APST EVILS

Los Angeles, CA

#4480 Aug 23, 2013
USTx13 LOS CYCLONEROS wrote:
<quoted text>
FCK U PINCHI BOLILLO! FCK UR LAME HOOD AND I WOULD CLAIM THAT WHOLE AREA CAUSE THE FUCKEN AREA BELONGS TO THE HILLSIDE GANG FCKER!! WE BE POSTED EVERYWHERE UNDERHILL BLASAM PIONEER PARK THE BRIDGE ALLEYS AND WHAT!! WE NEVER SEE NO BOLILLO THERE?? ND SPEAKING ABOUT PARKS U FOOS DONT EVEN POST UP IN URS IVE PASSED BY THEIR ND I NEVER SEE N E OF U LAMES BUT LIL KIDS PLAYING WITH THEIR BIKES OR PRETTI BOYS JUST CHILLIN HAHA DAMN I CANT BELIEVE THE SWWAG FAGS POST UP MORE THEN U LEVAS!! U CHAVALAS CANT EVEN COME OUT OF UR APARAMENT ND POST UP CUX U FCKERS R SCARED OF THEM PIGS!!! SO FCK YOU ESE!! AHM VARRIO HILLSIDEx13 GANG LOS CYCLONES KLICK FOO!!
LMAO SINCE WHEN DO U LAMES CONTROL PIONEER PARK AND BALSAM WTF LOL U LAMES DONT CONTROL SHXT HAHA BUNCH OF GET ALONG GANGSTERS WITHOUT A HOOD HAHA FCK UNDERWEARS AND YOUR DEAD HOMIE LOL LAME ASS BIXCHES AINT ABOUT SHXT LEVA!!!!
APST EVILS

Los Angeles, CA

#4481 Aug 23, 2013
pioneer park haha what a fxcken joke lol that shixs not your hood haha nice ass park with nice houses and a bunch of white people living around there lmao pinche underwears are nobodys!!!!
anaheim blvd

Van Nuys, CA

#4482 Aug 23, 2013
USTx13 LOS CYCLONEROS wrote:
<quoted text>
WHO THE FCK R U LEVA?? FOR YOU EVERY GANG IN ANAHEIM IS ON THE GREENLITE! UR PROBABLY JUST ANOTHER TATOR TOT! BEING A LIL B*TCH!
no not every hood just tramps and panochas,pendejo!you say you so gangsta well do your homework stupid.fckn get along "gs".
USTx13 LOS CYCLONEROS

Kailua Kona, HI

#4483 Aug 23, 2013
APST EVILS wrote:
<quoted text>LMAO SINCE WHEN DO U LAMES CONTROL PIONEER PARK AND BALSAM WTF LOL U LAMES DONT CONTROL SHXT HAHA BUNCH OF GET ALONG GANGSTERS WITHOUT A HOOD HAHA FCK UNDERWEARS AND YOUR DEAD HOMIE LOL LAME ASS BIXCHES AINT ABOUT SHXT LEVA!!!!
HAHA CALMADO PINCHI LEVA PANOCHA. I WOULDNT BE TALKING FCKEN PERRO THE HOMIES FRM TRAVELERS CITY HAVE UR HOOD NOW LIL PUTO...PAULINES BEEN DEAD FOR YEARS NOW LAST TIME I HEARD N E THING BOUT U CHAVALAS WAS 04. IF UR SO FCKEN DWN THENN WHY IS IT THT THE CHEESIDERS ARE ALWAYS HITTING UP UR FCKEN APARMENTS ND ALLEYS LIKE NOTHING. U GUYS CANT EVEN CONTROL UR HOOD LAST TIME I WENT I EVEN SEEN A CEBOLLA HIT AHAHA SAD FOR REAL........
vEAST S1D3 AHMx3

