feed more trolls please!!!

feed more trolls please!!!

Posted in the River Forum

Feed the Trolls

Minnie, KY

#1 Jan 11, 2013
Please keep replying to our trollz as they have no foodz, friendz, or life and your reply'z are all they haz. Will you please feed our lonely, fat, gay, trollz today?
Arrogant Shmuck

La Grange, KY

#2 Jan 11, 2013
I think the trolls are the only thing keeping this board alive. I mean the threads are soooooooooo boring it's ridiculous. Where would the excitement be if we did not have our little troll friends?

“E A D G B E”

Since: Oct 10

3rd String is the G String

#4 Jan 11, 2013
I agree that the trolls add an element of excitement. They definitely have an important role to fill on here.
Arrogant Shmuck

La Grange, KY

#5 Jan 11, 2013
Misty do you wear cute little pink bunny house shoes

and do you wear a little pink gown with poo bear on

it at night? That is the mental image I get of you.:)

Nothing not nice intended.

“E A D G B E”

Since: Oct 10

3rd String is the G String

#6 Jan 11, 2013
Arrogant Shmuck wrote:
Misty do you wear cute little pink bunny house shoes
and do you wear a little pink gown with poo bear on
it at night? That is the mental image I get of you.:)
Nothing not nice intended.
LOL...no, I am more of the dark and brooding type. I love Sylvia Plath, Edgar Allen Poe and Stephen King. I leave the pink to my daughter. She loves all things pink.
You need to darken your image some.:))

“There's No Place Like Home ”

Since: Apr 10

Location hidden

#7 Jan 11, 2013
Arrogant Shmuck wrote:
Misty do you wear cute little pink bunny house shoes
and do you wear a little pink gown with poo bear on
it at night? That is the mental image I get of you.:)
Nothing not nice intended.
Oh No-Are you a peeping tom? Above my pink bear it says Love Me Lots and below him it says Hug Me.Truely. LOL
Arrogant Shmuck

La Grange, KY

#8 Jan 12, 2013
OMG!!! I had my little mind girls totally reversed!! When I post to CB I see this slinky, super sexy brunette with waist length hair and a beautiful face and Misty I thought of you as this Barbie looking blonde with her little bunny shoes and pooh gown sitting at the computer dunking cookies in milk while she posts and Jem I imagine you to be a gorgeous redhead in a little blue and white Dorothy dress holding a CAT(go figure).

Oh well at least I don't imagine any of you as a huge manish woman dressed in one of those red checked Lumber Jack shirts, jeans with one of those chain wallets and those ugly L.L. Bean rubber shoes, messy sawed off blue black hair, huge luv handles, breasts that you have to kick out of the way to walk, a big fat belly ( you know those bellies that have layers to them and compete with the sagging boobs?)SHIIIIVVVVEEERRR! OMG I just gave you my little NG mind girl!

Please put your mind at ease I am not a dirty old man by any means.

“So Sweet ;)”

Since: Feb 12

Location hidden

#9 Jan 12, 2013
Arrogant Shmuck wrote:
OMG!!! I had my little mind girls totally reversed!! When I post to CB I see this slinky, super sexy brunette with waist length hair and a beautiful face and Misty I thought of you as this Barbie looking blonde with her little bunny shoes and pooh gown sitting at the computer dunking cookies in milk while she posts and Jem I imagine you to be a gorgeous redhead in a little blue and white Dorothy dress holding a CAT(go figure).
Oh well at least I don't imagine any of you as a huge manish woman dressed in one of those red checked Lumber Jack shirts, jeans with one of those chain wallets and those ugly L.L. Bean rubber shoes, messy sawed off blue black hair, huge luv handles, breasts that you have to kick out of the way to walk, a big fat belly ( you know those bellies that have layers to them and compete with the sagging boobs?)SHIIIIVVVVEEERRR! OMG I just gave you my little NG mind girl!
Please put your mind at ease I am not a dirty old man by any means.
Maybe I should dye my hair brown... Lol.

“E A D G B E”

Since: Oct 10

3rd String is the G String

#10 Jan 12, 2013
Arrogant Shmuck wrote:
OMG!!! I had my little mind girls totally reversed!! When I post to CB I see this slinky, super sexy brunette with waist length hair and a beautiful face and Misty I thought of you as this Barbie looking blonde with her little bunny shoes and pooh gown sitting at the computer dunking cookies in milk while she posts and Jem I imagine you to be a gorgeous redhead in a little blue and white Dorothy dress holding a CAT(go figure).
Oh well at least I don't imagine any of you as a huge manish woman dressed in one of those red checked Lumber Jack shirts, jeans with one of those chain wallets and those ugly L.L. Bean rubber shoes, messy sawed off blue black hair, huge luv handles, breasts that you have to kick out of the way to walk, a big fat belly ( you know those bellies that have layers to them and compete with the sagging boobs?)SHIIIIVVVVEEERRR! OMG I just gave you my little NG mind girl!
Please put your mind at ease I am not a dirty old man by any means.
lol....my friend Rosie Jo is a blonde but I am a brunette.

“There's No Place Like Home ”

Since: Apr 10

Location hidden

#11 Jan 12, 2013
I had auburn hair, but it looks kinda blonde/gray now. LOL I like the way you think though. Hope we didn't bust your bubble.

“E A D G B E”

Since: Oct 10

3rd String is the G String

#12 Jan 12, 2013
Jem1957 wrote:
I had auburn hair, but it looks kinda blonde/gray now. LOL I like the way you think though. Hope we didn't bust your bubble.
Yeah, he is a good thinker, that's for sure.lol
Arrogant Shmuck

Louisville, KY

#13 Jan 13, 2013
Hold on while I change hair color on all of you......O.K. I;m good . Carry on :>

“So Sweet ;)”

Since: Feb 12

Location hidden

#14 Jan 13, 2013
AS, are you the computer savy, bookwormish type?
Arrogant Shmuck

Louisville, KY

#15 Jan 14, 2013
I am far more bookwormish than computer savy. I am

always reading to get info for one project or

another.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

River Discussions

Title Updated Last By Comments
married woman 1 hr get out now 2
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 1 hr spaceship 142,287
mikayla (Aug '10) 2 hr Charlie Waffles 4
Add a word, drop a word (Nov '10) 3 hr Dickens1 10,294
joey barnes got his a@@ whipped by a woman (Feb '10) 3 hr jelly 23
know whats funny 5 hr this here is funny 2
Girl at Rt 40 BP 7 hr sara 20
More from around the web

Personal Finance

River Mortgages