First Prev
of 2
Next Last
anonymous

Greenwood, MS

#1 Aug 16, 2010
What happened to the who's hot thread?
Chas

Repton, AL

#2 Aug 16, 2010
anonymous wrote:
What happened to the who's hot thread?
I am hot ....... the weather is awful
Steamin

Toledo, OH

#3 Aug 16, 2010
Yeah in that case... I'm reallllllllly hot
whew

Chatsworth, GA

#4 Aug 16, 2010
Saw a guy the other day that was driving a little silver sports car. He has dark hair, tan, and some of the biggest muscles I have ever seen. Anyone know him? Pretty sure he's new to the area, would love to know his name and if he's single?
WOOO HOOO

Repton, AL

#5 Aug 17, 2010
ME TOOOOOO sounds like a hottie lol
whew

Chatsworth, GA

#6 Aug 17, 2010
Trust me he is! would love to find out about him
notsosingle

Jackson, MS

#7 Aug 19, 2010
whew wrote:
Saw a guy the other day that was driving a little silver sports car. He has dark hair, tan, and some of the biggest muscles I have ever seen. Anyone know him? Pretty sure he's new to the area, would love to know his name and if he's single?
Sorry girls lol not sure if hes single r not but his name is adam n it hasnt been long since he had a baby with some girl from a ville
councetn

Jackson, MS

#8 Aug 19, 2010
what bout ole gal that drives the red tang round town all the time hottttieee
whew

Panama City, FL

#9 Aug 20, 2010
notsosingle wrote:
<quoted text>Sorry girls lol not sure if hes single r not but his name is adam n it hasnt been long since he had a baby with some girl from a ville
Think this is a different guy, this one just moved here a few months ago

Since: Aug 10

Martin, TN

#10 Aug 25, 2010
if hes from CLifton & driving a cobra mustang.. hes taking! & his name is Adam & he has a son.. if not then idk who ur talking about..
skaterchick

Cookeville, TN

#11 Sep 28, 2010
If its a firebird His Name is chris and he is not single he is with the manager of taco bell and they have a baby
skaterchick

Cookeville, TN

#12 Sep 28, 2010
p.s. wouldn't say he has some of the biggest muscles ive ever seen but he is a bigger guy than most
interested

United States

#13 Sep 28, 2010
Speaking of muscles.....how bout the guy that owns bodies in motion? He's a real hottie in my opinion.

Since: Sep 10

Location hidden

#14 Sep 28, 2010
The Brain muscles are the most attractive of all.
Just me

Jackson, TN

#15 Sep 28, 2010
Anyone standing stradle of a fire waist high
employee

Millington, TN

#16 Sep 28, 2010
interested wrote:
Speaking of muscles.....how bout the guy that owns bodies in motion? He's a real hottie in my opinion.
Yup hes HAPPILY married so move on to the next guy
haha

Millington, TN

#17 Sep 28, 2010
whew wrote:
Saw a guy the other day that was driving a little silver sports car. He has dark hair, tan, and some of the biggest muscles I have ever seen. Anyone know him? Pretty sure he's new to the area, would love to know his name and if he's single?
Silver car let me guess the front of it is black? yup its David :) an trust me yall dont have a chance with him so move on to the next car...hes not interested
its a secreat

Mcminnville, TN

#18 Sep 28, 2010
Alice is hot hot hot
interested

United States

#19 Sep 29, 2010
haha wrote:
<quoted text>
Silver car let me guess the front of it is black? yup its David :) an trust me yall dont have a chance with him so move on to the next car...hes not interested
Just how do you know?
haha

Olive Branch, MS

#20 Sep 29, 2010
interested wrote:
<quoted text>
Just how do you know?
Well I have known him since hes been here hes one of my good friends and doesn't care about getting with anyone here

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Savannah Discussions

Title Updated Last By Comments
Snitches and Meth users and dealers in savannah 31 min Crytal68 36
Who is Ms. Jan Clayton's Man/Boyfriend? 42 min say what!?!? 4
Company tonight? 57 min Male escort 8
Trump needs to take a drug test. 1 hr Quest 15
Trump needs to pay his bills. 1 hr NOT BLM 3
Jacey McMeans 4 hr Tap out Grisham 5
Josh Steakley promotes a protest at savannah co... 5 hr Josh Steakley 22

Savannah Jobs

More from around the web

Personal Finance

Savannah Mortgages