Cops in Savannah,your being filmed!!!!

Cops in Savannah,your being filmed!!!!

Posted in the Savannah Forum

First Prev
of 4
Next Last
noneya

Johnson City, TN

#1 Sep 20, 2012
Yep! thats right...you f..kers have been on camera for months now..here soon im hand delivering all the garbage on you pigs to the TBI an your wives...hope all of you go to prison!!!!!!
Jack

United States

#2 Sep 20, 2012
noneya wrote:
Yep! thats right...you f..kers have been on camera for months now..here soon im hand delivering all the garbage on you pigs to the TBI an your wives...hope all of you go to prison!!!!!!
What do you got?
Telly Savalas

Summerville, GA

#3 Sep 20, 2012
Jack wrote:
<quoted text> What do you got?
Untaken meds,an unused strait-jacket and alot of hot air.
noneya

Johnson City, TN

#4 Sep 20, 2012
haha!! u wished pig!!! you havent a clue who i am..i have all kinds of shit on you pigs... doesnt matter what you chicken sh.t pigs say...all i can say is just wait n see what happens..gonna be some single woman in savannah before long; besides, the pigs in jail...when i'm done this will be a new town..i vow to you that...i have enough friends to make a difference..u can take it how ever you want pig..cause you are a pig rite Telly Savalas...probably one of the very crooked ones i'm talking about
Jack

United States

#5 Sep 20, 2012
Telly Savalas wrote:
<quoted text>Untaken meds,an unused strait-jacket and alot of hot air.
Untaken meds?
noneya

Johnson City, TN

#6 Sep 20, 2012
please! pigs come post your fear...tell me how this is a bunch of bullsh.t an laugh, wtfe..cause when its all said an done i'm laughing last...hahahaha!!! hope your wives are all good looking
OhNo

Cookeville, TN

#8 Sep 20, 2012
You got shit you [email protected] idiot. I don't know who you are but it's safe to say your a Nut case. Get out in the world and live your life and maybe you will enjoy it. I notice that you seem more concerned about their marriages and their wives than their actual job performance. If you really have what you say you do then let's see the names of the ones you have on video. I'll be patiently awaiting your response.
Jimmy

United States

#9 Sep 20, 2012
Turd Burgler wrote:
I just blasted my huggies full of hot brown mash. Open your mouth wide and prepare for dinner, you goddamn idiot!
I personally like depends better. I love to smell my smelly shi*
anti thug.

United States

#10 Sep 20, 2012
Not all of the cops are bad.
I would say all of them are good folks but if you can prove otherwise I would like to see it.
lol

Union City, TN

#11 Sep 20, 2012
Post it coward!
lol

Union City, TN

#12 Sep 20, 2012
Do it on FB or YouTube . Geez, get a life loser.
lol

Union City, TN

#13 Sep 20, 2012
Get a job freak.
get a life.

United States

#15 Sep 21, 2012
Actually we are all being filmed, there is a live web cam on the courthouse. Oh no I hope no one tattles on me. Grow up.
Jimmy

Nashville, TN

#16 Sep 21, 2012
I wish they would film me blowing a cop.
It would be erotic and I would really get off on it.
guess

Beech Bluff, TN

#17 Sep 21, 2012
Jimmy wrote:
I wish they would film me blowing a cop.
It would be erotic and I would really get off on it.
I wish a cop would let you blow him right before he blow your head off.
Jimmy

Nashville, TN

#19 Sep 21, 2012
guess wrote:
<quoted text>I wish a cop would let you blow him right before he blow your head off.
are you flirting with me? ;)
noneya

Johnson City, TN

#20 Sep 21, 2012
the cops in this town stand by an let the dealers get by with murder, i'm not talking about small shit here..i'm talking about turning a blind eye an allowing people such as the jones, the judges, an if its that deep, everyone of you are in on it...there is maybe a couple good cops that probably hate being on the force with the rest of you dirty f.kers..anyone cops that would allow the big wigs of this twon to do the shit their doing an do nothing about it..guess i have to say it over an over cause you idiots dont get it..the only way people of savannah will get rid of these people is to run em out of here and believe me it can an will be done..i my friends an i are making a vow to stop every last one of you..make sure you f.kers get put were you belong
noneya

Johnson City, TN

#21 Sep 21, 2012
hey one more thing pigs..any of the recordings of yall flirting an talking to other women for a hour at a time an dont forget yalls lil meeting places,,,will be sent to each an every wife...an believe me, its just about every cop in savannah doing it..bet that!!!!
Ticket writer

United States

#22 Sep 21, 2012
Name some of the cops your referring to. One may be my man.
žžžžž

Cookeville, TN

#24 Sep 21, 2012
Ok I may not know how things like this work but isn't the point of an undercover sting operation keeping it a secret? If I took my own time and money to stalk and video the police or anyone else I wouldn't say a word about it until time to present the evidence. This is just a thought.
Besides sounding like a child this idea just seems a bit far fetched and no one actually believes this story anyway.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 4
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Savannah Discussions

Title Updated Last By Comments
Where's Shannon Baugus at now? (May '10) 22 min wishing 48
robbery, car theft, child molestation, and invo... (Feb '15) 4 hr Jnt74 11
Beside Lowe's 11 hr fp 3
Save-a-lot woman 12 hr lol 2
will there ever be a race war (Sep '15) 20 hr Nastywomenstink 10
Chris Jerrolds 23 hr Gto 14
Rachel Yager and Madison Yager Wed Grammar Police 6

Savannah Jobs

More from around the web

Personal Finance

Savannah Mortgages