Love The Burg

Apollo, PA

#43 Oct 12, 2011
For someone who is glad they moved on and out of Saltsburg you seem to have a lot to say and check in on the topix .. You must be really bored.. I guess I would be if I lived with my mom and my only friends were my dog Duke and the local lot lizards..
truck driver wrote:
most people in saltsburg "can't see the forest for the trees" if you would only a little farther down the road, see what can be rather than what is. so glad i did
atsj

Vandergrift, PA

#44 Oct 13, 2011
who are you ,are you jack?you seem like a very nice guy.
enough of this chatter

Leechburg, PA

#45 Oct 27, 2011
Did the owners say they wanted to tear it down ?? Well we second the motion - Rid the town of the eyesore and take the Mule Barn with it - This town is stuck in the 50's with this historic crap- Get moving or the end is near.
hystorical hysteria

Apollo, PA

#46 Oct 27, 2011
half of the hystorical district has been renovated in the mid-century style. Its too late, it looks like shit.
Never Gonna Happen

Vista, CA

#47 Oct 27, 2011
hystorical hysteria wrote:
half of the hystorical district has been renovated in the mid-century style. Its too late, it looks like shit.
What are you talking about? Spare for the two blocks on Salt Street (Fox's down to Napa), most of the buildings have their original facade. That GOD AWFUL grocery store looks like such shit that it really detracts from everything around it. That place needs a hardcore renovation. It's a big red rectangular turd from 1975. That era was by far the darkest hour in American architectural history. What the fuck were those people thinking back then?
enough

Leechburg, PA

#48 May 9, 2012
enough of this chatter wrote:
Did the owners say they wanted to tear it down ?? Well we second the motion - Rid the town of the eyesore and take the Mule Barn with it - This town is stuck in the 50's with this historic crap- Get moving or the end is near.
When are the taxpayers going to make the owners of the Mill and the Mule barn get moving-- step up and spend some of your $$$- All we see is WAITING on a grant or a HANDOUT
ghost whiperer cancelled

Pittsburgh, PA

#49 May 10, 2012
For Sale - unusable rundown eyesore called a building. once owned by mules. handyman's nightmare. david conrad took a crap here! will trade for ahi-tuna or mullet gel or 72 trans-am hood or old gameboy cartridges.
truth

Blairsville, PA

#50 May 12, 2012
ghost whiperer cancelled wrote:
For Sale - unusable rundown eyesore called a building. once owned by mules. handyman's nightmare. david conrad took a crap here! will trade for ahi-tuna or mullet gel or 72 trans-am hood or old gameboy cartridges.
Funniest shit I read yet on this site yet.
hysterically incorrect

Chicora, PA

#51 May 13, 2012
ghost whiperer cancelled wrote:
For Sale - unusable rundown eyesore called a building. once owned by mules.
how in the hell can mules own a building? unless the owners were jackasses---ha ha!
Donkey Kong

Leechburg, PA

#52 May 14, 2012
The only mules here are the Saltsburg Council Members!
enough

Leechburg, PA

#54 May 23, 2012
Donkey Kong wrote:
The only mules here are the Saltsburg Council Members!
Have they torn this pos down yet??????
avonmore fellow

Saltsburg, PA

#55 May 29, 2012
Yeah, the mill needs work, but its better than half the homes just outside of town. I'd also like to ask, have any of you actually seen the inside of the building, beyond the entrance, to determine if the structure is sound? Roofs are cheap.
parking lot

Monroeville, PA

#56 Jun 4, 2012
avonmore fellow wrote:
Yeah, the mill needs work, but its better than half the homes just outside of town. I'd also like to ask, have any of you actually seen the inside of the building, beyond the entrance, to determine if the structure is sound? Roofs are cheap.
It needs much more than a roof. Way more than a roof. If you've seen the inside and had half a clue you would agree. WTF ever happened to the artsy flamers from kiski prep that promised to turn it into the next station square?
Lmao

Columbus, OH

#57 Jun 6, 2012
Lone Ranger wrote:
No I know they sell Pepsi products at the Shop n Save
Lol
Love it!!
enough of this chatter

Saltsburg, PA

#58 Oct 9, 2013
enough of this chatter wrote:
The so called feed mill is a sore eye to all. Fix it up or better yet tear it DOWN. We love to look at the "Should have been torn down Mule Barn" and catch a good look at another so called piece of History. We say fix it now and cut the crap.
Level it and take the so called mule barn with it !!!!!!!!!!
enough

