DA TRUTH BE TOLD

Syracuse, NY

#66 Feb 8, 2014
Vincent wrote:
Vincent wrote:
Luigi's makes great pizza, but I hear Hell have the same problems there, as long as his fat moron son the owner wants to sell the business and return to Long Island and reopen his restaurant where son is still involved. Nobody likes druggy scumbags where he can be closer to his wife's family. likes druggy scumbags except for other druggy scumbags. Once again rome does not know how to treat a prosperous business. Rome will lose again if Luigi leaves other druggy scumbags. Hence why I havent eaten there in years. Let's all of us support Luigi's by buying his great food and show our appreciation for what druggy scumbags except for other druggy scumbags show our appreciation for what he has brought to Rome.
Hell have the same problems there, as long as his fat moron son is still involved. Nobody likes druggy scumbags except for other druggy scumbags. Hence why I havent eaten there in years
did i miss anything?
you must be a druggie friend of his son! his food SUCKS! place if dirty!
DA TRUTH BE TOLD

Cantonment, FL

#67 Feb 8, 2014
when do you give it a rest?
DA TRUTH BE TOLD wrote:
<quoted text>I must be a druggie friend of his son! his food TRUCKS! place is flirty!
you don't know much, do you?
Luigi

Cantonment, FL

#68 Feb 8, 2014
Can't you bastards give an old man some peace?
Go legal

Albany, NY

#69 Feb 8, 2014
Keep selling those drugs Luigi. You can be a cook in prison......
Maybe you should think about that?
Vincent

Lowville, NY

#70 Feb 8, 2014
Luigi wrote:
Can't you bastards give an old man some peace?
Most people like the father. We just cant stand the scumbag son lol. And to the idiot who keeps posting as me, saying I must be a druggy friend, or just basically repeating what I said, karma is a bitch pal. I never cared that the kid was a scumbag and i minded my own business until I heard through the grapevine things the fat fuck said about me to others even though he had no knowledge of me outside of me coming in to eat. Thats what he does, he talks shit about the customers or others behind their backs and after they leave. Hes a pathetic sack of shit, especially to involve drugs in your elderly dads business or try to bang the broads working there while hes married with young kids. Lot of nerve he has saying anything about ANYBODY when his closet looks the way it does.
Your number will be up before long Louie, you fat fuck druggie alcoholic sorry fucking excuse for a man. And im gonna laugh my ass off when it does!
Cashier

Utica, NY

#71 Feb 8, 2014
Vincent wrote:
<quoted text>
Most people like the father. We just cant stand the scumbag son lol. And to the idiot who keeps posting as me, saying I must be a druggy friend, or just basically repeating what I said, karma is a bitch pal. I never cared that the kid was a scumbag and i minded my own business until I heard through the grapevine things the fat fuck said about me to others even though he had no knowledge of me outside of me coming in to eat. Thats what he does, he talks shit about the customers or others behind their backs and after they leave. Hes a pathetic sack of shit, especially to involve drugs in your elderly dads business or try to bang the broads working there while hes married with young kids. Lot of nerve he has saying anything about ANYBODY when his closet looks the way it does.
Your number will be up before long Louie, you fat fuck druggie alcoholic sorry fucking excuse for a man. And im gonna laugh my ass off when it does!
I bet he looks around now before pulling out that EBT card he has......you have been reported drug dealer!
Wow

Whitesboro, NY

#72 Feb 8, 2014
I can't believe all of this. I go there because I like the pizza, thats all. What drama!
No drama just facts

Albany, NY

#74 Feb 8, 2014
Wow wrote:
I can't believe all of this. I go there because I like the pizza, thats all. What drama!
Naaaaahhhh..... he is just a fat slob wanna bee player who ruined his father's business!
The place won't last......
Vincent Luigi

Cantonment, FL

#75 Feb 8, 2014
ha ha ha haaaaaaa
Vincent wrote:
<quoted text>
people like the father. cant stand the scumbag son who keeps posting as me, saying I must be a druggy friend, or just basically repeating what I said, just basically repeating what I said,just basically repeating what I said,just basically repeating what I said,
MY karma is a bitch pal. I never cared and i minded my own business I heard through the grapevine fat fuck said me others he had no knowledge of me outside of me coming in to eatcoming in to eatcoming in to eatcoming in to eatcoming in to eat and eat and eat and eat and eat. he does,
he talks shit about customers or others and here i go doing the same thing!!!
he talks shit about customers or others and here i go doing the same thing!!! pathetic sack of shit, especially to involve drugs in dads business try to bang the broads working there while hes married with young kids of nerve he has saying anything about ANYBODY when his closet looks the way it does.
Your number will be up before long Louie, you fat fuck druggie alcoholic sorry fucking excuse for a man. And im gonna laugh my ass off when it does!

