4 cops cars at his house now
neighbor

Macon, GA

#505 Mar 6, 2013
You are = you're not your! You are calling me dumb... lol... you are so funny! You are the one who has several kids with different males, been arrested for meth, had thieves & drug users at your house & around your kids, you have no job, you name it... you are dumb(to say it nicely)! Get a job, get a life & save your drama for thr courtroom!
KLJ

Cedartown, GA

#506 Mar 6, 2013
This guy sure favors Terry Rayburn is this his brother that "yellow house" said did not do meth?

http://www.examiner.com/slideshow/mugshots-fo...
neighbor

Macon, GA

#507 Mar 6, 2013
yellow house is right there with the rest of them... she is trying to say she doesn't use meth because others are reading this & possibly police reading on this site. Hopefully some justice/best decisions for the kids involved.
iknotr

Cedartown, GA

#508 Mar 6, 2013
wondering wrote:
<quoted text>
Is this Terry Rayburn's brother?
http://www.examiner.com/slideshow/mugshots-fo...
Yes it is! And such a fine outstanding citizen he is! I can't say enough good things about him....cause they ain't none!
iknotr

Cedartown, GA

#509 Mar 6, 2013
KLJ wrote:
This guy sure favors Terry Rayburn is this his brother that "yellow house" said did not do meth?
http://www.examiner.com/slideshow/mugshots-fo...
Yes it is.
hmmmmm

Cedartown, GA

#510 Mar 6, 2013
Direct Quote from "yellow house": btw chase is down here now and he aint never been in trouble for dope in his life.

So what do you call this? Looks like he was in trouble for dope. It's just LIES,LIES and more LIES with you isn't it?

http://www.examiner.com/slideshow/mugshots-fo...
neighbor

Rockmart, GA

#511 Mar 6, 2013
yellow house what about these posts? What about the arrests of Terry? Did you call the Polk Co Policr/Sheriff to find out all of those arrests are real. More like 10-12 times... not 2 like you said!!
yellow house

United States

#512 Mar 6, 2013
neighbor wrote:
You are = you're not your! You are calling me dumb... lol... you are so funny! You are the one who has several kids with different males, been arrested for meth, had thieves & drug users at your house & around your kids, you have no job, you name it... you are dumb(to say it nicely)! Get a job, get a life & save your drama for thr courtroom!
Lol im probably one of the smartest people you will ever talk to. im not beinf graded on my f*cking grammar and i really see no need in making sure its perfect for trash like you that hides behind a computer screen to judge and make nasty comments to people. your not worth the f*cking effort. got it? so f*cking what if im not using the correct spelling of the word? you know what im saying so get over it. i really dont take anyone on here seriously in the least bit cuz you all are just some scary lil b!tches that dont have the guts to say anything to my face.
yellow house

United States

#513 Mar 6, 2013
KLJ wrote:
This guy sure favors Terry Rayburn is this his brother that "yellow house" said did not do meth?
http://www.examiner.com/slideshow/mugshots-fo...
go ahead and repost the comment where i said he's never done meth. lol stop making sh!t up
yellow house

United States

#514 Mar 6, 2013
hmmmmm wrote:
Direct Quote from "yellow house": btw chase is down here now and he aint never been in trouble for dope in his life.
So what do you call this? Looks like he was in trouble for dope. It's just LIES,LIES and more LIES with you isn't it?
http://www.examiner.com/slideshow/mugshots-fo...
your absolutely right, he has never been in trouble for dope in his life. those charges got thrown out dumba$$.
yellow house

United States

#515 Mar 6, 2013
neighbor wrote:
yellow house what about these posts? What about the arrests of Terry? Did you call the Polk Co Policr/Sheriff to find out all of those arrests are real. More like 10-12 times... not 2 like you said!!
Lol same thing i told you. they said the warrent number on all of them is the same. if you werent such a f*cking idiot then you would see that. It should be corrected soon.
yellow house

United States

#516 Mar 6, 2013
neighbor wrote:
yellow house is right there with the rest of them... she is trying to say she doesn't use meth because others are reading this & possibly police reading on this site. Hopefully some justice/best decisions for the kids involved.
You are a dumba$$. You cant get arrested for admitting that you do meth. I deny it because i really dont do it. You couldnt find a single person in this town that would say otherwise. Even the police know i dont do it.
yellow house

United States

#518 Mar 6, 2013
Peace out im going to see my baby. yall see me in the streets then say something and get knocked out.
Something

Opelika, AL

#519 Mar 6, 2013
yellow house wrote:
Peace out im going to see my baby. yall see me in the streets then say something and get knocked out.
something.
Truth

Rome, GA

#520 Mar 6, 2013
youre all morons wrote:
<quoted text>Truth wrote, "Good role model for children. DFACS definitely needs to protect those children from such a person. Dope heads more often than not raise dope heads. "

First of all, SHES NOT A DOPEHEAD! Second, I get so tired of hearing that sh*t. Just because you grow up around something doesn't mean anything. I grew up around plenty of dope, crank, pills etc yet here I stand, a productive member of society, leading a completely dope free life. If you do drugs its because you chose to, not some genetic predisposition, or because you were around it as a child. I know plenty of people that do dope and were never around it and people that don't do it that were around it constantly. That's the problem with todays society, nobody knows how to accept personal responsibility for the choices they make.
We can't gamble with children. They need removed and protected.
Truth

Rome, GA

#521 Mar 6, 2013
yellow house wrote:
<quoted text>Lol good thing im not a dopehead. And im with my children on a daily basis. dfcs is not trying to take my kids. they are trying to save my family. your an idiot. and idiots usually raise idiots. i worry more about your offspring.
My children are fine. I don't do drugs nor do I allow those that do in my home or date them.
still laughing

Cedartown, GA

#522 Mar 6, 2013
yellow house wrote:
Peace out im going to see my baby. yall see me in the streets then say something and get knocked out.
you for real? like we gone be scared of this. rotflmao

http://www.mugshotsonline.com/georgia/rockmar...
yellow house

United States

#523 Mar 6, 2013
still laughing wrote:
<quoted text>
you for real? like we gone be scared of this. rotflmao
http://www.mugshotsonline.com/georgia/rockmar...
obviously you are cuz everyone too scared to say something to my face.
JMO

Cedartown, GA

#524 Mar 7, 2013
still laughing wrote:
<quoted text>
you for real? like we gone be scared of this. rotflmao
http://www.mugshotsonline.com/georgia/rockmar...
I don't know........that picture is pretty darn scarey. lol
neighbor

Chickamauga, GA

#525 Mar 7, 2013
yellow house I don't know why you keep saying people are scared to say something to your face. We don't care to say anything to you. We know what you were arrested for & those at your house have been arrested for & don't feel like you are good for the neighborhood. You tell lies repeatedly about the people who hang out at your house and they are all meth users & thieves so there you go. We are looking out for our neighborhood & don't care to say a word to you or your face so get over it girl!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rockmart Discussions

Title Updated Last By Comments
So, Mrs. Kirsh is being demoted........ 44 min you know about it 7
John Wayne Anderson 1 hr ForeverMoats 44
News Rockmart mother requests mercy for teen son cha... (Jan '14) 12 hr Mad mother 353
Chickens Tue Charlie 3
Sign Man Behind Morgan Hardware Mon Sreve 1
Vanwart school May 20 no excuses 13
RMS dance May 18 Ksara 6
thrive supplements (Jul '13) May 18 tammitomek 897
More from around the web

Personal Finance

Rockmart Mortgages