RAT BRIANA ABNEY-AKA BREEZY.Works at Manhatten Club

Posted in the Richmond Forum

Comments
1 - 13 of 13 Comments Last updated Feb 4, 2013
curious

Richmond, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jan 11, 2013
 
Bri is the girl who wrote the checks on the church,she's still out n strippin. Please y'all be careful she's workin for the police. U can't write $30,000 on a church n get to be out n strip! Think about it y'all every bit of it is planned by the police!
whaaat

Richmond, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 11, 2013
 
wrote checks on a church? What does that mean? Like in the name of a church and got them cashed? What screwball bank would do that?
Please tell me she wasn't the treasurer for a church...and a stripper...
larry samuels

Richmond, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jan 11, 2013
 

Judged:

1

nowhere in the bible does it say anything about not being a stripper.

but it does talk about god sending bears to kill kids ... 2 Kings 2:23-24
whaaat

Richmond, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jan 11, 2013
 
larry samuels wrote:
nowhere in the bible does it say anything about not being a stripper.
but it does talk about god sending bears to kill kids ... 2 Kings 2:23-24
Lol... Yeah, I'm quite certain the Bible is pretty clear on the whole lust issue... Anyone can argue that lap dances are an "art", but we all know it's bogus.

Even if she isn't the one who is doing the lusting, she certainly is the one encouraging others to do it, by taking her clothes off.
curious

Richmond, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jan 11, 2013
 
Remember when they had her on the news cuz they was lookin for her,cuz she had stole checks from first baptist n were buying things from Wal mart n taking it back. The news said it was over $30,000. N she's out n only did 2mos n she's out n strippin,it's all a set up,n anybody that don't know that n still sellin to her is RETARDED!!!!
twofingerpussyda nce

Richmond, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jan 11, 2013
 
if it was a requirement for people who work for churches to be perfect christians, there would be no workers. the catholics would have it the worst.
ROFL

Richmond, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jan 12, 2013
 
whaaat wrote:
<quoted text>
Lol... Yeah, I'm quite certain the Bible is pretty clear on the whole lust issue... Anyone can argue that lap dances are an "art", but we all know it's bogus.
Even if she isn't the one who is doing the lusting, she certainly is the one encouraging others to do it, by taking her clothes off.
Be god like only go for the virgins!..

Especially if they will be humilated and possibly killed for getting pregnant out of wedlock...
whaaat

Richmond, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jan 12, 2013
 
twofingerpussydance wrote:
if it was a requirement for people who work for churches to be perfect christians, there would be no workers. the catholics would have it the worst.
I don't disagree - but the issue isn't about perfection, it's about glorifying sin. You can't be a stripper (glorifying lust)*and* be in the church administration. Just like you can't be a homosexual and be in the church administration...or a gambler, or cheating on your spouse, etc.

We're all sinners and imperfect, that's true. But just because we're sinners, doesn't mean we have to lead an active lifestyle of glorifying it.
whaaat

Richmond, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jan 12, 2013
 
ROFL wrote:
<quoted text>
Be god like only go for the virgins!..
Especially if they will be humilated and possibly killed for getting pregnant out of wedlock...
That made no sense at all...
WTF

Williamston, SC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jan 12, 2013
 
One thing about it all ..... She has a fine looking ASS!!!!!!!!!!
Yall wack

Burke, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Feb 3, 2013
 
She is hotter than the sun!
WTF

Williamston, SC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Feb 3, 2013
 
True, but with a FINE looking ASS !!!!!!!!!!
honest

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Feb 4, 2013
 
curious wrote:
Remember when they had her on the news cuz they was lookin for her,cuz she had stole checks from first baptist n were buying things from Wal mart n taking it back. The news said it was over $30,000. N she's out n only did 2mos n she's out n strippin,it's all a set up,n anybody that don't know that n still sellin to her is RETARDED!!!!
You don't know what you're talking about . She was locked up at least six months, Not two.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

21 Users are viewing the Richmond Forum right now

Search the Richmond Forum:
Title Updated Last By Comments
KY Woman's head stepped on by Rand Paul supporters (Oct '10) 1 hr gdave950 26,194
KY Can You Pass an 8th Grade Test from 1912? (Aug '13) 2 hr unknown 1,020
liars and trouble makers, post names here! (Jul '11) 2 hr hate 4
a**clap 3 hr for real 5
places for rent 3 hr Safe 10
KY 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate (Oct '10) 3 hr Jack 146,425
looking for blackberries 4 hr DRFM 5
josh hensley 4 hr Justice 44
Song Title Game (Aug '09) 5 hr Jennifer Renee 28,117
Missing teen girl in Berea (Jun '13) 5 hr Educated Also 7,130
EKU firings (Nov '13) 22 hr info 24
•••
•••
•••
Richmond Dating

more search filters

less search filters

•••

Richmond Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Richmond People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Richmond News, Events & Info

Click for news, events and info in Richmond
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••