First Prev
of 6
Next Last
God

Holland Patent, NY

#1 May 25, 2010
is mike a snitch/rat/cheese eatin pansy?
Yup

Cicero, NY

#2 May 25, 2010
God wrote:
is mike a snitch/rat/cheese eatin pansy?
Sure is. Thinks he is a tuff guy too. Rich the rat stole his girl then gave her back. Just another example of dirtbags doing dirtbags dirty!
GOD

Holland Patent, NY

#3 May 25, 2010
what are u all affraid of mike kimball that u wont talk about him?
LOL

Cicero, NY

#4 May 26, 2010
Chris Lagasse, His own cousin, that mike helped out, ratted on him. What are u's afraid to say anything to his face lmao you's are lmao
haha

Poughkeepsie, NY

#5 May 26, 2010
u ppl who sit on ur computers talkin shit about ppl u really don't know firsthand r pathetic & u must be the 1 who is the rat 2 start postin about who u think is a rat.... u should be afraid 2 say anything to mike's face bc he doesn't do the drama of talking shit back & forth he will just hit u & either u man up or u bitch out but either way u dont win bc ur ass is on the floor & not knowin wtf just hit u....every1 hates on him when u can't b like him bc he doesn't give a shit about ne of u ppl he knows who matters in his life & he knows who is a waste of time & he isnt perfect bc no1 is but at least he's honest ppl just can't deal w/ the truth & he wont give it 2 u ne other way & who cares if u don't like it at least he's not fake like ppl on this shit r!
say what

Poughkeepsie, NY

#6 May 26, 2010
Yup wrote:
<quoted text>Sure is. Thinks he is a tuff guy too. Rich the rat stole his girl then gave her back. Just another example of dirtbags doing dirtbags dirty!
idk what gurl ur talkin bout but rich rat williams never stole ne gurl from him he wished he could bc he wants 2 b him but rich is 2 fake 2 b like mike & that short gurl mike is w/ is uuugggglllyyy who would want her?
Randy LaGasse

Cortland, NY

#7 May 27, 2010
u all talk shit but you wont put your real name on here... and he already knows the deal I read the court papers just because u are scared Im not...
just me

Cortland, NY

#8 May 28, 2010
LOL wrote:
Chris Lagasse, His own cousin, that mike helped out, ratted on him. What are u's afraid to say anything to his face lmao you's are lmao
whos a rat ur a freakin rat i know who went to jail and i wasnt mr rat kimball u do the crime u do the time unless ur mike kimball ... yup mike the rat
fitness

Holland Patent, NY

#9 May 28, 2010
mike is a scumbag like most of rome.
wtf

Cicero, NY

#10 May 28, 2010
i think the last name kimball says it all.these people will never allow anyone to see them as anything less than god-like.they will stab their own family in the back.brown nosers too.will kiss anyones a$$ that has money.cant forget they are all pigs.one night one fu@ked this girl n then the brother did right after.one caught crabs"down" there.the other got them in his beard.damaged goods right there.lol.they have absolutely no resepct for themselves.
iSeenUwatchnMe

Oxford, NY

#11 May 31, 2010
umm...i would like to know what mike kimball everyone is talkn about...explain it to me plz...there is more then one out there n i know a couple so which one is it???
lolol

Cortland, NY

#12 May 31, 2010
iSeenUwatchnMe wrote:
umm...i would like to know what mike kimball everyone is talkn about...explain it to me plz...there is more then one out there n i know a couple so which one is it???

We are talking about mike kimball with the eclipse with blue flames on the side
Chris L

Cortland, NY

#13 May 31, 2010
LOL wrote:
Chris Lagasse, His own cousin, that mike helped out, ratted on him. What are u's afraid to say anything to his face lmao you's are lmao
this message is to all that want to run your mouth first off I didnt rat no one out and second any of you who want to see the 6000 pages of court papers you all know where my ma lives and she has them all .come read them and then see who the hell is the rat ... Ive done my time and soon anyone come say it so my face ..so man up or shut your mouths..you all know where I live ..
Chris Lagasse
big g

Clyde, NY

#14 May 31, 2010
i seen his ass try to jump some one at lupias and endded up in the hospital...hahaha
madukes

Cortland, NY

#15 Jun 1, 2010
wtf wrote:
i think the last name kimball says it all.these people will never allow anyone to see them as anything less than god-like.they will stab their own family in the back.brown nosers too.will kiss anyones a$$ that has money.cant forget they are all pigs.one night one fu@ked this girl n then the brother did right after.one caught crabs"down" there.the other got them in his beard.damaged goods right there.lol.they have absolutely no resepct for themselves.
and you are a scumbag too ,everyone has the good the bad and the ugly in the family and you must be the ugly one!!! with the crabs!!
duh

Cicero, NY

#16 Jun 3, 2010
madukes wrote:
<quoted text>and you are a scumbag too ,everyone has the good the bad and the ugly in the family and you must be the ugly one!!! with the crabs!!
im not a kimball.lol
ur stupid

Watertown, NY

#17 Jun 4, 2010
any1 of u that know shit bout the law or the situation u would know they didnt have much shit on mike at all when he got busted... he didnt rat ...the cops just couldnt catch him with shit...he did get probation...y dont u look at dino hluska...hes the one that had the recordede sealied inditment...hes te rat...he should be right along the side of chris in prison...but hey not all ppl can stand up n take their punishment for the crimes they do like chris did...so y dont all u scumbags that have nothing better to do than sit on here n talk shit bout ppl...4 real get a life or grow the fuck up one of the 2 wld def b nice..................and if u r gna talk shit bout ppl get ur fucking facts straight first.....toodles scum............
Tara LaGasse

Mountain Home, ID

#18 Jun 4, 2010
Yall are rome people are something else these days lol
JTV

Rome, NY

#19 Jun 4, 2010
Dirt bag!!
Sharron C

Rome, NY

#20 Jun 4, 2010
I wouldnt touch him with a 10 foot pole.. He is bad news and Dirty...

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 6
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rome Discussions

Title Updated Last By Comments
Deer Hunters Are Stupid 9 min _Evil-_-Bill_ 41
Biggest badasses in Rome 47 min TonyD13440 65
Rome Hospital sex offender 1 hr What 3
Rome Cop Rape Charge 1 hr Filthy 64
Who do you support for Governor in New York in ... (Oct '10) 1 hr BORING 6,439
NY New York Primary Election Sept 14: Will you vote? (Sep '10) 1 hr Paul 16,789
Why is Suzy Q the only one who speaks truth? 1 hr Truth 9
SEX OFFENDER-Rome 4 hr mama june 21
•••
•••
Rome Dating

more search filters

less search filters

•••

Rome Jobs

•••
•••
•••

Rome People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Rome News, Events & Info

Click for news, events and info in Rome
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••