First Prev
of 2
Next Last
zippy

Oneida, NY

#1 Oct 2, 2012
good bad or fuglyyyyy
quack

Oneida, NY

#2 Oct 2, 2012
Is she the duck face queen giggyyyy gigggy gigggggy
santa

Syracuse, NY

#3 Oct 4, 2012
Ho ho ho all the way
you know

Syracuse, NY

#4 Oct 19, 2012
Yo this girl better stay off my guy. She straight up nasty
haha

Long Island City, NY

#5 Nov 14, 2012
zippy wrote:
good bad or fuglyyyyy
FUGLY, she looks like she got slapped by an ugly stick. this ho needs some serious work donee on those shark teeth. ugly ho
itssss meeee

Long Island City, NY

#6 Nov 14, 2012
yo did see her school today. would it kill her to smile? oh wait, it would kill us to see her smile baaahaaaa
she is hot

Rome, NY

#7 Nov 14, 2012
always the hottest girls these people always wanna talk about... at least she has teeth, they are clean, and they aint rotton.. i think her smile is damn sexy actually!!!
not

Rome, NY

#8 Nov 14, 2012
she is hot wrote:
always the hottest girls these people always wanna talk about... at least she has teeth, they are clean, and they aint rotton.. i think her smile is damn sexy actually!!!
do you need glasses? She is filthy. And hot? Ya, NO!
lol

Rome, NY

#9 Nov 14, 2012
Me and the homeboys destroyed that
yoyo

Long Island City, NY

#10 Nov 15, 2012
heard she smells like a dead tuna

Since: Nov 12

Watertown, NY

#12 Nov 15, 2012
I herd she likes it in her chil ring
asalways

New York, NY

#14 Nov 17, 2012
last name says it all
big b

Rome, NY

#15 Nov 20, 2012
I hit that and she took like a champ she even let me dump it in those big tities
yea ok

Rome, NY

#16 Nov 21, 2012
funny,,last name says it all?? from what I know the pecks have pretty much been with the same people for a long time and are not whores which your claiming... n most of the pecks are very clean despite what you may claim. this girl wears name brand, is clean, very beautiful, no ones perfect but she is very far from ugly,
yuuup

Rome, NY

#17 Nov 21, 2012
yea ok wrote:
funny,,last name says it all?? from what I know the pecks have pretty much been with the same people for a long time and are not whores which your claiming... n most of the pecks are very clean despite what you may claim. this girl wears name brand, is clean, very beautiful, no ones perfect but she is very far from ugly,
Lol she's a skankpiece and has no class another year shell be knocked up with no idea who's baby
ahah

Watertown, NY

#19 Nov 21, 2012
lol shes an amazin sister a beautiful girl and could gi to shits what you jealious asses have to say !on some real grow up ps shes far from nasty
Jenny

United States

#20 Nov 21, 2012
I licked her vagina! We are lesbian lovers!
LMFAO

Rome, NY

#21 Nov 22, 2012
Okay, listen. She isn't ugly at all! She is fucking gorgeous! She has an amazing personality, fun to be around. Y'all are just trying to start drama because you're all jealous of her. And really? You're just going to make fun of her teeth? She has a pretty smile and she can easily get her teeth fixed. You guys just like creating pointless drama because you have nothing to do with your pathetic lives. So please, stop judging people you don't even know.
Jenny

Paterson, NJ

#22 Nov 22, 2012
Her vagina smells good! Like an old tuna can!
amazing

United States

#23 Nov 22, 2012
www.GetvipNews[dot]com/ashley- peck

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rome Discussions

Title Updated Last By Comments
Biggest badasses in Rome 8 min TonyD13440 91
billiejo russell (Jul '10) 22 min billyjo russell 8
ledgens sports bar 32 min Reina 12
Don't teachers have a dress code? 55 min Camden 21
paul 1 hr WildEyed Willie t... 2
Amy E Brodock 43 1 hr mizz nosey 1
lee town park 1 hr mizz nosey 1
Rome Cop Rape Charge 1 hr the truth 94
RFA football is a joke.. 2 hr next score 38
•••
•••

Rome Jobs

•••
•••
•••

Rome People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Rome News, Events & Info

Click for news, events and info in Rome
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••