who is the wildest cowboy in town

who is the wildest cowboy in town

Created by teamropers wife on Nov 30, 2008

231 votes

Click on an option to vote

jerry yandell

cody kilhoffer

jack callahan

ben barnes

jason breeze

baylor newcomb

dusty drake

kenny drake

casey drake

tyler breeze

First Prev
of 3
Next Last
ookk

Elk City, OK

#1 Nov 30, 2008
you mean Hinks?? lol
DUMBDUMB

Lawton, OK

#3 Nov 30, 2008
Dumb Dumb Dumb Dumb. Besides there's only one real cowboy on this list, and he's bulldoggin the big C.

STOP
bball girl

Elk City, OK

#5 Nov 30, 2008
and who is that
no longer and glad

Weatherford, OK

#6 Nov 30, 2008
I hope Casey Drake doesn't get voted as #1, his missy prissy wife would have a shit fit.
teamroper on the list

Elk City, OK

#7 Dec 1, 2008
and why is that she seems like a nice lady
OKOKOKOK

Lawton, OK

#8 Dec 1, 2008
Well, let's see here. Of the states that start with A, Alabama, Alaska, Arizone, Arkansas..... I like Arkansas the best. There is some beautiful timber country in Arkansas. If you've ever been to Petit Jean State Park, you've seen some of that country.

“Come on, I'm the THRILL.”

Since: Oct 08

Location hidden

#9 Dec 1, 2008
Going to go with Alabama, though for the record I think they all suck. Just going with Bama because their college team is ranked number 1 right now ha.
cynbad

Montgomery, TX

#10 Dec 1, 2008
they won't be number 1 after florida rips'em a new hole

“Come on, I'm the THRILL.”

Since: Oct 08

Location hidden

#11 Dec 1, 2008
Ha yea but they are for now.
unknown

Clinton, OK

#12 Dec 3, 2008
Why are people posting this crap?
unknown

Clinton, OK

#13 Dec 3, 2008
And i want to know why baylor newcomb is on this list he not even old enough to drink yet.
cody

Elk City, OK

#14 Dec 3, 2008
lol i no right he is not that crazy i rodeo wit him

“Come on, I'm the THRILL.”

Since: Oct 08

Location hidden

#15 Dec 3, 2008
unknown wrote:
Why are people posting this crap?
People are retarded.
cody

Elk City, OK

#16 Dec 3, 2008
yup they sure are
Yosemite Sam

United States

#17 Dec 3, 2008
no longer and glad wrote:
I hope Casey Drake doesn't get voted as #1, his missy prissy wife would have a shit fit.
I should get voted #1 on this list

“Come on, I'm the THRILL.”

Since: Oct 08

Location hidden

#18 Dec 3, 2008
Yosemite Sam wrote:
<quoted text>
I should get voted #1 on this list
But you're not.
Yosemite Sam

Oklahoma City, OK

#19 Dec 3, 2008
Thrill wrote:
<quoted text>
But you're not.
yes, thats pretty clear..hence the funny name of an animated character... I'm sorry, I forgot you were the moderator big guy.
oh my

Elk City, OK

#20 Dec 3, 2008
cody can ride me anytime hed like. So hey Cody if you get tired of that FAT DRAMA QUEEN you lay with at nite give me a hollar

“Come on, I'm the THRILL.”

Since: Oct 08

Location hidden

#23 Dec 3, 2008
Yosemite Sam wrote:
<quoted text>
yes, thats pretty clear..hence the funny name of an animated character... I'm sorry, I forgot you were the moderator big guy.
Don't forget again. Ha.

“Come on, I'm the THRILL.”

Since: Oct 08

Location hidden

#24 Dec 3, 2008
oh my wrote:
cody can ride me anytime hed like. So hey Cody if you get tired of that FAT DRAMA QUEEN you lay with at nite give me a hollar
LOL. If anything will draw her back here that will.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Sayre Discussions

Title Updated Last By Comments
any good dick around? 3 hr wetnwild 9
Flea Market 7 hr Dustin 7
North Fork Correctional Facility (Feb '10) 14 hr kara 577
baseball Sun Flash G 2
crooked city manager stealing land for cleanup Jul 5 haha 7
what happened to our town embezzler Jul 5 lol 3
Amber Mann (Dec '13) Jul 4 kara 7
More from around the web

Sayre People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Sayre Mortgages