karma

Sevierville, TN

#1 May 13, 2010
i bet she could win all time champ if she played "lets fraud the insurance company"! lmao karma is a bitch now bash my name some more "skank" gladys!!!lmfao
kwym

United States

#2 May 14, 2010
yeah i know about her. fairly worthless.
karma

Sevierville, TN

#3 May 31, 2010
you been having anymore accidents at walmart gladys
Iceman

Sevierville, TN

#4 Jul 11, 2010
Karma your name isn't sherry is it???
gladys collins

United States

#5 Jul 12, 2010
well as they say karma is a bitch , what goes around comes around , the more u stir shit the more it stinks,and the ones that spreads rumors are the ones who are jealous over what others have, and always gets defensive and mad when you ask them about it,

gladys collins thanks iceman sounds like you know karma personally
new

Kingsport, TN

#6 Jul 12, 2010
gladys girl you need to go back where you came from Grady was a smart man when he got rid of you.
just looking

Sneedville, TN

#7 Jul 12, 2010
i havent seen gladys is she still around here?
Bulldog

Little Valley, NY

#8 Jul 13, 2010
Don't know about her, but her house is still standing. She hasn't burned that one down yet.
bigmamma

United States

#9 Sep 20, 2013
Sounds like she needs to come staay wit all of u an burn ur house like she said keep stirin in the sh!*
Bulldog

United States

#10 Sep 21, 2013
gladys collins wrote:
well as they say karma is a bitch , what goes around comes around , the more u stir shit the more it stinks,and the ones that spreads rumors are the ones who are jealous over what others have, and always gets defensive and mad when you ask them about it,
gladys collins thanks iceman sounds like you know karma personally
It ain't rumors when it's true Gladys. And I don't think there is anyone out there that could possibly be jealous of what you have or think you have.
Confused

Spartanburg, SC

#11 Sep 26, 2013
Does she have red hair?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rogersville Discussions

Title Updated Last By Comments
Sarah Leah 4 hr Bear Hollow 47
Anyone know what happened to the two brunettes ... 6 hr wondering 1
Election Who do you support for U.S. House in Tennessee ... (Oct '10) 10 hr Just now 86
is scott dave single? 13 hr who knows 3
scott dave is a liar 13 hr who knows 2
scott dave gave me a std (Nov '16) 13 hr who knows 10
President Trump owns property in Rogersville, T... 14 hr Donald J Trump 61
Cherokee Hidh School Elevator Thu Yep 96

Rogersville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Rogersville Mortgages