Comments
1 - 10 of 10 Comments Last updated Feb 22, 2013
hmm

Shawnee, OK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jan 29, 2013
 
Certified snitch. Better look out cuz you know who looking for you.
yep

Oklahoma City, OK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 29, 2013
 
How u gonna set up your supplier? Not gonna help you with those shoe charges
2 Real 4 Reality

Crowley, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Feb 5, 2013
 
Here I go u say IM certified snitch lol I ain't never told on anybody never will tell on anybody n yal really don't know what's going on n I ain't charged with no dope but IM very thankful to know that I do have some people that love talking about met
officer smiley

Oklahoma City, OK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Feb 5, 2013
 
Hey Tyler. I enjoyed hanging with you the other night.
smh

Malakoff, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Feb 5, 2013
 
officer smiley lol yea ok
polite

Oklahoma City, OK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Feb 6, 2013
 
officer smiley wrote:
Hey Tyler. I enjoyed hanging with you the other night.
You can get in some serious trouble impersonating a police officer
Lol

Oklahoma City, OK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Feb 6, 2013
 
polite wrote:
<quoted text>
You can get in some serious trouble impersonating a police officer
it's not like they knock on the guys door an said it biotch
Jutt

Oklahoma City, OK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Feb 8, 2013
 
SNITCH SNITCH SNITCH!!!!!!
2 real 4 reality

Little Rock, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Feb 11, 2013
 
Jutt wrote:
SNITCH SNITCH SNITCH!!!!!!
i kno this aint Jut because if it was then he wouldnt have said that bc he kno that i DIDNT set him up or try he kno the recording was sent to him on accident n was accidently recorded smart phone n touch screen n GO PRO SMS HAS A RECORD BUTTON RIGHT BELOW THE SPACE WHERE U TYPE YOUR WORDS N IT WAS ACCIDENTLY HIT BY MISTAKE U C NOBODY WENT TO JAIL N THATS BEEN DAMN NERE TWO MONTHS AGO SO HOW IS HE STILL FREE IF THATS TRUE N PLUS JUT DONT EVEN SELL DOPE HE WORK U DUMB ASS BITCHES THATS HOW I KNO YALL JUST BORED N TALKING SHIT
wooooow

Oklahoma City, OK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Feb 22, 2013
 
2 real 4 reality wrote:
<quoted text> i kno this aint Jut because if it was then he wouldnt have said that bc he kno that i DIDNT set him up or try he kno the recording was sent to him on accident n was accidently recorded smart phone n touch screen n GO PRO SMS HAS A RECORD BUTTON RIGHT BELOW THE SPACE WHERE U TYPE YOUR WORDS N IT WAS ACCIDENTLY HIT BY MISTAKE U C NOBODY WENT TO JAIL N THATS BEEN DAMN NERE TWO MONTHS AGO SO HOW IS HE STILL FREE IF THATS TRUE N PLUS JUT DONT EVEN SELL DOPE HE WORK U DUMB ASS BITCHES THATS HOW I KNO YALL JUST BORED N TALKING SHIT
That makes no sense .so you "accidentally" recorded him and then accidentally sent it to him? Stop lol

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Searcy Discussions

Title Updated Last By Comments
School these days 4 min teacher 10
I hate n. iggers 5 min Big donkey 3
selfies 11 min Bangbang 5
Radical Atheist Group Pushes for Separation Bet... 22 min b_rad_ 3
Kandela grill 31 min Big donkey 3
Rodan and fields 1 hr Wondering 1
Casa brava 1 hr Customer 8

Search the Searcy Forum:
•••
•••
Searcy Dating

more search filters

less search filters

•••

Searcy Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Searcy People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Searcy News, Events & Info

Click for news, events and info in Searcy
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••