First Prev
of 2
Next Last
get em

New York, NY

#1 Jun 9, 2013
any 1 no y slik aint been to tha rine house lately????? hmmmmm
idk

Brooklyn, NY

#2 Jun 9, 2013
Who is that
get em

New York, NY

#3 Jun 9, 2013
hes always at the rine house.. he got in trouble then disappeared. he got caught sellin drugs out back of there. he thinks hes allthat and shit.. tall skinny black.. his girl is white. she be with him sometimes, probably when he aint cheatin on her
ftw

Cantonment, FL

#4 Jun 9, 2013
if you really talk like that, one HAS to wonder when WAS the last time you got a dick slapped into that mouth?
get em

New York, NY

#5 Jun 9, 2013
you make absolutely no sense lol. but anyways, ...
ftw

Cantonment, FL

#6 Jun 9, 2013
"anyways", nothing~!

keep gibberin' your "mouth" on that BS, you liable to get a dick slapped into it FOR REAL, a'ight?
none

Utica, NY

#7 Jun 10, 2013
silk
get em

Oneonta, NY

#8 Jun 11, 2013
ummm aight.. did i say that right? lol and i was referring to slik, not silk whoever that may be "none"
raymond

Hicksville, NY

#9 Jun 11, 2013
Ask Mike Burth he is the one who snitched him out to Rome Pd so Slik was a cool guy though man!!
yuuuuuupppp

Jamesville, NY

#10 Jun 14, 2013
mike burth? is that the short chubby kid that always b at the rine house? dave dimaggio snitched him out to save his ass. he was ramblin bout the shit months ago while drunk one night at a party. ive only shot darts wit him a few times. idgaf what he does and how he make money. hes cool. hiz wife to. i met her thru him at the rine house and the way they r together, he loves her way to much to play her. he would b dumb to cuz she fuckin gorgeous!#realtalk
hahaATyall

Ardsley, NY

#11 Jun 14, 2013
Y'all crazy. Y'all don't know him so shut the fck up y'all bunch birds on topix talking shit. Sucka dik n move in in your life. Y'all hate he got shit y'all don't. He don't cheat on his gf. Y'all straight clowns dead a$$ get some life for real tho. Bunch btches.. quick to talk shit but bet u won't say Ya name tho..
lmao

Meriden, CT

#12 Jun 14, 2013
There isn't even any need for this whether defending him or not. Those of us who know this man know the real deal. Sometimes u actually find someone smart enough to learn from their lessons and make a change for themselves. Sometimes u actually find a man who is honest and truly loves his woman. It don't matter what this man is doing. He is living his life just like everyone else. He's a good person and loves people with his whole heart. He is real and never have I seen him disrespect anyone ever. If u got a problem go speak to him and discuss it. I'm sure he will smile at u and have a deep conversation about it but in the end u will be friends cause that's his nature. With all the crap going on around here lately this is what u are worried about? Get a life! U obviously don't have one if ur hanging around the rhine house everynite lookin for this guy n wondering where he's been so much to ask people on topix of all places where he's been.
get em

Jamesville, NY

#14 Jun 14, 2013
@ lmao, u prob f*ckin him then smilin in hiz wife face wen u c her. he prob feedin u free drugz in exchange for sum head or azz. dats how hes always been.
hahaATyall

Ardsley, NY

#15 Jun 14, 2013
@Get em y don't u grow balls say Ya name.. bet u won't cause u scared what'll happen haha u soft like the rest of these bitches on this site.. dead ass karma a bitch and way Rome flows u should know. Keep hating cause my boy got it and u don't hahaha typical Roman.
slicks wife - Desiree

Jamesville, NY

#16 Jun 14, 2013
yes it is me, desiree his wife. see how easy that was. i gave my name. u b*tch ass people are dumd. you hide behind a made up screen name and a computer talking shit. get a f*ckin life on some real shit. you that bored to where you come on the worst website created and make shit up? first of all, my man didnt get caught selling drugs behind no bar. so before u run ur mouth no wtf ur talking about. second of all, my man hasnt and dont cheat on me. u must not no him very well. you that mad cuz your ass is broke as f*ck u need to hate on the next person doing better than you? grow the f*ck up. you better hope it doesnt come out in the open who started this thread, espciallt "get em". if i was you i suggest to NOT post another single thread on this sh*t about my man or your throat will be f*ucking cut!!! Have a bless day :-)
Yankee

Brooklyn, NY

#18 Jun 14, 2013
slicks wife - Desiree wrote:
yes it is me, desiree his wife. see how easy that was. i gave my name. u b*tch ass people are dumd. you hide behind a made up screen name and a computer talking shit. get a f*ckin life on some real shit. you that bored to where you come on the worst website created and make shit up? first of all, my man didnt get caught selling drugs behind no bar. so before u run ur mouth no wtf ur talking about. second of all, my man hasnt and dont cheat on me. u must not no him very well. you that mad cuz your ass is broke as f*ck u need to hate on the next person doing better than you? grow the f*ck up. you better hope it doesnt come out in the open who started this thread, espciallt "get em". if i was you i suggest to NOT post another single thread on this sh*t about my man or your throat will be f*ucking cut!!! Have a bless day :-)
Such a lady.

And.....was that a threat, there in the last line of that illiterate rant? Oh, tsk, tsk. Such a lady indeed.
desiree

Jamesville, NY

#19 Jun 14, 2013
nope it was a promise and i never break a promise. im not like you low life scums and going to sit on here and go back and forth. just do not post no more sh*t about my man on here because you guys dont even know what the hell you are talking about obviously!
lmao

United States

#20 Jun 14, 2013
get em wrote:
@ lmao, u prob f*ckin him then smilin in hiz wife face wen u c her. he prob feedin u free drugz in exchange for sum head or azz. dats how hes always been.
No sweetheart def ain't even close on that. Now u just sound like a hater. Maybe u want him n just can't have him..def jealous tho. And u def a female so run n hide now n hope nobody finds out who u are cause u have no idea
hahaATyall

Ardsley, NY

#21 Jun 14, 2013
Desiree They a bunch of jealous ratchet smuts.. brush it off. They puszies
cleaner

Ardsley, NY

#24 Jun 17, 2013
Slim is the man he has the best crack cocaine around Rome baby smass ppl

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rome Discussions

Title Updated Last By Comments
Milescheats3 28 min Katie 7
Rome rental car 1 hr Need a car 17
Cut SNAP and pay for wall 2 hr Trump Eats Babies 28
tony abone???? (Jul '10) 3 hr F ck abone 80
finishline automotive 3 hr Wtf 6
Mohawk Glen Urgent. Care (Nov '13) 6 hr dontno 17
Druggies 7 hr joe blow 5

Rome Jobs

More from around the web

Personal Finance

Rome Mortgages