The irony of Ashley Paul

The irony of Ashley Paul

Posted in the Rome Forum

First Prev
of 2
Next Last
Stephanie

Syracuse, NY

#1 Feb 23, 2013
She just posted a status that skanks start too young nowadays. Didn't she just turn 18 and is pregnant with her third child by the third different guy? LMFAO.
omg

Ardsley, NY

#2 Mar 4, 2013
You have to admit, she's got one killer set of melons on her though.
really

Brooklyn, NY

#3 Mar 4, 2013
So instead of commenting on her status you hurry up and post it on Topix? I think it's clear who the loser is in this case.
jkeons27

Saranac Lake, NY

#4 Mar 4, 2013
I know rigth! Stepanie stop being a punk and say it to her face or in this case her facebook
hank hill

Lake Geneva, WI

#5 Mar 4, 2013
Stephanie wrote:
She just posted a status that skanks start too young nowadays. Didn't she just turn 18 and is pregnant with her third child by the third different guy? LMFAO.
if what you say about her is true, then it seems she is speaking from experience.
Stephanie

Syracuse, NY

#6 Mar 5, 2013
She has Juhvaughn with Sheldon Brown, Julian with Jason Simmons, and pregnant with Anastasia by Evan Birmingham.
lol

Saranac Lake, NY

#7 Mar 5, 2013
None of us asked for a DNA test. Who cares!
really

Brooklyn, NY

#8 Mar 5, 2013
Yeah nobody cares. Go play in traffic or something.
Stephanieshutit

Johnsburg, NY

#9 Mar 7, 2013
Stephanie is just pissed cause Ashley had a baby shower. Pretty low to talk chit about your own sister. Loser. Why don't you move outta your crazy momma's house and try to make something of yourself other than a welfare collecting baby machine. Don't hate on Ash 'cause she is trying to better herself.
Stephanieshutit

Johnsburg, NY

#10 Mar 7, 2013
And don't even play like it's not you, who else would know exactly how she spells her oldest son's name. And shame on you for putting their names up on TOPIX of all places.
amber

Syracuse, NY

#12 Mar 25, 2013
y you talkin shit bout my home girl yes she has babys but you know what children make you mature faster bc its not all about you its all about them babys ash i a very good mother so if anyone else has shit to say bout her take it up with me
RANDOMGUY

Syracuse, NY

#13 Mar 26, 2013
Well that escalated quickly. Not gonna lie she's pretty hot.
lmfao

Moravia, NY

#14 Mar 26, 2013
Its not evans kid
angela
#15 Apr 19, 2013
sheldon is not her babydaddy. shes a sl*t.
nun yah

Ithaca, NY

#16 May 11, 2013
she said the oldest was by sheldon andda 2nd 1 was by stephen nd da 3rd 1 by jason
Cakeybakeyboo

New York, NY

#17 May 22, 2013
She's a waste
kev

Ithaca, NY

#18 May 22, 2013
Damn!!! Ashley Paul is so pritty & a talented singer why in the hell did she waste her mind body & soul to these guys smh just goes to show The most prittiest girls have issues & low selfasteam I remember her before she had kids I'm not going to post my real name but I wanna say this I talked to u a couple of times briefly & even asked u too sing for me lol I would have loved to take care of u & even helped u with ur singing career u would've been great u had it all beauty,talent, & most of all u would've had a real dude in ur corner & to all u hating ass bitches dissin her about her kids & shit don't be mad cause she is wayyyyy outta yalls league
Lmao

Schenectady, NY

#19 May 22, 2013
She is a pathetic low life. Baby after baby. Has the nerve to say she supports herself. Sorry to burst your bubble sweetie but the tax payers pay for you and those kids. You need to have that uterus removed so you don't bring any more statistics, oops I mean children, into this world. Try working!
nails

Utica, NY

#20 May 23, 2013
casaba's
hava

Boonville, NY

#21 May 25, 2013
Now she's stripping

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rome Discussions

Title Updated Last By Comments
Cece hicks (Jun '17) 13 min YuCk 11
Alessa likes woman beaters 41 min Dumb C 4
Alessa hogan 6 hr Pray for them girls 7
Romes noise ordinance?? 7 hr Darn tootin 18
Abandonment 7 hr Experienced 17
Asteroid near miss 7 hr Kirk Spock and Sc... 1
Angela smith 8 hr Deer 1

Rome Jobs

More from around the web

Personal Finance

Rome Mortgages