Anaheim, CA

#4485 Aug 24, 2013
FCK PANOCHAS,TRAMPAS,CALZONES,WESO S,CEBOLLAS,VERGA LOVERS, ND ANY ONE ELSE WHO WANTS SOME !!! BIG VARRIO EAST SIDE ANAHEIMx3 ANNA DR1V3 LOCOxES GANG!! THATS RIGHT U PUTOS KNW WHAT TIME IT IS!!! CAILE CHAVALAS CALLE ANNA DR. TO THAT BENMORE LANE!!! 187 ON A LAME A$$ ENEMIGA!!
el paisa

Van Nuys, CA

#4486 Aug 24, 2013
vEAST S1D3 AHMx3 wrote:
FCK PANOCHAS,TRAMPAS,CALZONES,WESO S,CEBOLLAS,VERGA LOVERS, ND ANY ONE ELSE WHO WANTS SOME !!! BIG VARRIO EAST SIDE ANAHEIMx3 ANNA DR1V3 LOCOxES GANG!! THATS RIGHT U PUTOS KNW WHAT TIME IT IS!!! CAILE CHAVALAS CALLE ANNA DR. TO THAT BENMORE LANE!!! 187 ON A LAME A$$ ENEMIGA!!
orale pompis.this are le paisa ma chigonote de easte sided anahiemed putos chabalitos.was sabes esos anadriver streete locochones.qvolote a mis home boys de bario smull toun.faken the enemigos esa por vida locotes trese y al raton vaquero chabalas.
el paisa

Van Nuys, CA

#4487 Aug 24, 2013
vEAST S1D3 AHMx3 wrote:
FCK PANOCHAS,TRAMPAS,CALZONES,WESO S,CEBOLLAS,VERGA LOVERS, ND ANY ONE ELSE WHO WANTS SOME !!! BIG VARRIO EAST SIDE ANAHEIMx3 ANNA DR1V3 LOCOxES GANG!! THATS RIGHT U PUTOS KNW WHAT TIME IT IS!!! CAILE CHAVALAS CALLE ANNA DR. TO THAT BENMORE LANE!!! 187 ON A LAME A$$ ENEMIGA!!
qvote ese whach you're placaso locochon?me are le compis conosido como el paisa de esa13.
fake

Los Angeles, CA

#4488 Aug 25, 2013
Fck Cypress Crooks lame azz fools ain't about nada these mocosos swear they are hard but their all rankers fck BCC lame wannabe party crew
vEAST S1D3 AHMx3

Anaheim, CA

#4489 Aug 25, 2013
el paisa wrote:
<quoted text>qvote ese whach you're placaso locochon?me are le compis conosido como el paisa de esa13.
LAME A$$ LITTLE KIDD !! vESAx13RIFAMOS ESE, CAILE TO ANNA DR PUTO
batman esax3

Los Angeles, CA

#4490 Aug 25, 2013
vEAST S1D3 AHMx3 wrote:
<quoted text>
LAME A$$ LITTLE KIDD !! vESAx13RIFAMOS ESE, CAILE TO ANNA DR PUTO
wats op homy its mi batman de est syde anahym pandiya mandando saludos ah todos los homys de mi barrio simon ese fuok all dis enemigas tolkin shyit on mi barrio caile to annita dr and I blost yoo esse seryo! qvo to da homys de smoll toun y la calle yeffrey estreet wats op homys purro pinchi party alratos!
el paisa

Van Nuys, CA

#4491 Aug 27, 2013
batman esax3 wrote:
<quoted text>wats op homy its mi batman de est syde anahym pandiya mandando saludos ah todos los homys de mi barrio simon ese fuok all dis enemigas tolkin shyit on mi barrio caile to annita dr and I blost yoo esse seryo! qvo to da homys de smoll toun y la calle yeffrey estreet wats op homys purro pinchi party alratos!
qvo buzman?que ondon con el raton baqueron?how es yuo carnalito ese pulpo?ets al abowt est sided anahieme calle annita draver y benmorer strete putos.ef yuo wanted to get locote looket for me el paisa.a wewes shawwwww.qvole a mis compas de bario smoll toun ande de yeffry tamben.puro ESA;-)
OC Princess

