First Prev
of 2
Next Last
CLI

Florence, AL

#23 Nov 28, 2010
so kim!!! guess your a scared BI*Ch who cant tell who she is. you can talk thaT shit until someone wants to know who you are caUSE you know i will whoop that ass for talking about christian and james so step and tell your name so i cant whoop that dumbass of yours fack asxs bitch
Ridiculous

Mcminnville, TN

#24 Nov 28, 2010
Cherish you ain't gonna whoop nobody's ass. Anytime you go anywhere you always pass out. How you gonna whoop somebody's ass passed out? What I thought, Bitch. Shut up.
Dannie

Jackson, TN

#25 Nov 29, 2010
Kim wrote:
<quoted text>
good thing nobody is listening to u. Ur just a dope selling junkie too. I'd take up for him too. "peas in a pod"
christian and james are both really nice people. JUST BC THEY HAVE BEEN IN A LIL TROUBLE DOESNT MEAN THEY ARE HORRIBLE PEOPLE. everyone makes mistakes ad they have learneed from the one they have made. why dont you just worry about your life and stay out of other peoples. and who are you to judge them anyway? mind your own business, and worry about your family.
winborn

Murfreesboro, TN

#26 Nov 29, 2010
Dannie wrote:
<quoted text>
christian and james are both really nice people. JUST BC THEY HAVE BEEN IN A LIL TROUBLE DOESNT MEAN THEY ARE HORRIBLE PEOPLE. everyone makes mistakes ad they have learneed from the one they have made. why dont you just worry about your life and stay out of other peoples. and who are you to judge them anyway? mind your own business, and worry about your family.
ha i appreciate u takin up for me whoever u are but for the record IVE NEVER BEEN IN ANY KIND OF TROUBLE!! just everyone leave my name off here im glad u took up for me but no one even do that just act like yall dont no me at all ive got more goin on then worrien bout what kinds of things are on this website for everyone in savannah, my friends, and my family are reading about me
Stonie

Jackson, TN

#28 Nov 30, 2010
James is stright...so haters keep hatin
Just Saying

United States

#29 Nov 30, 2010
There are 2 other James Lewis's in savannah area and I think some people on here are confused of which they are speaking of...
Psplayer

United States

#30 Dec 1, 2010
winborn wrote:
<quoted text>
ha i appreciate u takin up for me whoever u are but for the record IVE NEVER BEEN IN ANY KIND OF TROUBLE!! just everyone leave my name off here im glad u took up for me but no one even do that just act like yall dont no me at all ive got more goin on then worrien bout what kinds of things are on this website for everyone in savannah, my friends, and my family are reading about me
ur the Duma** that put ur name on here. I guess ull know better next time. Might wanna watch who u take up for too
KCC

Chatsworth, GA

#31 Dec 1, 2010
I know both James and Winborn very well!!! They are great friends of mine and would do anything for their friends. James is right if you're hatin on him it's probably because he took your girl.... Everyone knows what he has. Ha love you James:)
Jessica

Mcminnville, TN

#32 Dec 2, 2010
First of all this is called James Lewis!! so why are ppl talking about winborn on here.. I have known both of them for a very very long time and neither one of them are bad ppl.. everyones done something they are not proud of.. but its straigh james sp what ppl hate us and wanna talk crap someone took the time to make a fourm about the both of us :D.. No one will get us down!!! love ya!!
savannah

Chatsworth, GA

#33 Dec 7, 2010
James would be a snitch. and a junkie. do anything to keep himself out of trouble and still have his dope
weezy

Jackson, TN

#34 Dec 7, 2010
Oh goodness, HAS ANY OF his actions affected any of you trash talkers personally? NOOOOOPPPPEEE cus hes a straight up guy.
He pays for his dope, he smokes it, he shares it. Who cares?
Im soooo sorry him and his friends cant be as perfect as the rest of savannah and hardin county! haha, maybe they should just kill themselves. haha

If you wanna make an impact, lead by example. Have a heart and invite him to your church, see if u could do sumthing for him/them instead of just trying to talk trash.

My opinion, James and his friends are wayyyyy better off than most around here. They support each other and know how to have a GREAT time and DONT SPEND anytime being rude or trashing ppl. Cuz they HAVE A THING CALLED A LIFE.
Try it sumtime...its pretty fun to get off a computer and join the world, even if its a faded one. Thats awesum too! lol
Love yal. And yay christian, your still in school lil buddy...AND OUTTA THIS SHIT TOWN!!!
STRAIGHT SNITCH

United States

#35 Feb 20, 2011
hes a snitch how else cld he get away with the stuff he has??
Again

Shelbyville, TN

#36 Feb 20, 2011
He's one of Tommy Plunketts' runners ain't he? From Michie?
18 wheeler

Chatsworth, GA

#37 Feb 20, 2011
He's running dope back and forth to Nashville and Murfreesboro with that winborn kid.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Savannah Discussions

Title Updated Last By Comments
where dat robert benson punk (Dec '11) 2 hr Concerned citizens 3
Focus with Honda sticker? 7 hr Lil rastus 2
Josh Steakley on channel 7 news 14 hr Vladimir Pootin 12
Dustin Benson (Nov '12) 15 hr known em awhile 52
mba rentals 19 hr just watching out 34
Burts Furniture 20 hr guest 17
Accident on River Today 21 hr needstobeputaway 3
More from around the web

Personal Finance

Savannah Mortgages