelope wrote:
<quoted text>Wise Smart Feller...when you call that kitty kitty kitty...my pussycat started purring.
Watch it btch! Lol

Since: Jan 12

Location hidden

#17 Nov 16, 2012
wisem smert feller wrote:
Hurrrrr kitt kitt kitty!!
Meow;)) lol
Penelope

United States

#18 Nov 16, 2012
Oh my god! A car just ran me over! Im dead. Bye Bye cruel world.

Since: Jan 12

Location hidden

#19 Nov 17, 2012
Kelly if u want me to send you a friend request tell me your fb name.
wisem smert feller

United States

#21 Nov 17, 2012
Supongo? Dat gurl just call meh spongebob in Dat der funny talk speakin??

Since: Jan 12

Location hidden

#22 Nov 17, 2012
Kelly Finney wrote:
<quoted text>y actuar como un animal herido I killed my fb. I have a maniac sticking a knife in my back. Deleting at will and y actuar como un animal herido!!! Supongo que soy sólo un pesrson desagradable. Soy terco como una mula y se preocupan por dar a mucho de mí en el Internet. Mi amigo Brad le falta el respeto mutuo por la privacidad personal requerido por mí como individuo. Su obsesión con mi verdadera identidad ha arruinado mi diversión! ESTE SITIO ES PARA ENTRETENIMIENTO ... SI?
Si....ditto lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Searcy Discussions

Title Updated Last By Comments
Searcians can only blame themselves 39 min Wide awake 39
Aptitude - Health Club 4 hr ntheno 2
Religious Facebookers 4 hr guest says 10
Working for God! Not one if you believe in my L... 4 hr Wide awake 11
/keep a word drop a word/ (Oct '11) 5 hr Jennifer Renee 13,161
Deadbeat moms 6 hr Karma 8
United States is at war 7 hr Drip Dry 8

Searcy Jobs

More from around the web

Personal Finance

Searcy Mortgages