Orlando, FL

#4492 Aug 29, 2013
USTx13 LOS CYCLONEROS wrote:
<quoted text>
HAHA CALMADO PINCHI LEVA PANOCHA. I WOULDNT BE TALKING FCKEN PERRO THE HOMIES FRM TRAVELERS CITY HAVE UR HOOD NOW LIL PUTO...PAULINES BEEN DEAD FOR YEARS NOW LAST TIME I HEARD N E THING BOUT U CHAVALAS WAS 04. IF UR SO FCKEN DWN THENN WHY IS IT THT THE CHEESIDERS ARE ALWAYS HITTING UP UR FCKEN APARMENTS ND ALLEYS LIKE NOTHING. U GUYS CANT EVEN CONTROL UR HOOD LAST TIME I WENT I EVEN SEEN A CEBOLLA HIT AHAHA SAD FOR REAL........
Pauline always has been a bunch of freakin LOPS and Lames. Last time I seen someone from Pauline they were all tweaked out, nasty ass wabs. You guys are on the same level as nasty ass LOPERS and Alley Rats! Just keeping it real

Thanks and much love,

OC Princess
Anaheim92805

Phoenix, AZ

#4493 Aug 29, 2013
OC Princess wrote:
<quoted text>
Pauline always has been a bunch of freakin LOPS and Lames. Last time I seen someone from Pauline they were all tweaked out, nasty ass wabs. You guys are on the same level as nasty ass LOPERS and Alley Rats! Just keeping it real
Thanks and much love,
OC Princess
hahahahaa pinche pannochasK even the hynas be knowing about u levas
ajuua

Corona, CA

#4494 Aug 29, 2013
OC Princess wrote:
<quoted text>
Pauline always has been a bunch of freakin LOPS and Lames. Last time I seen someone from Pauline they were all tweaked out, nasty ass wabs. You guys are on the same level as nasty ass LOPERS and Alley Rats! Just keeping it real
Thanks and much love,
OC Princess
I luv u! Want to have my baby? I love hynas escandalosas!
Anaheim92805

Phoenix, AZ

#4495 Aug 30, 2013
ajuua wrote:
<quoted text>
I luv u! Want to have my baby? I love hynas escandalosas!
ssimp
ajuua

Perris, CA

#4496 Aug 30, 2013
Anaheim92805 wrote:
<quoted text>ssimp
Ssimp?
LosKings

Los Angeles, CA

#4498 Sep 8, 2013
ssbd Anahiem south side brown demons kings click
Anaheim92805

Phoenix, AZ

#4499 Sep 8, 2013
LosKings wrote:
ssbd Anahiem south side brown demons kings click
Learn how to spell Anaheim before u start claiming it...what's ssbd anyway? never heard of it
lol

Westminster, CA

#4501 Sep 8, 2013
LosKings wrote:
ssbd Anahiem south side brown demons kings click
what a joke. full of rejects wannabes. nuff said
OC Princess

Orlando, FL

#4502 Sep 9, 2013
Anaheim92805 wrote:
<quoted text>ssimp
you must be lame or just plain ignorant, douchey! Your comment made no sense..nor what is it cute!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rowland Heights Discussions

Title Updated Last By Comments
BUDH....the king of Topix posters. Big deal. Yo... (Oct '11) 2 hr GateKeeper 17
LMSA Soccer (Feb '10) 3 hr Lmsa historian 7,286
News Vagos motorcycle club targeted in Southern Cali... (Mar '06) 3 hr Well Well 4,839
Where is LMP (Mar '08) 12 hr Vlm 86
News UCLA FOOTBALL NOTEBOOK: Neuheisel says Prince w... (Sep '10) Wed Trojan 32,715
ssk gangsters (Jan '13) Wed Ssk 166
townsmen gang (Dec '14) Wed TOWNSMEN13 31

Rowland Heights Jobs

More from around the web

Personal Finance

Rowland Heights Mortgages