Reglamento y requisitos para pasaporte

Reglamento y requisitos para pasaporte

There are 14 comments on the El Paso Times story from Jan 24, 2007, titled Reglamento y requisitos para pasaporte. In it, El Paso Times reports that:

En el pasado, los ciudadanos de Estados Unidos podian viajar a Canada, Mexico y la mayoria de los paises del Caribe para luego regresar al pais utilizando su licencia de conducir o acta de nacimiento.

Join the discussion below, or Read more at El Paso Times.

LUCIA

Berkeley, CA

#1 Jan 18, 2010
hola tengo 1 sobrino ciudadano de U.S.A a mi sobrino lo mandaron a mexico de 8meses, con el permiso de mi hermano y su mama pero despues ami hermano lo deportaron y la mama desaparecio[ELLA TENIA PROBLEMAS CON LAS DROGAS] ella vivia en el mismo edificio que otro de mis hermanos pero no la volvieron haber desde hace 10 anos.hoy mi sobrino quiere venir a U.S.A con su papa pero mi hermano es indocumentado y mi sobrino no tiene su pasaporte americano ya que no sabemos donde esta su mama como puede sacarle mi hermano el pasaporte americano ami sobrino para que vuelva para U.S.A Y QUE REQUISITOS NECESITA HACER MI HERMANO Y EN DONDE Y PODRIA PEDIR UN PERMISO MI HERMANO PARA VENIR CON SU HIJO YA QUE MI SOBRINO TIENE AHORA 10 ANOS LE PIDO TODA SU ATENCION SI ALGUIEN PUDIERA AYUDARNOS SE LOS AGRADECERIAMOS.GRACIAS.
Nathan R Jessup

San Antonio, TX

#2 Jan 18, 2010
It would make more sense if you wrote this in english you non-english speaking river swimmer.
victor

Tulsa, OK

#3 Feb 2, 2010
yo manda ami hija con sus abuelos a mcallen tx pero ahora quiero traerla para atras yo vivo en tulsa ok,solo quiero saber si necesito pasaporte para mi hija para viajar por avion o no..... alguien me la a traer
sheila

Lewisville, TX

#5 Feb 19, 2010
hola,nosotros vivimos en texas y queremos saber si para volar a florida de vacaciones,que tipo de documentos solicitan,nosotros somos ciudadanos pero un famailiar no,solo tiene su pasaporte mexicano.pudiera hacer el paseo esta persona/.???gracias
vtr

United States

#6 Apr 14, 2010
if you ain't english speaker just be quit red neck
sss

Arvada, CO

#7 Nov 24, 2010
Nathan R Jessup wrote:
It would make more sense if you wrote this in english you non-english speaking river swimmer.
look you bitch you need to stop talking about people who talk spanish because nobody likes you guys.
huh

El Paso, TX

#8 Nov 24, 2010
sss wrote:
<quoted text>look you **** you need to stop talking about people who talk spanish because nobody likes you guys.
Post this SHITZ in El Dario this is the ENGLISH topix! Pendejo! This is not MEXICO. We have catered to you Non English Speaking Mexicans WAY tooo LONG!! Time to learn OUR language, pay your taxes and get insurance! Learn to ASSIMILATE.. I dont go to Mexico expecting them to cater to me and speak ENGLISH!
Jessica

United States

#9 Mar 28, 2011
huh wrote:
<quoted text>
Post this SHITZ in El Dario this is the ENGLISH topix! Pendejo! This is not MEXICO. We have catered to you Non English Speaking Mexicans WAY tooo LONG!! Time to learn OUR language, pay your taxes and get insurance! Learn to ASSIMILATE.. I dont go to Mexico expecting them to cater to me and speak ENGLISH!
first of all if u have a problem with those who speak Spanish And don't speak English in this country talk about it somewhere else because obviously this forum was meant for those who do speak Spanish and the question was made in Spanish for a reason..so if u cant understand it that is too bad.
lau

Mexico

#10 Sep 7, 2011
que ocupo para el pasaporte mexicano
Irma

United States

#11 Sep 29, 2011
Hola,tengo una pregunta yo soy ciudadana de Estados Unidos pero mi pasaport ya se me vencio me gustaria saber si puedo viajar para México sólo con mi certificado de ciudadanía.Gracias.
Franco

Pleasanton, CA

#12 Jul 16, 2012
Nathan come on dude why don't u stop posting those comments ...looks pretty bad those comments ...if u don't speak Spanish cause your are idiot ...most of people speak Spanglish ..sorry you can do it...
victoria

United States

#13 Jul 16, 2012
Learn English and quit being lazy maricone!
ana

Melrose Park, IL

#14 Nov 1, 2012
holo. tengo un baby de 6 meses de nasido y nesesito saber. k papeles nesesito para tramitarvsu pasaporte estadounidense
49ER_Arrrrrr_

El Paso, TX

#15 Nov 4, 2012
Hola mi abullita bebe an juarez , le duele el culo, como la puedo tri aqui.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

San Antonio Discussions

Title Updated Last By Comments
after hours beer/ liquor (Jan '14) 58 min Mark 15
horny Latina women for fun (Jan '13) 1 hr Ella 25
A Country United NO MORE 3 hr New Resident 17
natalias alvarez or sentiva ochoa (Oct '14) 4 hr New Resident 13
Hey D C Dave aka Audi 5000 derp a derp Caitlyn ... 4 hr the real DC Dave 23
Cleaning Up Ham Radio in San Antonio (Aug '10) 6 hr real ham 8,361
need wealthy person to give me a car (Apr '12) 10 hr Tylar 110

San Antonio Jobs

More from around the web

Personal Finance