Savannah bitch list!!
First Prev
of 2
Next Last
shoppaloppabingb ong

Jackson, TN

#1 Nov 16, 2010
Lets start of with heather keyman. this bi*ch is a nasty a*s h*e cant shut her mouth for sh*t! use shampoo not grease b*tch!
Ayla franks- F*cking whale shark b*tch. get f*cked.
BRIANNA WHITE!!- oooh lets get started on this b*tch!! shes a f*ckin wh*re u gone have to call poison control on that ghonarriea a*s pu**y b**ch. her pu**y probably as loose as elaphant ears. Dis b**ch gone have the guts to talk s**t to a bunch of bit***s then say i wont fight none of ya'll though. fine girl go head. be a pu**y cuz u gone get urs from me. and you already know katlyn wallace gone find yo a*s. ahaha she gone merk on you. im gone merk on you. s**t. I guess its merkin season fo yo a**!! B***h get fuc**d ya'll want this girls number? she'll f**k you in a heart beat!! haha!
Kayla warren- B***h you dating my ex?? He just gone cheat on you. just like he did everybody but me. you was a pu**y to and didnt come fight me at city park which is bout two blocks from yo house. fu**ing ska*k. s**t you can have my sloppy seconds but when you kissin him i just got one question h*e. HOW THE F**K DO I TASTE BIT***HH[=??
OHH i could go on forever but i got sh*t to do so bye.
idiot

Cookeville, TN

#2 Nov 16, 2010
It's spelled "gonorrhea" you fucktard.

Here's a spell check toolbar, you useless tool.

http://www.iespell.com/

You need to learn how to use punctuation, otherwise you appear to be an uneducated cun* with no life & no useful skills what-so-ever.
someone

Cookeville, TN

#4 Nov 16, 2010
shoppaloppabingbong wrote:
Lets start of with heather keyman. this bi*ch is a nasty a*s h*e cant shut her mouth for sh*t! use shampoo not grease b*tch!
Ayla franks- F*cking whale shark b*tch. get f*cked.
BRIANNA WHITE!!- oooh lets get started on this b*tch!! shes a f*ckin wh*re u gone have to call poison control on that ghonarriea a*s pu**y b**ch. her pu**y probably as loose as elaphant ears. Dis b**ch gone have the guts to talk s**t to a bunch of bit***s then say i wont fight none of ya'll though. fine girl go head. be a pu**y cuz u gone get urs from me. and you already know katlyn wallace gone find yo a*s. ahaha she gone merk on you. im gone merk on you. s**t. I guess its merkin season fo yo a**!! B***h get fuc**d ya'll want this girls number? she'll f**k you in a heart beat!! haha!
Kayla warren- B***h you dating my ex?? He just gone cheat on you. just like he did everybody but me. you was a pu**y to and didnt come fight me at city park which is bout two blocks from yo house. fu**ing ska*k. s**t you can have my sloppy seconds but when you kissin him i just got one question h*e. HOW THE F**K DO I TASTE BIT***HH[=??
OHH i could go on forever but i got sh*t to do so bye.
ok look at all the words that you couldn't spell i couldn't understand a word that is listed in this, how can you sit at your desk or whatever and have the time to type this...... go do your homework.
curious

Jackson, TN

#8 Nov 17, 2010
Can someone tell me what the hell they just said??!! I have a headache trying to read past all the ****
ha ha

Byhalia, MS

#9 Nov 17, 2010
It sounds like to me this person has a lot worse problems than spelling and punctuation. Girl, or boy, u need to stop. You got a score to settle, do it in person not on this website.
William

United States

#10 Nov 17, 2010
shoppaloppabingbong wrote:
Lets start of with heather keyman. this bi*ch is a nasty a*s h*e cant shut her mouth for sh*t! use shampoo not grease b*tch!
Ayla franks- F*cking whale shark b*tch. get f*cked.
BRIANNA WHITE!!- oooh lets get started on this b*tch!! shes a f*ckin wh*re u gone have to call poison control on that ghonarriea a*s pu**y b**ch. her pu**y probably as loose as elaphant ears. Dis b**ch gone have the guts to talk s**t to a bunch of bit***s then say i wont fight none of ya'll though. fine girl go head. be a pu**y cuz u gone get urs from me. and you already know katlyn wallace gone find yo a*s. ahaha she gone merk on you. im gone merk on you. s**t. I guess its merkin season fo yo a**!! B***h get fuc**d ya'll want this girls number? she'll f**k you in a heart beat!! haha!
Kayla warren- B***h you dating my ex?? He just gone cheat on you. just like he did everybody but me. you was a pu**y to and didnt come fight me at city park which is bout two blocks from yo house. fu**ing ska*k. s**t you can have my sloppy seconds but when you kissin him i just got one question h*e. HOW THE F**K DO I TASTE BIT***HH[=??
OHH i could go on forever but i got sh*t to do so bye.
You sound real classy...someone I'd love to take home to momma LOL
LOLLLL

