First Prev
of 3
Next Last
Wow

Bowling Green, KY

#2 Mar 22, 2010
They say that tarynn Jennings, is the biggest. Slut, in Richmond. Her mother, carolnn Jennings,
is also a formal slut, who slept with any man that had a penis in between his legs. Lmao.
take back the night

Richmond, KY

#3 Mar 22, 2010
That would, of course mean that any man who had a penis between his legs is a ho bag! LOL check out that ratio....one woman to all men! And Yes, any man will sleep try to sleep with anything that has a hole between it's legs.
Elw

Brea, CA

#4 Mar 23, 2010
Who is this take back the night person,
he or she might be a big slut. Lmao.

Since: Mar 10

Wartburg, TN

#7 Mar 25, 2010
IM THE BIGGEST S-LuT EVER!!! Yay meh
yeah

Richmond, KY

#8 Mar 26, 2010
Wow wrote:
They say that tarynn Jennings, is the biggest. Slut, in Richmond. Her mother, carolnn Jennings,
is also a formal slut, who slept with any man that had a penis in between his legs. Lmao.
i'm with you on this one.stanky a$$ carolynn tried hookin up with my man...tought she'd be slick and call at 2 or 3 in the morning to try and holla...i put an end to that $hit.
foe

Corbin, KY

#9 Mar 26, 2010
Wow wrote:
They say that tarynn Jennings, is the biggest. Slut, in Richmond. Her mother, carolnn Jennings,
is also a formal slut, who slept with any man that had a penis in between his legs. Lmao.
I thought all men had one between the legs. Where else do they keep them? LOL
Pony

Richmond, KY

#10 Mar 26, 2010
foe wrote:
<quoted text> I thought all men had one between the legs. Where else do they keep them? LOL
Mines folded with my belt holding it up.
Hahaha

United States

#12 Mar 27, 2010
I bet yall wouldn't say all that shit to Carolyn's or Taryn's face.
Pony

Richmond, KY

#13 Mar 27, 2010
Hahaha wrote:
I bet yall wouldn't say all that shit to Carolyn's or Taryn's face.
Honey, when she sees this thang, she won't be wanting to fight me.Be a wanting to mount up.
COME SEE ME ASAP

Columbus, OH

#14 Mar 27, 2010
UNNLIKE U OTHER HOES ON HERE THAT HIDE YA NAME THIS IS TARYN I LOVE HOW U BITCHES HATE ON ME I MUST BE DOIN SUM RITE HAHAH U ALL JUS SUM KIDS AN AINT GOT NUN BETTA ELSE TA DO BUT GET ON HERE MEDLE AN SEE WHUT ERRY BODY ELSE GOT TA TALK ABOUT.THE PERSON THATS WRITING THIS PROLLY THE BIGGEST HOE IN RICHMOND BUT COME SEE ME DNT GIVE A FUCK WHO U ARE WANNA TALK SHYT COME SEE ME ITS FUNNY HOW U CANT PUT YA NAME ON HERE U KNO WHERE I STAY COME GET SOME KEEP MY MOMMA NAME OUT YA MOUTH TOO BITCHES
grammer police

Richmond, KY

#15 Mar 27, 2010
COME SEE ME ASAP wrote:
UNNLIKE U OTHER HOES ON HERE THAT HIDE YA NAME THIS IS TARYN I LOVE HOW U BITCHES HATE ON ME I MUST BE DOIN SUM RITE HAHAH U ALL JUS SUM KIDS AN AINT GOT NUN BETTA ELSE TA DO BUT GET ON HERE MEDLE AN SEE WHUT ERRY BODY ELSE GOT TA TALK ABOUT.THE PERSON THATS WRITING THIS PROLLY THE BIGGEST HOE IN RICHMOND BUT COME SEE ME DNT GIVE A FUCK WHO U ARE WANNA TALK SHYT COME SEE ME ITS FUNNY HOW U CANT PUT YA NAME ON HERE U KNO WHERE I STAY COME GET SOME KEEP MY MOMMA NAME OUT YA MOUTH TOO BITCHES
funny how you don't use any punctuation and speak in "sounding it out" to show how you don't understand proper usage of english or spelling. also, props in typing with the caps lock key on... makes it seem like you are yelling. cya at the cherry pit.
thank goodness

Richmond, KY

#16 Mar 27, 2010
I clicked on this thinking you were talking about this chick I work with at Circle K. Lord, she is the biggest slut..she even uses her two girls....takes them with her on dates with men so they think she is this terrific Mom...crack slut is what she is. Just a couple days ago she hit on a dude in a Lexus then his hot woman walked in and her brunette butt looked like a fool.
Da woman

Lexington, KY

#18 Mar 28, 2010
Bobby from the what city has the best looking women thread. He has got to be the biggest slut in Richmond, if what he claims is true.
the girl is dumb

United States

#19 Mar 28, 2010
dear grammar police, i completely agree. I dont know the girl but i wanted to shake her for typing like an illiterate moron. Way to go, ho. You look like an idiot.
fyi

Richmond, KY

#21 Mar 28, 2010
if you know these people, you would know that you are waisting your time on trash...on to the next thread...lol
sandys backup

Richmond, KY

#22 Mar 28, 2010
i think the biggest slut is the one who opens her legs for married men. it takes someone with no self esteem and zero morals to go after a wifes husband. just because you want what someone has does not mean you should have it...
right

Richmond, KY

#23 Mar 28, 2010
no serena rader is a hugh slut i know 9 guys she has slept with. she is one nasty girl. if you met her run the other way!!!
lol

United States

#24 Mar 28, 2010
sandys backup wrote:
i think the biggest slut is the one who opens her legs for married men. it takes someone with no self esteem and zero morals to go after a wifes husband. just because you want what someone has does not mean you should have it...
So what does that make your husband when he gets between those legs and how do you know he wasn't chasin/wantin her!!
agreed

United States

#25 Mar 28, 2010
sandys backup wrote:
i think the biggest slut is the one who opens her legs for married men. it takes someone with no self esteem and zero morals to go after a wifes husband. just because you want what someone has does not mean you should have it...
I couldn't agree more. But you know what they say about karma...
Busy lady

Richmond, KY

#26 Mar 28, 2010
sandys backup wrote:
i think the biggest slut is the one who opens her legs for married men. it takes someone with no self esteem and zero morals to go after a wifes husband. just because you want what someone has does not mean you should have it...
I think any woman who opens her legs for another man and leaves her husdand and kids at home qualifies as a slut.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Richmond Discussions

Title Updated Last By Comments
How Am I Supposed to Climb The Ladder of Succes... (Nov '14) 16 min The Real Ed Hiero... 6,526
Song Title Game (Aug '09) 27 min Jessika1995 32,713
Beware Duncannon Residents! 46 min Resident 9
Cops don't have the most dangerous job in America 56 min ACAB 1
Add a Word, Drop a Word (Sep '11) 1 hr Jennifer Renee 20,394
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 2 hr Athenesword 137,916
Hook up Age? (Apr '11) 2 hr Yeti 43
More from around the web

Richmond People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]