xxx

United States

#21 Sep 18, 2012
Hmmmm wrote:
Well folks when your short handed your short however you are more than welcome to come get an application!!! I mean we are short handed!!! And for the record I'm sure the same people that work everywhere else in this town will work at and quit McDonald's I mean if it's hard enough to keep good employees at one restraut it's gonna be just as hard to keep people at McDonald's too!! And they will prob be on drugs when they work too!!
well thats crap .I applyed three time and all yall do is we will call you and then you never here from yall thats fine i have two jobs now .And it makes me mad when companies do that and then wine cause they have no help .
Hmmmm

United States

#22 Sep 18, 2012
And who do you think this is?? And I have no controll over who gets hired and who doesn't or and I'm not whining over being short handed just sayin that if everyone has such a problem with sonic knowing that we are short handed and are slow at getting orders then either get a job there and help, patiently wait on your food, or simply find another place to eat!! If everyone claims to be waiting for over 15 minutes it takes that long to drive to elk city and prob get a better meal!! I mean sonics food is gross!!
me

United States

#23 Oct 21, 2012
Sucks
Sheena

Union City, OK

#24 Nov 9, 2012
Who's that short Mexican girl that's works there or did? Drives that box looking car has a kid. That chic is rude. Def. Needs to learn ppl skills and how to count change back. Stupid ppl
Haha

Oklahoma City, OK

#25 Dec 27, 2012
Sheena wrote:
Who's that short Mexican girl that's works there or did? Drives that box looking car has a kid. That chic is rude. Def. Needs to learn ppl skills and how to count change back. Stupid ppl
Sounds like you're talking about Andrea Trout
BRITTANi BROWN DELGADO

Yukon, OK

#26 Dec 27, 2012
Yes Andrea trout she is a nasty ass bitch she stinks so bad
NoHop

Elk City, OK

#27 Dec 28, 2012
Hmmmm wrote:
And who do you think this is?? And I have no controll over who gets hired and who doesn't or and I'm not whining over being short handed just sayin that if everyone has such a problem with sonic knowing that we are short handed and are slow at getting orders then either get a job there and help, patiently wait on your food, or simply find another place to eat!! If everyone claims to be waiting for over 15 minutes it takes that long to drive to elk city and prob get a better meal!! I mean sonics food is gross!!
It will be funny when another fast food place comes (if ever). And everyone does go somewhere else.

Since: Jun 11

Clinton, OK

#28 Dec 30, 2012
BOOHOO!
I hate sonic

United States

#29 Dec 30, 2012
No matter how many times I eat there the order is never right. I don't dare complain. Mike gets extremely hateful about it they can't even get a soda order right.
Yep

United States

#30 Dec 30, 2012
Last time I was at sonic mike was drinker than a skunk. He gets nasty if you complain
everyone knows

Elk City, OK

#31 Dec 31, 2012
ya mike is and old worthless drunk
Forever Eagle

Yukon, OK

#32 Dec 31, 2012
Eagle Alley has darn good food, at a good price. No longer do we have to think of another sonic burger cold, and slow service. Been sad that Sayre has offered us few choices most of time have to go to Elk City. One would think the city leaders would want us to stay in Sayre and spend our money.
Yep

United States

#33 Jan 1, 2013
Where's eagle alley
citizen

Sayre, OK

#34 Jan 2, 2013
People who are getting upset about how sonic is run just dont know how hard it is to get teenagers to work and to actually get them to work the right way is even more difficult. I dont work there but alot of my family does. People who havent worked with teenagers need to realize the ADULTS there are working hard to get their jobs done. Working short handed is even harder than working with teenagers. Fast food jobs are not something adults want to do but those jobs are the easiest to get without a college education. Even if they do have a college education its hard to find jobs in the field of education they have. Lay off. Ive never had a problem with the drive thru or any food services I have gotten from there.
I hate sonic

United States

#35 Jan 2, 2013
You can make excuses for the teenagers and sonic all you want. Bottom line, it's my hard earned money and I don't intend to spend it on crappy food or crappy service.
Sayre Mom

Yukon, OK

#36 Jan 2, 2013
I can't complain about Sayres sonic, the wait is longer then I would like but everything is always good on what I order no matter what I order! Every business gets things wrong & people complain! Check your food before you leave if its wrong have them fix it & if its cold have them fix it granited you will be there longer to get fixed food but it is their job!
citizen

Sayre, OK

#37 Jan 2, 2013
I hate sonic wrote:
You can make excuses for the teenagers and sonic all you want. Bottom line, it's my hard earned money and I don't intend to spend it on crappy food or crappy service.
If you have a problem with the service at Sonic go somewhere else and don't diss the rest of us who like sonic and love it when people like you go somewhere else. Then the people at Sonic will be in a better mood when you are gone. P.S. I live in Sayre and would go there to eat before ever going to Pizza Barn. YUCK!!!
Sayre

Binger, OK

#38 Jan 3, 2013
Yep wrote:
Where's eagle alley
The old donut shop.
Poll

Elk City, OK

#39 Jan 3, 2013
citizen wrote:
<quoted text>
If you have a problem with the service at Sonic go somewhere else and don't diss the rest of us who like sonic and love it when people like you go somewhere else. Then the people at Sonic will be in a better mood when you are gone. P.S. I live in Sayre and would go there to eat before ever going to Pizza Barn. YUCK!!!
Lol you are a moron!
citizen

Sayre, OK

#40 Jan 6, 2013
Poll wrote:
<quoted text>
Lol you are a moron!
People like you make my life so much more amusing. Ignorant and stupidity must run in your family. Good luck living with an IQ of 40.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Sayre Discussions

Title Updated Last By Comments
Poll How should the Roger Miller Museum be funded? (May '08) 19 min Oh Boy 290
sherriea gowdy baden mclinto 4 hr Teacher 2
Hammon & Leedey keeping secrets? 4 hr whats the deal? 7
Sayre Hospital / New Hope 5 hr Thunder Thud 10
Lisa nunez missing 8 hr Fake 35
Sayre Community Hospital Closed again Tue Elderly 8
Mrs. Ball new 2nd grade teacher at sayre school Feb 19 James 14

Sayre Jobs

More from around the web

Personal Finance

Sayre Mortgages