Josh carman, nico rivera, eli steinberg

Josh carman, nico rivera, eli steinberg

Posted in the Rome Forum

LOLwut

New York, NY

#1 Aug 9, 2010
Are these guys scumbags?
Boats N Hoes

Ithaca, NY

#3 Aug 9, 2010
I know Josh isn't. His father Billy plays bass guitar (his band is 24/7) and once in a while he tours with the band Boston. He even tried out for Disturbed. It was between him and their present bass player.
Phil

Clinton, NY

#5 Dec 8, 2010
Why would you ask? How do you know them LOLwut?
ahahahaha
#6 Dec 8, 2010
josh carman is a scumbag. hes a douchebag. playin guitar's pretty much the only thing he is good at. nico is cool. eli's just weird.
Alfred Numeric

Hilton, NY

#7 Dec 8, 2010
Boats N Hoes wrote:
I know Josh isn't. His father Billy plays bass guitar (his band is 24/7) and once in a while he tours with the band Boston. He even tried out for Disturbed. It was between him and their present bass player.
If that were the case then why didn't he just kill that dude then take his job?

Disturbed eats butt BTW
ohwow

Hamilton, NY

#8 Dec 8, 2010
Eli is weird, Josh is a douchebag, idk nico, but I don't think they're all scumbags.
ohwow

Hamilton, NY

#9 Dec 8, 2010
actually yeah they're scumbags. scratch that (:
AnybodyHome

Brooklyn, NY

#10 Dec 9, 2010
Josh is a scummy douchebag who thinks he is good at guitar, Nico isnt that scummy,he is but he is a pothead, idk about Eli
lololugay

Hamilton, NY

#11 Feb 14, 2011
LOLOLOL.
hndshbbdtjbxagjm mkrfbht

United States

#12 Jun 24, 2011
I used to think josh was a douchebag and yes he can be at times but actually I have talked to him and he has helped me through some pretty hard times. He's alright. (: Nico idk him that well. And eli he's a cool kid.
i was on the list lol

Ithaca, NY

#13 Jul 9, 2011
AnybodyHome wrote:
Josh is a scummy douchebag who thinks he is good at guitar, Nico isnt that scummy,he is but he is a pothead, idk about Eli
i think you suck Dk$$ for a living but i fony say anything
Some Girl

Earlville, NY

#14 Jan 16, 2012
there where in a band togethor i thought they were amazing VocalsNico GuitaristJosh EliDrums they were really hardcore they should start doing house shows again there all so sexi i dont even freakin care nico is gorgeous XD
Ashley

Earlville, NY

#15 Jan 16, 2012
Yea Nicos pretty Cute the rest are ugly..... they use to annoy me.and nico made fun of me hes a scumbagg but a hottie.
Lul

Hamilton, NY

#16 Jan 18, 2012
EYE LUV DEM AWL.
just wondering

Ardsley, NY

#17 Jan 20, 2013
I watched nico poop blue shit out of his butt from too much batman mountain dew one time..it was awesome.
0mgz

Ardsley, NY

#18 Jan 20, 2013
Josh performed in the porn "ten hour butthole eaters", I watched him tounge punch the shit out of some fart boxes.
Duh

New Hartford, NY

#19 Jan 21, 2013
Very scummy...
you guys are dumb

Brooklyn, NY

#20 Aug 13, 2013
you wish. were all going somewhere and its not here lmao
stop light

Utica, NY

#21 Aug 14, 2013
the 3 stooges?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rome Discussions

Title Updated Last By Comments
tere develow 2 hr Chris 19
Law enforcement day 4 hr Larry curly mo 11
Best apartments 4 hr Older person 2
You think you have problems 5 hr Sensible man 18
rfa girlz 5 hr skin flute! 14
El Canelo cures constipation 6 hr Aye Chihuahua 17
finishline automotive 7 hr Wtf 2

Rome Jobs

More from around the web

Personal Finance

Rome Mortgages