Spankie203

Bossier City, LA

#1 Nov 18, 2012
What's all this about Chris kennedy, a.k.a. Cheese head, whatever the hell that's supposed to mean, hitting this little boy in saline, they say he just came out of nowhere and all of his buddies just ganged up on him and held him there and let Chris hit the poor defenseless boy, that's pretty shitty , I wish his dumbass would try some stuff like that with me
Baby bacon

Bossier City, LA

#2 Nov 18, 2012
I bet you won't say that shit to him, he will knock your damn teeth out
Spankie203

Bossier City, LA

#3 Nov 18, 2012
Yea right, I heard he had that retard strength
Richie

Bossier City, LA

#4 Nov 18, 2012
That little boy he hit is a grown ass man no nobody held him down they were trying to hold cheese head back and u talk all this shit on here knowing u want say it to his face
Baby bacon

Bossier City, LA

#5 Nov 18, 2012
He gone show you retard strength
Baby bacon

Bossier City, LA

#6 Nov 18, 2012
What's your real name spanky
spankie203

Bossier City, LA

#7 Nov 18, 2012
You can just call me daddy
chriskennedy

United States

#8 Nov 18, 2012
So what's your real name?
Wade damn Elliott

Bossier City, LA

#9 Nov 18, 2012
You gone be callin you own daddy to come carry to ass home
chriskennedy

United States

#10 Nov 18, 2012
And btw I don't need any help ! I will be home around Dec 15 my address is 870 brown st saline la you can come by anytime u think u are ready
Spankie203

Bossier City, LA

#11 Nov 18, 2012
My name is spankie203
Spankie203

Bossier City, LA

#13 Nov 18, 2012
I might just take you up on that, and I know where you live, it's that trashy trailer with all the four wheelers in front of it where Sammy Mathews swears y'all are selling dope, trashy people These days
chriskennedy

United States

#15 Nov 18, 2012
Well I'll put it like this you tell me your name and you want have to look for me because I will find you
GitNasty

United States

#16 Nov 18, 2012
If we was selling dope we wouldn't be working you stupid fk!!
chriskennedy

United States

#17 Nov 18, 2012
That's what I thought!
spankie204

Dickinson, ND

#18 Nov 20, 2012
You should not pick on retards like Chris! Would you trip a blind man
pokechop

Bossier City, LA

#19 Nov 20, 2012
Smh
mary

Ruston, LA

#20 Nov 20, 2012
obviously ppl dont kno wat they talkin bout talkin bout chris or any of those boys they acuse of selling drugs. they are hard workers and great ppl so whoever talkin crap either just hatin or aint gotta clue who they talkin bout
spankie203

Shreveport, LA

#21 Nov 21, 2012
421 magnolia st. bienville la
punkin

Powhatan, LA

#23 Nov 22, 2012
oooh spankie203 why u gotta b hatin on cheesehead! he so dam sexyyyy

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Saline Discussions

Title Updated Last By Comments
Anybody tell me anything about Kelli Tilley????? 1 hr Kat2foru 9
Ernest graves from Coushatta Mansfield (Mar '16) Feb 6 Spooky 26
whor*of castor (May '14) Feb 4 I hit it 10
Things not to do (Feb '17) Jan '18 hammerhead 3
Campti area Jan '18 Uncle Tom 6
News Police Reports (Apr '10) Jan '18 Tiffany 4
Hey Uncle Tom Jan '18 WOW 1

Saline Jobs

More from around the web

Personal Finance

Saline Mortgages