Police investigate shooting on Avenue D in Rochester

Jan 10, 2013 Full story: Rochester Democrat and Chronicle 8

A man is in satisfactory condition at Strong Memorial Hospital after being shot Wednesday during an attempted robbery on Avenue D in Rochester, according to police.

Full Story
yep

Rochester, NY

#1 Jan 10, 2013
I'm shocked. no,I'm not,
Henry Attah

United States

#2 Jan 10, 2013
Nuthin to 'vestigate cuz nobody saw nuthin
Same ole Same ole

Rochester, NY

#3 Jan 10, 2013
Victim not cooperating with Police

Since: Mar 11

Location hidden

#4 Jan 11, 2013
Same crap,different day for the punks that are running wild on OUR streets.
Piglet Penis911

Rochester, NY

#5 Jan 11, 2013
So did the shooter make off with the money and the drugs?

Since: Mar 11

Location hidden

#7 Jan 11, 2013
Tonk Honkey wrote:
<quoted text>Then stop posting then, you nitwit!
I didn't post it moron, what was your point again??? LOL
stank breath whites

El Monte, CA

#8 Jan 11, 2013
pigpen911 wrote:
<quoted text>I didn't post it moron, what was your point again??? LOL
I think the poster is saying is why respond then if it's the same old stuff. Pigpen, you do have a tendacy to posts ignorant things about innercity crime. You and Steel City stayed off of the Webster Firefighters story.
Grady Stiles

United States

#9 Jan 11, 2013
Same thing different day. No info, no suspects.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rochester Discussions

Title Updated Last By Comments
Garner's Daughter Tweeted Officer's Address 3 min Hmmm 47
North Korea Calls Obama A 'Monkey' 5 min Ezra 31
nypd 11 min Ha Ha 33
Ujima 1 hr Jokette 2
Kujichagulia- Self Determination 1 hr Jokette 14
Brother wease el and hate 2 hr Jokette 37
Lol! 2 hr Jokette 1
Rochester Dating
Find my Match
More from around the web

Rochester People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Rochester News, Events & Info

Click for news, events and info in Rochester

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 6:31 pm PST