First Prev
of 8
Next Last
Employee

Nicholasville, KY

#1 Apr 16, 2010
Why did Jeff Dunaway get fired?
Jim

Nicholasville, KY

#2 Apr 17, 2010
He was fired for no reason, to protect the safety department.
Word

Richmond, KY

#3 Apr 17, 2010
What does that mean? Is he dangerous? A screw up? Knocks things over? Safety.... Please explain.
RAMBO

Somerset, KY

#4 Apr 18, 2010
who was the woman that got fired and who got disqualified from charging
Moon_Shadow

Irvine, KY

#5 May 1, 2010
The sup's at Enersys sux, except for Bobbie Samples! Jeff's a pretty good guy and they done him bad. I hope he found another job and I hope he's happy with it.
huh

London, KY

#6 May 2, 2010
Whats a sup?
Moon_Shadow

Irvine, KY

#7 May 2, 2010
A Supervisor...
x-employee

Richmond, KY

#9 Jan 2, 2011
What'z up?
thinkin

Irvine, KY

#10 Jan 8, 2011
jus wanna know wrote:
Isn't there a man named Randy Baker that works there and is always having some type of accident? Is he accident prone or just don't wanna work?
where was charity and amanda when he got hurt
thinkin

Irvine, KY

#11 Jan 8, 2011
RAMBO wrote:
who was the woman that got fired and who got disqualified from charging
you are one nosey ass who are you to get on here and ask did you give up your disabilty to work there or are you using some one elese ssn
thinkin

Irvine, KY

#12 Jan 8, 2011
Word wrote:
What does that mean? Is he dangerous? A screw up? Knocks things over? Safety.... Please explain.
where brian messer he got his thumb stuck up jeff ass now
Wolfman

Richmond, KY

#13 Jan 9, 2011
thinkin wrote:
<quoted text>where brian messer he got his thumb stuck up jeff ass now
If you must know both have been gone for years.
Amanda

Toledo, OH

#14 Jan 9, 2011
thinkin wrote:
<quoted text>where was charity and amanda when he got hurt
I don't know what ur tryin to imply by this stupid comment but leave my name out of your dumb ass comments.
wow

Glenview Nas, IL

#15 Jan 9, 2011
People ate so stupid
thinkin

Irvine, KY

#16 Jan 9, 2011
Amanda wrote:
<quoted text>I don't know what ur tryin to imply by this stupid comment but leave my name out of your dumb ass comments.
how are you and randy doing charity must be soo sad
Amanda

United States

#17 Jan 9, 2011
thinkin wrote:
<quoted text>how are you and randy doing charity must be soo sad
Its a factory people spread rumors that ain't true. No reason she should be sad. But shit stirred up in a factory is different than u getting on here and start shit. Real pathetic u loser.
Yeah

United States

#18 Jan 9, 2011
wow wrote:
People ate so stupid
Obviously they r learn to spell
i know

United States

#19 Jan 9, 2011
Well randy said that he was doin you and that charity was mad andyou all had a cat fight in charging so you better tell him to shut his mouth
thinkin

Irvine, KY

#20 Jan 10, 2011
Amanda wrote:
<quoted text>Its a factory people spread rumors that ain't true. No reason she should be sad. But shit stirred up in a factory is different than u getting on here and start shit. Real pathetic u loser.
it will all come out cheater you are not the first and I am sure will not be last just keep it up cheapy
well

United States

#21 Jan 10, 2011
Wonder if his wife reads this cause he has been messin around on her for.a.long time he messed with charity then and now this amanda so.they both are home wreckers and shores trash but he is to

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 8
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Richmond Discussions

Title Updated Last By Comments
Calling you out for what you are 8 min Lmao 9
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 16 min Raju 149,854
My Plans For Today 30 min Eww 470
Pokemon Go 53 min Guy 12
race mixing (Nov '12) 1 hr shew 126
Tonetta Hoevenaar (Mar '15) 2 hr Madison county 123
Cheating husbands 3 hr hello 24
Is Kyle Goble high?? (Dec '10) 9 hr David 123

Richmond Jobs

More from around the web

Personal Finance

Richmond Mortgages