Tiffani reed

Posted in the Rogersville Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of20
ole friend

Knoxville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Feb 25, 2012
 
does anyone know her ?
sally

Kingsport, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Feb 29, 2012
 

Judged:

1

haha who doesnt? obsessed with honda and always lyin sayin shes pregnant. got her ass kicked a while ago too i hear.
Taylor

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Feb 29, 2012
 

Judged:

1

yeahh i was there when she did. lol pretty funny. and before the honda it was that piece of shit blazor. what ajoke(:
wonder

Johnson City, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Mar 1, 2012
 
i love reading her dumba$$ facebook about hondas!!! god get over those pos cars! it gets even better when her pos hondas break down on her and everyone of her friends!!!
PFC Simms_Donald

Copenhagen, Denmark

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Mar 3, 2012
 
ladies, ladies....chill. dont talk about her unless you actually know her. she's a good girl, still in high school as you all probably are. dont make me crack some skulls here.
PFC Simms_Donald

Copenhagen, Denmark

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Mar 3, 2012
 
talk shit about her hondas all you want. i do too. to her though. but dont talk about her.
yeah

Rockwell, NC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Mar 3, 2012
 
If its the donnie simms I think he prob just tryin to fk her
wonder

Johnson City, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Mar 3, 2012
 
hahahahahahahaha crack some skulls...thats funny as hell!!
haha

Kingsport, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Mar 3, 2012
 
i like hondas as much as the next person but im pretty sure the thought of hers gives her an orgasim :)
BigBust

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Mar 3, 2012
 
Well, I agree with the Simms guy. Good lord, ya'll have her on your facebook, yet you creep and stalk her on there and come here and post about her. I don't even know her. Don't know the Donnie Simms guy. Facebook let's me see everyone though, lol.
oh my

Kingsport, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Mar 3, 2012
 
as long as topix is around these things are gonna happen. you guys shouldnt act surprised about it. i agree shes annoying tho guess if im postin on here might as well go all the way.
Dude

High Point, NC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Mar 3, 2012
 
Anyone who talks shit on this website is pathetic haha. It takes a true vagina to get on here and anonymously run their mouth.
chick

Kingsport, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Mar 4, 2012
 
and nobodys running their mouth. they are expressing themselves while typing on a keyboard :)a bunch of people are expressing their feelings about her and want the world to see. simple ;)
BigBust

Campobello, SC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Mar 4, 2012
 
I think it's mainly girls doing the typing on here because this chick looks pretty good. I don't care, personally.
yeah

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Mar 4, 2012
 
Guys talkin abt a high schooler lookin good wow sounds like rogvegas

Since: Mar 12

Copenhagen, Denmark

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Mar 4, 2012
 
haha you're right..
wonder

Johnson City, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Mar 4, 2012
 
Dude wrote:
Anyone who talks shit on this website is pathetic haha. It takes a true vagina to get on here and anonymously run their mouth.
Well you posted and used the name "dude"...so either your parents are dumba$$e$ for naming you "dude" or you are a "true vagina"! your words...not mine!

Since: Mar 12

Copenhagen, Denmark

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Mar 4, 2012
 
haha
Megan Keller

Kingsport, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Mar 4, 2012
 
hey I have only met her once or twice but she seems to be a very sweet girl and who cares if she is obsessed with honda. I look at it as its better than drugs..
close friend

Johnson City, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Mar 4, 2012
 

Judged:

1

1

For all you hatin trash talkin 2 bit whores and low lifes need to get a life. There's nothin wrong with her and her lifestyle I love hondas just as much as she does and say all the u want cause we all see it the same way.LET HATERS BE MOTIVATORS :) SO GO ON KEEP THE MOTIVATION UP ITS NICE OF YOU

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of20
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

54 Users are viewing the Rogersville Forum right now

Search the Rogersville Forum:
Topic Updated Last By Comments
Sarah Davis motion to dismiss contempt charge 1 hr not sarah 108
Clinic behind shepards center 1 hr opie 24
holly 1 hr Corny 6
Sagebush Steakhouse 1 hr bad 38
Judge Ross delinquent property tax 1 hr not impressed 10
Jerry Arrington 2 hr Curious 1
When will Dennis Lowe ever learn.. (Nov '09) 2 hr Ms Accurate Info 54
•••

Freeze Warning for Hawkins County was issued at April 16 at 8:11PM CDT

•••
•••
•••
•••

Rogersville Jobs

•••
•••
•••

Rogersville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••