What ever happened to Peter Campos?

What ever happened to Peter Campos?

Posted in the San Diego Forum

First Prev
of 2
Next Last
Single mom

Dallas, TX

#1 Mar 7, 2012
Havn't seen that guy in years. Any one know anything?
uhh

Corpus Christi, TX

#2 Mar 7, 2012
Single mom wrote:
Havn't seen that guy in years. Any one know anything?
Facebook!
Single mom

Dallas, TX

#3 Mar 7, 2012
I can't find him. Wonder where him and his brother Sam have been.
watup

Westminster, CO

#4 Apr 3, 2012
Single mom wrote:
I can't find him. Wonder where him and his brother Sam have been.
He lives in Laredo and his bros in bryan
sandiego

United States

#5 Apr 4, 2012
No he ussed to live in laredo married with rosa and now living in freer
Just me

Lockhart, TX

#6 Feb 19, 2013
What rosa
haha

Portland, TX

#7 Feb 19, 2013
He's newly single and ready to mingle!
Just me

United States

#8 Feb 19, 2013
What happened? Is he seeing anyone?
SD born

Lockhart, TX

#9 Feb 19, 2013
My husband knows his and we agree that his is going to go back to her because of his kids
haha

Portland, TX

#10 Feb 19, 2013
SD born wrote:
My husband knows his and we agree that his is going to go back to her because of his kids
Yup, you were definitely born in SD lmao
a close friend

Corpus Christi, TX

#11 Feb 20, 2013
He is separated from his wife and has his own place in sd now. That's all you need to know.
a close friend

Corpus Christi, TX

#12 Feb 20, 2013
Oh and he isn't seeing anyone...Facebook will tell you that :)
Huh

Lockhart, TX

#13 Feb 20, 2013
Never heard of a Peter Campos on Freer
Whatever

United States

#14 Feb 20, 2013
That's not what we heard. They are saying that he's been sleeping with this girl from freer and this other girl from san diego and that his wife is to stupid to find out!
a close friend

Denver, CO

#15 Feb 20, 2013
Well there's your problem right there lol gossip from two Towns! He has never cheated trust me i would know. Why don't you just ask him yourself instead of listening to nonsense ppl have to say about other people.
peter campos

Denver, CO

#16 Feb 20, 2013
Never thought I'd be on topix...lmao. yes my wife and I are separated, no I'm not cheating or wasn't cheating. Never have, never will. I was married for 7yrs to Rosa Martinez who is not stupid by the way... lived in Laredo then moved to Freer. Now i live in San Diego by myself. Is that so hard to understand? Thank you and goodnight!
haha

Houston, TX

#17 Feb 20, 2013
Haa that shut everyone up
Whatever

Lockhart, TX

#18 Feb 21, 2013
peter campos wrote:
Never thought I'd be on topix...lmao. yes my wife and I are separated, no I'm not cheating or wasn't cheating. Never have, never will. I was married for 7yrs to Rosa Martinez who is not stupid by the way... lived in Laredo then moved to Freer. Now i live in San Diego by myself. Is that so hard to understand? Thank you and goodnight!
Was married so now you're single and live by yourself mmm very convenient good luck to you and your wife oh sorry ex wife, right. I'm out and no one shuts me up hahaha I shut up when I want
Rings a bell

Lockhart, TX

#19 Feb 21, 2013
So who did he see in Freer?
haha

United States

#20 Feb 22, 2013
Whatever wrote:
<quoted text>
Was married so now you're single and live by yourself mmm very convenient good luck to you and your wife oh sorry ex wife, right. I'm out and no one shuts me up hahaha I shut up when I want
Why are you mad? What is it to you if he's married or single? He tried the married life,didn't work out n now he wants to go n come when he pleases without anyone telling him what to do!! Why are you bitter about it? Oh,I'm sorry your the ex wife n it hurts for you to see that he considers himself single....sorry Hun that's right,he didn't shut you up he left you with your mouth open!! HAHaHA

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

San Diego Discussions

Title Updated Last By Comments
Ashley Cuellar (Aug '14) 5 hr Ashley Cuellar 20
ICE house behind Lopez store 16 hr Drug house 1
ff 17 hr js 1
What X Mayor couldn't show up Today 19 hr Liva 18
Air Bags Thu SD Inquirer 2
has anyone failed a drug test for kush (Aug '12) Wed chimchim 46
News With illegal immigration arrests down, does Tex... (Oct '08) Wed ICE man 178

San Diego Jobs

More from around the web

Personal Finance

San Diego Mortgages