First Prev
of 2
Next Last
sobitch

Owensboro, KY

#1 Aug 6, 2012
Who is it?
Cynthia-_-

Owensboro, KY

#2 Aug 6, 2012
She's got my baby cousin in her belly!
Jenny

Bellevue, WA

#3 Aug 6, 2012
shes an amazing person and shes going to be a great mom. her name truly doesnt deserve to be on this site. love you sammy!<3
SammyJo

Chicago, IL

#4 Aug 6, 2012
If you wanna know me ask, I dont have anything to hide.
Michelle

United States

#5 Aug 7, 2012
Well lets see....i could say alot hahahaha but i love her...may want to punch her in the face sometimes but i love her! love being able to vent about our bfs to eachother lol shes gonna be a great mommy! ILY Samantha Jo!!!!
dakota

Tell City, IN

#6 Aug 8, 2012
I thought it said Sammy molester lol I'm silly
SammyJo

Chicago, IL

#7 Aug 8, 2012
Love you too shell :) I think it's funny how ppl post these to start drama and yet not one bad comment? Lol, silly kids and their topix ;)
fedup

Owensboro, KY

#8 Aug 8, 2012
Post one for the South Carolina area and people wouldn't say such great things. Sammy had some delinquent days.
SammyJo

Chicago, IL

#9 Aug 8, 2012
fedup wrote:
Post one for the South Carolina area and people wouldn't say such great things. Sammy had some delinquent days.
lol, delinquent days? 1) i have haters everywhere I have lived, difference is, there they tell you to your face here they hide behind a screen name like a bunch of pussies. 2) anyone who knows me, knows I have had my share of partying, getting in fights, stealing street signs and smashing mailboxes but you can't say teenagers here don't do the same! You yourself have probably done one if not all of the above, of not it must have sucked to be you. Point is, I had my crazy days but now I have been with Trey for two years, we own a house, two vehicles, pay all our own bills and have a baby on the way :) some people know when it's time to grow up, can't say the same for you.
JayMay

Hoffman Estates, IL

#10 Aug 26, 2012
Alrighty then Sammy Jo is the most amazing person EVER!!! I love her with all my heart. She is goin to be a great mommy!!! And if anyone has anything else to say can shut the hell up lol :))
Baby1234

Tell City, IN

#11 Mar 24, 2013
Bad mouthes people she doesn't know just because she hears what others say
Kelsey

Indianapolis, IN

#12 Mar 24, 2013
Isnt that spencer county tho? Lol everyone talks crap avout everyone
SammyJo

Indianapolis, IN

#13 Mar 24, 2013
Baby1234 wrote:
Bad mouthes people she doesn't know just because she hears what others say
If you have a problem, I'd appreciate it if you'd take it up with me not talk sh*t on topix behind a screen name.
Baby1234

Duluth, GA

#14 Mar 24, 2013
How am I talking bad when I just said you do to others. You did to me and I have never even heard of you
SammyJo

Indianapolis, IN

#15 Mar 24, 2013
Sounds like you believe everything you hear.
Anonymous

Duluth, GA

#16 Mar 24, 2013
No because you have done it to me ! I have never even heard or seen you
trey

Indianapolis, IN

#17 Mar 24, 2013
Baby12345 wrote:
No because you have done it to me ! I have never even heard or seen you
If u have never heard of or seen her then how do u know she has said something about u?
😁

Henderson, TN

#18 Mar 24, 2013
Kelsey wrote:
Isnt that spencer county tho? Lol everyone talks crap avout everyone
If you think spencer county is bad then go check out perry county; they are 10x worse!!
SammyJo

Indianapolis, IN

#19 Mar 24, 2013
Baby12345 wrote:
No because you have done it to me ! I have never even heard or seen you
You're making yourself sound stupid. Just stop.
Anonymous

Tell City, IN

#20 Mar 24, 2013
No bi tch you talked sh it about me and I read it. It was on here under your screen name now. I've only been on here one other time

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rockport Discussions

Title Updated Last By Comments
another spectacular friday night display by bhs... 1 hr uhmmm 1
kathryn lowe 1 hr uhmmm 23
Ryan mead 1 hr poorthang 4
2 Spencer Co. men arrested on child molestation... 4 hr Ihear 5
Transcendent Nursing home (Oct '13) 13 hr Mnbv 9
April Chase 14 hr britt 7
Tina Motteler Oct 22 Sara 17
Rockport Dating
Find my Match

Rockport Jobs

Rockport People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Rockport News, Events & Info

Click for news, events and info in Rockport

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]