Saltsburg, PA

#59 Oct 11, 2013
enough of this chatter wrote:
<quoted text>Level it and take the so called mule barn with it !!!!!!!!!!
I read that so FEW want to save this POS- To say they pay TAXES that person better check the PAST due tax report-that pos and the one next door need to meet a "CAT" before the ca2821use a bigger mess
enough of this chatter

Saltsburg, PA

#60 Oct 20, 2013
avonmore fellow wrote:
Yeah, the mill needs work, but its better than half the homes just outside of town. I'd also like to ask, have any of you actually seen the inside of the building, beyond the entrance, to determine if the structure is sound? Roofs are cheap.
"Saltsburg" The blue tarp on the roof city- two now and growing !!!!!
The Meowling

Jersey City, NJ

#61 Oct 22, 2013
To tear down the feed mill would be the eternal demise of Saltsburg and surrounding communities. That building was originally built upon a land trust agreement between the Freemasons and the Society of White Decency, and in it's very inception sealed the fortified between the two societies (though the latter is now defunct).

Doom would occur in various forms to all who would participate in the structures razing, as per the Doctrine of the Leauge of Wheat, signed into official Mason law in August of 1866, by former president Abraham Lincoln, with the honorable Sir Thomas Boleyn serving as an honorary witness to the event. If that particular structure is ever razed, make no mistake....An orb will appear from the waters of the Loyalhanna Creek on the third night from the first full moon after the razing. Three nights from that, six frogs will proceed down Market Street. Each frog will carry in it's mouth a small turd from the bowels of none other than Miley Cyrus herself, as she is (by way of Masonic law) the Antichrist. The Procession of the Frog Mouth Turds will be immediately followed by the Miracle of the Lucid and Agile Chops, and finally the housed and sane Randall Stitt. It is at this time when Saltsburg's world shall be turned upside down and inside out, with hell to follow in due step. Be warned fellow Saltsburgers.......Be warned.
Hail to the Frog

Vandergrift, PA

#62 Oct 23, 2013
The Meowling wrote:
To tear down the feed mill would be the eternal demise of Saltsburg and surrounding communities. That building was originally built upon a land trust agreement between the Freemasons and the Society of White Decency, and in it's very inception sealed the fortified between the two societies (though the latter is now defunct).
Doom would occur in various forms to all who would participate in the structures razing, as per the Doctrine of the Leauge of Wheat, signed into official Mason law in August of 1866, by former president Abraham Lincoln, with the honorable Sir Thomas Boleyn serving as an honorary witness to the event. If that particular structure is ever razed, make no mistake....An orb will appear from the waters of the Loyalhanna Creek on the third night from the first full moon after the razing. Three nights from that, six frogs will proceed down Market Street. Each frog will carry in it's mouth a small turd from the bowels of none other than Miley Cyrus herself, as she is (by way of Masonic law) the Antichrist. The Procession of the Frog Mouth Turds will be immediately followed by the Miracle of the Lucid and Agile Chops, and finally the housed and sane Randall Stitt. It is at this time when Saltsburg's world shall be turned upside down and inside out, with hell to follow in due step. Be warned fellow Saltsburgers.......Be warned.
Bravissimo!
enough of this chatter

Saltsburg, PA

#63 Oct 25, 2013
Local Yokel wrote:
I try not to believe in conspiracy theories, but the fact that goddamn feed mill is still standing is proof to me that there were explosives planted in the trade center. That piece of shit is the biggest eyesore in this town. It looks like absolute shit...Tarps on the roof, WTF?
Whoever owns that canoe business should be ashamed of themselves. That shithole building has to break EVERY code imaginable. Eventually the whole damn thing is gonna wind up collapsing and someone's gonna wind up getting killed. I can't BELIEVE they get away with running a business outta there...Only in Saltsburg.
Way past time to rid the town of this POS-If you want to save it BUY it- Pay all of the back taxes- and get on with your DREAMS

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Saltsburg Discussions

Title Updated Last By Comments
kvi (Jan '16) 12 hr Jimjab 145
News Proposal to move Saltsburg students to Blairsvi... (Feb '15) 20 hr tonto 2 85
Free backpacks, school supplies,and haircuts Mon D Nuts 10
The foundry update Sun D Nuts 4
Vote For Donald Trump Aug 20 DBrockie 11
Cell phone carriers in and around the burg (Aug '15) Aug 20 Mayor of Nowrytown 12
Saltsburg Aug 18 Lord of the Frys 56

Saltsburg Jobs

More from around the web

Personal Finance

Saltsburg Mortgages