Ashley

United States

#22 Jan 15, 2013
I'm pretty sure I'm not that type of person. So don't run your mouth about me. I don't appreciate it.
Hogs

AOL

#23 Jan 15, 2013
patent wrote:
Ummmmmm, you're definitely going to hell! How dare you say such a thing you asshole! Sleep well tonight because God is not proud of you. I hope that you never lose a child. You will be absolutely crushed if you ever do. What a sad and pathetic person you are to get on a somewhat positive thread and ruin it with your bullshit negativity........
Why? Because i tell it like it is? The reality is, the world has FAR to many welfare deadbeats, redneck dirt farmers, and meth/pill using scumbags. Podunkville(rushvegas)is an prime example of ALL thats wrong with this country today!!
hmm

West Chicago, IL

#24 Jan 15, 2013
People like YOU is what is wrong with this country today!
ashrrrey

Rushville, IN

#25 Jan 16, 2013
I'm gaining because I'm no longer on drugs...guess I traded my drug addiction into food lol
patent

Hollywood, FL

#26 Jan 17, 2013
Hey, that's better though
ashrrrey

Rushville, IN

#27 Jan 17, 2013
thanks! Going to rehab on the 11th. I'm reaaady!!!
patent

Myakka City, FL

#28 Jan 18, 2013
I've been to several rehabs and kept relapsing....... The last place I went to was a place called Options in Indy and they and a Suboxone Doc there and a Phycologyst there and they determined that I am bi-polar. That was good news for me because it explained ALOT. My brain wasn't feeling good so I used pills and everything else in sight to make me "feel better", in all actuality I was using because I didn't feel.good upstairs ya know. Now, I'm on Suboxone and on Phyc meds.and my life is completely brand new again. I have my family.back. Good Luck!!!!!!!
ashrrrey

Rushville, IN

#29 Jan 18, 2013
I'm glad you are on the right path now. I have been checked to see if I'm bi polar but I'm not...but there is a bottom to it just gotta work through it! Stay clean :):)
patent

Oviedo, FL

#30 Jan 18, 2013
I am.in hopes that you'll stay clean FOR EVER!!!!!! Seriously, life is so much better this way. I've "shaken the cob webs loose" so to speak. I'm noticing that the sky is actually blue and the grass is really green. lol I'm remembering things that I could not before. I think for me; I was so tired of the chase ya know? Where the $$$$$ was coking from next, when I have the $$$$$, what, when and how am I gonna buy what I'm gonna buy without getting caught by my husband. The "chase" sucks ass and the people that I subjected myself too. YUCK!!!!!! Now, I will tell you that when you get out of rehab, you'll totally feel like a million bucks and you don't need anymore "counceling/support" but I'm here to tell you that you do and you will need to still tall to someone. I liked the ladies at Cebterstone. Charolette was a total bad-ass, sweet little lady. I don't know what your DOC is but for me, the Suboxone has changed my.life. I wish NOTHING but the best for you chick and if you ever need to chat you can find me right here on the "FAT CHICKS" forum.... lmao
ashrrrey

Rushville, IN

#31 Jan 19, 2013
hahaha yeah I click really well with charlette and lisa. I've managed to get off everything but I relapse like 5 days into being clean it's all mentally not physically.
suck on that

Cambridge, MA

#32 Jan 19, 2013
nobody wants ur comment HOGS obviously your life is shitty because you have to talk bad about something that dont concern you to try to take people down! it takes alot for ashley to be down (-:
patent

Lutz, FL

#33 Jan 19, 2013
Good for you! I'm glad its not physical.... The physical withdrawing is something awful..... Def do.NOT want to.go back there again. I am afraid of the Suboxone though. I think its gonna have some physical side effects to come off of. I'm slowlsy stepping down and decreasing my dose but I can't help but be alittle freaked out.
Ashley

United States

#34 Jan 19, 2013
suck on that wrote:
nobody wants ur comment HOGS obviously your life is shitty because you have to talk bad about something that dont concern you to try to take people down! it takes alot for ashley to be down (-:
so who is this if you know it takes a lot to get me down?? Haha .
ashrrrey

Rushville, IN

#35 Jan 19, 2013
they wanted me to try sobo's but I feel as if it's trading in one drug for another so I declined it. I have an over-the-top addictive personality. It blows.
patent

Miami, FL

#36 Jan 19, 2013
Yea, I guess you're right. My hubby says says that is a "legal" way to get what I want. I don't get "high" off of it anymore though it just helps me....... Another downsize, is that it's very, versus expensive.... If you've already come down thru the withdrawal, then it'd be dumb for.you to get a script for Suboxone.
T Payne

United States

#37 Jan 23, 2013
That's whatz I's needs somes nice fats azz
the reckoning

Chicago, IL

#38 Jan 24, 2013
Hogs wrote:
<quoted text>Or maybe he thought the world already has enough dumbasses & welfare deadbeats!
I dont know who you are.....but if I ever find out I will make you pay for thod comment.....You crossed the line. Save me time and research.....Who are you?
HOGS

AOL

#40 Jan 26, 2013
the reckoning wrote:
<quoted text>I dont know who you are.....but if I ever find out I will make you pay for thod comment.....You crossed the line. Save me time and research.....Who are you?
Your worst nightmare!!
Miss Morgyn

Peoria, IL

#42 Feb 11, 2013
I may be a little heavy , but I'm not "fat" , beauty is NOT based on weight . Sorry , not everyone can be anorexic .
hmm

Fond Du Lac, WI

#43 Feb 11, 2013
Real men like meat
...bones are for dog!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rushville Discussions

Title Updated Last By Comments
Did Frank Morton get arrested for molestation a... (Jul '11) 3 hr White knight 4
Cheater beater 21 hr No one cares 1
Indiana Bicentennial Sun Autumn 2
Chamber sign Sun Autumn 3
Local Politics Do you approve of Mike Pence as Representative? (Jan '12) Sun Facts 25
Confederate Flag (Jun '15) Sep 22 thatonegay 56
News Face of Trump's Indiana campaign belongs to an ... Sep 22 Turd 9

Rushville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Rushville Mortgages