Who Beat Up Eddie Durham?

Posted in the Salem Forum

Comments

Showing posts 1 - 13 of13
Clyde

Waynesville, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Oct 27, 2012
 
Heard some older fellow worked him over pretty good the other night. Anyone know who? or why?
Mfker

Houston, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Oct 27, 2012
 
i dont know, but someone beat me to it i guess....
fools

Bellevue, WA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Oct 27, 2012
 
think u heard wrong,i see him everyday and he look's just fine to me.
Megen

Waynesville, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Oct 28, 2012
 
He beat up a couple of bikers.
lol

Salem, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Oct 29, 2012
 

Judged:

1

Megen wrote:
He beat up a couple of bikers.
You mean he beat up a couple kids on bicycles.
Biker

Waynesville, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Oct 29, 2012
 
lol wrote:
<quoted text>
You mean he beat up a couple kids on bicycles.
I heard it was to guys on Choppers!
no name

Salem, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Oct 29, 2012
 
it was two kids on big wheels.and they beat the crap out of eddie.
Just Curious

Vienna, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Nov 1, 2012
 
That dope head couldnt beat his way out of a wet paper bag. He is nothing but a little b!tch and needs to get his a$$ severely beat. And any time that he does get into it with someone he runs like a little pu$$y and hides so u cant get ahold of him. Trust me I know from experience. He went and got a laser pointer and acted like it was a hand gun and he was gonna shoot me. Lmao!!! What a b!tch.
Bernie

Waynesville, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Nov 1, 2012
 
Well i would not want to mess with a man like him. How could you stop someone like that? I know he has whipped alot of ass in this town.
Amanda

Waynesville, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Nov 7, 2012
 
He is so strong! I wish he would give me a ride on his bike.
Amanda

Waynesville, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Nov 15, 2012
 
Just Curious wrote:
That dope head couldnt beat his way out of a wet paper bag. He is nothing but a little b!tch and needs to get his a$$ severely beat. And any time that he does get into it with someone he runs like a little pu$$y and hides so u cant get ahold of him. Trust me I know from experience. He went and got a laser pointer and acted like it was a hand gun and he was gonna shoot me. Lmao!!! What a b!tch.
You're lucky he did'nt beat the shit out of you! You better watch who you are calling bitch, or he may Re-Arrange your face. Maybe you should appolagize now and no harm will come to you.
Lol

Paige, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Nov 19, 2012
 
Just Curious wrote:
Hahahahahahahahahahaha!!!!!!! Are we talking about the same Eddie Durham?? Thats the funniest a$$ sh!t I think I have ever heard. That motherf##ker is too much of a "B!TCH" to even step out of his front door and do anything besides run his cocksucker. And Amanda, the only thing I am lucky for is not having a broken hand from beating his face in so hard. And just for ur info I would have more luck getting harm given to me from a blind elderly crippled woman than that f@#kin pu$$y.
Damn thats sum funny sh!t.
Marvin

Waynesville, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Nov 25, 2012
 
He is an American Bad Ass! Just ask Stagner.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 13 of13
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

29 Users are viewing the Salem Forum right now

Search the Salem Forum:
Topic Updated Last By Comments
The woman who died at country mart? 3 hr Joe 2
Ronnie and Carol Akers 9 hr honkytonk 19
Have seen and saw 10 hr RVZ 8
MO Who do you support for Auditor in Missouri in 2... (Oct '10) 12 hr Claire 265
Dr. Nikita Levy 13 hr Google Him 1
fishy stuff going on in good old salem.. 23 hr eyes everywhere 6
Christina (beyers) Land 23 hr be nice 14
•••
•••
•••
•••

Salem Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Salem People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Salem News, Events & Info

Click for news, events and info in Salem
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••