Marty Collin
wondering

United States

#1 Aug 27, 2012
What ever happened to her? Ironically havent heard her name around Rolla lately. Surprised. She find a new town to be.... Uhm, herself. Haha
anon

Rolla, MO

#2 Aug 31, 2012
she's due any day now, her husband is military, and she seems to be doing good... as good as she can be..
kingofpong

United States

#3 Aug 31, 2012
Her baby is SO CUTE.
marty

Oak Grove, MO

#4 Feb 25, 2013
Hey ya im doing great thx. Yes I no longer live in rolla and super glad I dont either its got too much drama for my familys taste. I do have an adorable baby boy now. Thx kingofbong I think so too. My husband is in the military and he is amazing and the best dad ever. ;-)
Stupid

Jefferson City, MO

#5 Feb 25, 2013
I'm pretty sure we are all happy that you are gone. I haven't heard anything about you lately. Guess getting married and being gone means you don't have time to cheat and have everyone talking about it.

But good to know you have a family. That is the best news I've ever heard about you thus far.
marty

Oak Grove, MO

#6 Mar 5, 2013
Lol its still funny how u like to bring up my past when im pretty sure a lot of the stuff u say about me is just rumors u heard from people that never really knew me that well or were my friends but hey that's ok iv moved on from caring wat anyone says or thinks of me. Iv got a great life now and a wonderful family so I couldnt care less about my past. But thx for the concerns of wondering wat happened to me. Makes me feel special ;-)

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rolla Discussions

Title Updated Last By Comments
Anyone wanna come have turkey with a lonely old... (Nov '16) 2 hr Taximan 5
Michelle Darlington 2 hr Pete761 3
Ancestors and your dna 2 hr Taximan 1
Racists in rolla 2 hr Taximan 7
ashley shirley 7 hr Hmmm 3
Sonic and Smoking Customers (May '13) 7 hr Half price shakes... 42
tj rogers 13 hr sam 2

Rolla Jobs

More from around the web

Personal Finance

Rolla Mortgages