Kellie(theycallmebarbie)

Kellie(theycallmebarbie)

Posted in the Rutherford Forum

First Prev
of 6
Next Last
Stopthis

Orange, TX

#1 Mar 5, 2014
Who is kellie(they call me Barbie) and how does she get away with hanging ads where kids can see them? What the H is wrong with this person? Isn't prostitution illegal in all of TN?

“Made you look!”

Since: Nov 12

Location hidden

#2 Mar 5, 2014
haven't seen any ads.2
wut?

Gadsden, TN

#3 Mar 5, 2014
She's hanging prostitution ads?
Wow

Minneapolis, MN

#4 Mar 6, 2014
Her parents must be real proud lol
shehasherpes

Cordova, TN

#5 Mar 7, 2014
She has herpes. She nasty. She looks like a washed up 90 year wrinkled barbie. You 27 with the wrinkles of 90 yr old person. Its called lotion chucky use it.
Concernedcitizen

Lake Charles, LA

#6 Mar 8, 2014
It says msg on FB for special pricing and group rates. Seems like the health dep should do something if police wont
Youlmowwho

Greenbrier, AR

#7 Mar 8, 2014
She gets caught shop lifting at least once a month. The law always let's them crackheads go
Magicallyretarde d

Pontotoc, MS

#8 Mar 8, 2014
Does she think she looks like Barbie or is she like specially educated ?
Shes Nasty

Somerset, KY

#9 Mar 8, 2014
She does NOT look like a Barbie doll. LOL. She DOES look like a skanky ho tho. Seriously, she's on Facebook doing all these poses that I assume she thinks makes her look "sexy." She just don't understand she really just looks cheap and extremely easy and slutty. No lady traits there at all. I can guarantee her if she wants to be a HO, there's plenty of men out there that will be glad to treat her like one. That's ALL they want her for tho! I guess for some it's easier to be a trashy slut than a lady. I wonder how many diseases she has?
question

Austin, AR

#10 Mar 8, 2014
What's her last name? I wanna fb her.:)
Shes Nasty

Somerset, KY

#11 Mar 9, 2014
question wrote:
What's her last name? I wanna fb her.:)
Kellie theycallmebarbiedoll harden. HAHAHAHA! I don't think so.
Maybe

West Point, MS

#12 Mar 9, 2014
Maybe she just needs glasses. She could fit 3 sets on that nose
wash off your hate

United States

#13 Mar 9, 2014
This is a perfect text book example of hating. I've never seen a more purer form of it. that woman is absolutely gorgeous !!! Sexy as hell is more like it....
Guest

Somerset, KY

#14 Mar 10, 2014
wash off your hate wrote:
This is a perfect text book example of hating. I've never seen a more purer form of it. that woman is absolutely gorgeous !!! Sexy as hell is more like it....
Well, I'm sorry but I promise there's no jealousy here. LOL. I may be jealous of rich people, lottery winners.... And even famous people but I can guarantee you I'm NOT jealous of a disease ridden gutter ho! LOL. I promise you that!
Urtthejokeofthet own

Sherwood, AR

#15 Mar 10, 2014
Jealous of what kellie? Your face has more wrinkles than my asshole. You got no man, no money, no car,and you live with grandma cuz even you own mom n dad are ashamed of you. The only photos you look good in are the ones that don't show your belly rolls and the ones you photo shop other girls heads onto lol. When's the last time you dated somebody older than 15 and younger than 75? Yep you are really living the life. Everybody wants to be you.
Retardgirlsgonew ild

Mantachie, MS

#16 Mar 10, 2014
Is that the girl from dyer that got a Easter egg stuck in her butt?
Rustupidasulook

Quitman, AR

#17 Mar 11, 2014
wash off your hate wrote:
This is a perfect text book example of hating. I've never seen a more purer form of it. that woman is absolutely gorgeous !!! Sexy as hell is more like it....
If she's so hot then why is she charging only $25?
Rusasstupidasyou look

Quitman, AR

#18 Mar 11, 2014
Our Sunday school teacher is taking her ads down and taking them to the police. I hear she has prior meth charges
Winfreycenterrej ect

Quitman, AR

#19 Mar 11, 2014
Sounds like she and Doug Denton would make a good couple whenever he hits puberty
Lmmfao

Sherwood, AR

#20 Mar 11, 2014
wash off your hate wrote:
This is a perfect text book example of hating. I've never seen a more purer form of it. that woman is absolutely gorgeous !!! Sexy as hell is more like it....
Haha everybody knows you wrote that kellie. Everybody thinks you look like shiit but you. Haven't you ever seen those before and after meth ads? Just look at yourself. You look like a 60 year old man half way thru a sex change transformation. If you didn't have tits you wouldn't be allowed in a women's restroom

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 6
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rutherford Discussions

Title Updated Last By Comments
Brian Mayo (May '13) 1 hr john 25
Arboretum 2 hr Tree Hugger 1
Boo dyersburg theater 5 hr Guest5421 6
To the cute gal at tiger express (Feb '16) 6 hr cassie 8
Down town 12 hr Oak 15
Homeless person 15 hr guest 18
Christi Manns Fri Old acquittance 1

Rutherford Jobs

More from around the web

Personal Finance

Rutherford Mortgages