Milan, TN

#11 Nov 17, 2010
oh I do say it in person and the only reason I do not like these girls Is because they start shit and will not deal with the consequences. Brianna white had the guts to text my phone and say some of the meanest shit i have ever seen and then say she wont fight me when I finnally got pissed.
William

United States

#12 Nov 17, 2010
LOLLLL wrote:
oh I do say it in person and the only reason I do not like these girls Is because they start shit and will not deal with the consequences. Brianna white had the guts to text my phone and say some of the meanest shit i have ever seen and then say she wont fight me when I finnally got pissed.
Why don't you take this up with her in person instead of posting stuff on here?
Bestfran

Jackson, TN

#14 Nov 17, 2010
William wrote:
<quoted text> Why don't you take this up with her in person instead of posting stuff on here?
She tried to!!!!!! But obviously the girl wouldn't meet her. Who's fault is that? Hmm?
=]
the facts

United States

#16 Nov 17, 2010
Its got to be Lisa Fasking!
LOLLLL

Milan, TN

#17 Nov 17, 2010
thank you bestfran? who are you? you could be my bestfran for all i know?? lol!! and who the hell is lisa fasking?
Dockyyyyaaaamouf

Jackson, TN

#19 Nov 17, 2010
William wrote:
<quoted text> You sound real classy...someone I'd love to take home to momma LOL


who cares what your momma thinkkks
lol

Miami, FL

#22 Nov 19, 2010
Well then why dont u like Ayla, she takes responsibility for her actions. So yeah juss sayin
hchs

Arnold, MO

#23 Nov 20, 2010
heather Keyman is nothing but a hoe will sleeps with anyone,likes to start crap and she is two faced. Ayla franks has serious problems she needs to work out. Brianna White is a lesbian hoe who talks crap about you then runs to her cousin Haley when your going to whoop her a** and she is a CHEATER as for Kaitlyn i cant wait til she gets her hands on brianna
William

United States

#24 Nov 22, 2010
Bestfran wrote:
<quoted text>
She tried to!!!!!! But obviously the girl wouldn't meet her. Who's fault is that? Hmm?
=]
Whenever you "girls" grow up, you'll see how childish this is. Sometimes it's just not worth it. Just let some stuff go. Who cares what they say? At least they're not on a website talking about you. Now, who's the more grown up one??? hhhmmm?
HCHS2

Milan, TN

#25 Nov 22, 2010
UMMMMM I AM GROWN UP!! And after katlyn gets her its my turn ya'll dont know all the crap this little girl has done she a nasty h*oe and needs to learn real fast. SHE MESSED WITH THE WRONG B**ITCH!!

Since: Nov 10

Morristown, TN

#26 Nov 22, 2010
wow! seriously? grow the [email protected] up already people! seems to me u need to worry a lil more about urselfs cuz it seems there is much more seriously wrong w/ya'll! its plain to see tht u r some jealous people and u aint got nothing goin on in ur own lifes, so u got to sit back and study everyone else! its called a book girls, open tht, study on somethin tht will actually do u some good! and grow up!
wazz upp bitches

Nashville, TN

#27 Nov 24, 2010
wat about that angel scott girl? is she a ho or wat?
Ayla Franks

United States

#29 Dec 17, 2010
hchs wrote:
heather Keyman is nothing but a hoe will sleeps with anyone,likes to start crap and she is two faced. Ayla franks has serious problems she needs to work out. Brianna White is a lesbian hoe who talks crap about you then runs to her cousin Haley when your going to whoop her a** and she is a CHEATER as for Kaitlyn i cant wait til she gets her hands on brianna
I would like to know who the hell this is, I do not have problems I need to work out, I have faces I need to rearrange. You do NOT know me. How do I know this? Because no one knows me like they beleive they do. I Google my name and this is what I find? Thanks for the haters :), I love you all! HAHAHA, all you are doing is making me famous, I thank you so very much :)
Just sayin

Honolulu, HI

#30 Dec 17, 2010
Ayla Franks wrote:
<quoted text>
I would like to know who the hell this is, I do not have problems I need to work out, I have faces I need to rearrange. You do NOT know me. How do I know this? Because no one knows me like they beleive they do. I Google my name and this is what I find? Thanks for the haters :), I love you all! HAHAHA, all you are doing is making me famous, I thank you so very much :)
You have to sit around and google yourself? I feel sorry for ya babe.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Savannah Discussions

Title Updated Last By Comments
Josh Steakley Update 1 hr Luv Dugs 6
American Food Service sucks (Nov '12) 1 hr Sam 61
Choppy??!!!! 1 hr Luv Dugs 16
Brandon Garrard (Jun '15) 1 hr Jessica 38
Tiffany short (May '15) 3 hr leroy 8
Memorable moments in Savannah history (Jul '10) 4 hr leroy 2,401
CCA...Terrible place to work 10 hr X worker 15

Savannah Jobs

More from around the web

Personal Finance

Savannah Mortgages