I am a paragon of virtue and decency and running my mouth on an open forum instead of talking to the guys face to face i hate my life i hate my body i hate myself i should go ahead and suck a tailpipe
talk about pathetic? look inna mirror, numbnuts
Everybody knows

Albany, NY

#76 Feb 8, 2014
Kitchen is filthy and the place is a drug den!
They can't compete in this small town with Marcos and LaRoma!
Place is empty!
You Do NOT Get It

Cantonment, FL

#77 Feb 9, 2014
OmFG!
Someone has an exclamation point addiction!
How clean is YOUR kitchen!!?!
What drugs are YOU on?!!!
Everybody knows wrote:
Kitchen is filthy and the place is a drug den!
They can't compete in this small town with Marcos and LaRoma!
Place is empty!
Your head is empty!!
Chain Store Pizza SUCKS!!!
Le Obvious

Schenectady, NY

#78 Feb 9, 2014
Luigi's son is using an EBT card.....lol.
He acts like a big shot but he is a broky broke fat slob drug dealing FAILURE....toooo funny!!!!!!!!!!
news flash

United States

#79 Feb 19, 2014
Friend of son wrote:
The son doesn't even smoke pot where do u get ur lies and propaganda laromas
Little lou does smoke weed sad to say. He has hmu on fb lookin for it and still does. If he aint smoking bud hes tryin to or is bendin girls over . His poor baby mama. Their daughter is so pretty to.. he is tearin his family and that restaurant apart
SPORTSBRA

Lexington, MA

#80 Feb 19, 2014
Everybody knows wrote:
Kitchen is filthy and the place is a drug den!
They can't compete in this small town with Marcos and LaRoma!
Place is empty!
Laroma uses fu**ed up cheese and their sauce doesn't taste right at all. Is there oregano in that shit? There shouldn't be. Nobody has ever been to Marco's so I doubt they're any competition. People in this dump like eating that dog shit Tony's on Jay St crap. Its one step above pizza Hut.
Shxtdrawers

Frankfort, NY

#81 Mar 7, 2014
news flash wrote:
<quoted text>
Little lou does smoke weed sad to say. He has hmu on fb lookin for it and still does. If he aint smoking bud hes tryin to or is bendin girls over . His poor baby mama. Their daughter is so pretty to.. he is tearin his family and that restaurant apart
Baby momma cheatin at work
BEANS BURRITO

Utica, NY

#83 Mar 7, 2014
he will close soon
Nasty

Utica, NY

#84 Apr 2, 2014
He ain't married to his baby mom. She cheats on his nonstop with married men. She's a hoe and everyone knows it
pluto

Rome, NY

#85 Apr 2, 2014
luigi? use a squeegee on your windows!
Narcos Marcos

Boston, MA

#86 Apr 2, 2014
The old man is a chronic gambler. Bad luck tells people he still has a shop in NYC but in reality there is nothing there but high gambling debts!
Son is a coke and pill dealer at pizza shop and his baby momma cheats at work with married DDSO group home scum!
Place will close soon he is going broke from Turning stone!
Nasty

Utica, NY

#87 Apr 5, 2014
Yeah well he stays with her after she cheats so who's the dummy

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rome Discussions

Title Updated Last By Comments
Not even close Tiffany 8 min Dumas 12
Stephanie mortise pregnant again 1 hr Lol 4
Peter J. Barber 3 hr lil mizz nozey 1
Codilee A. Lighthall 4 hr lil mizz nozey 1
Ron Townsend - VERDICT IS IN 4 hr Donald Maskell 176
DDSO Camden? 4 hr Deanna 1
Anthony G. Getti 5 hr dee 4
Rome School District - Turning Stone 5 hr boowho 24

Rome Jobs

More from around the web

Personal Finance

Rome Mortgages