ABC: Meth, Cocaine Sold At Two Delano...

ABC: Meth, Cocaine Sold At Two Delano Bars

There are 14 comments on the TurnTo23.com story from Jun 7, 2012, titled ABC: Meth, Cocaine Sold At Two Delano Bars. In it, TurnTo23.com reports that:

On Thursday, California Alcoholic Beverage Control Agents posted a 45-day Notice of Suspension at the People's Caf # 2 located at 726 Fremont Street in Delano.

Join the discussion below, or Read more at TurnTo23.com.

Jane D

Bakersfield, CA

#1 Jun 7, 2012
wow.
yogurt

Bakersfield, CA

#2 Jun 7, 2012
That's not new. They are still selling large amounts of Meth without any new arrests made.

The Gloop

Since: Sep 08

.

#3 Jun 7, 2012
Gloop.

“Taste great in milk!”

Since: Aug 08

.

#5 Jun 8, 2012
Torgo wrote:
<quoted text>You're right....smelly mexicans.
Yup.
lol

Arvin, CA

#6 Jun 8, 2012
Typical beaners.
Yoo

Bakersfield, CA

#7 Jun 8, 2012
lol wrote:
Typical beaners.
At least there making more money than your boke asses, stop hating just cuz the raza is out numbering you wonder breads lol and STFU you others buy coca from them mexicans
jihads abu

Bakersfield, CA

#8 Jun 8, 2012
Mexican people doing what they do best and costing us citizens tax money
lol

Los Angeles, CA

#9 Jun 8, 2012
Yoo wrote:
<quoted text>At least there making more money than your boke asses, stop hating just cuz the raza is out numbering you wonder breads lol and STFU you others buy coca from them mexicans
Hahahaha they cant find any other jobs or what? Oh i forgot theyre prolly illegal...

The Gloop

Since: Sep 08

.

#10 Jun 9, 2012
lol wrote:
Typical beaners.
Gloop!
man

Delano, CA

#11 Jun 9, 2012
They need to shut down all the bars in town except for lrs, magoos, and the aviator. The rest of the bars where these paisas kick it are full of drugs and hookers.

“Taste great in milk!”

Since: Aug 08

.

#12 Jun 9, 2012
man wrote:
They need to shut down all the bars in town except for lrs, magoos, and the aviator. The rest of the bars where these paisas kick it are full of drugs and hookers.
...and mexicans.

The Gloop

Since: Sep 08

.

#13 Jun 9, 2012
Commander Bunny wrote:
<quoted text>...and mexicans.
Gloop.
wtf

Prescott Valley, AZ

#14 Jun 12, 2012
Ya it may be Mexicans selling it but you know its all them white people buying that Shit looking all tweaked out man u guys are quick to open ur mouths but not quick to realize that it takes two so maybe u should go tell ur cracker ass sister to stop buying it frm the mexicans ryte
Oooppss

Phoenix, AZ

#15 Jun 14, 2012
man wrote:
They need to shut down all the bars in town except for lrs, magoos, and the aviator. The rest of the bars where these paisas kick it are full of drugs and hookers.
fyi hookers n drugs r everywhere dnt matter what place u want to hang out...

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Richgrove Discussions

Title Updated Last By Comments
Who Got Shot My Jefferson 1 hr Demc 18
Comments 1 hr resident 2
cat cortez needs a reality check? 1 hr Sapo 11
crystal medrano over dosed 3 hr Delano resident 26
miranda perezz 4 hr juan 2
Don Robertos jewlery girls 5 hr LMAO 2
Tere Martinez 8 hr Friend 5
More from around the web

Personal Finance

Richgrove Mortgages