Middle School Football Coach

Middle School Football Coach

Posted in the Ravenswood Forum

First Prev
of 2
Next Last
Ravenswood Fan

Sumerco, WV

#1 Apr 17, 2012
Whose coaching the Ravenswwod Middle School? Heard Hupp is done?
WOW

New Haven, WV

#2 Apr 17, 2012
Is that the same coach Hupp that coaches Middle School Softball?
1 post removed
Eric Hupp

Barboursville, WV

#4 Apr 17, 2012
Despite the post, I am not done and do plan to coach this year.
1 post removed
thats bad

United States

#6 Apr 17, 2012
you cant win a game and you cant coach so give it a break.lol at least my kid can play next year for a great coach and not a big mouth moron.that nobody likes at all so give it up.price will teach our kids to play ball right instead of the wrong way.
jason watkins

New York, NY

#7 Apr 18, 2012
Hey hupp is a good guy and knows football i coached a team with him he is a class act and plays talent not names i cant wait till he coaches my son this year.

Since: Sep 11

Charleston, WV

#8 Apr 18, 2012
Good luck this year, Hupp. I thought we were gonna have to ask Mick Price to come and coach the middle school team too. LOL.
wow

United States

#9 Apr 18, 2012
they need somebody else to coach ,,so we can win a game
Whatever

Barboursville, WV

#10 Apr 18, 2012
Maybe Donnie Rhodes could coach. Or maybe the school should play the same teams mick got to play- they played teams last year the high school couldn't even beat
jason watkins

United States

#11 Apr 18, 2012
Yall r crazy it was tough teams the middle school played last year and half the kids didnt have the grades that was hupp first year and the kids love him so what if price his first year goes below 500 yall gonna talk smack on him also hupp is a good coach if not my son would play for a different team this year.
it is him

United States

#12 Apr 18, 2012
jason watkins wrote:
Yall r crazy it was tough teams the middle school played last year and half the kids didnt have the grades that was hupp first year and the kids love him so what if price his first year goes below 500 yall gonna talk smack on him also hupp is a good coach if not my son would play for a different team this year.
how could he play for another team if you live in deadwood?maybe you should let him set out if he is the coach so he don't get hert because the coach don't know what he is doing..just a thought sorry to bust your love for him .
Oh my

Nellis, WV

#13 Apr 18, 2012
thats bad wrote:
you cant win a game and you cant coach so give it a break.lol at least my kid can play next year for a great coach and not a big mouth moron.that nobody likes at all so give it up.price will teach our kids to play ball right instead of the wrong way.
Gee...I think of the less than 20 kids who played for the middle school we can clearly figure out which parent you are! Let's see...
1. You think your kid is an awesome football player
2. He clearly is NoT... and that's why he didn't play
3. You criticize the coach ...because your kid can't play
4. You are apparently a hot head about the sport ...because your kid can't play
5 you think callin other people "big mouth moron" will make you less of one...because your kid can't play
6. You think mick price will make your kid a star? Not gonna happen....because your kid can't play

Moral of the story....YOUR KID SUCKS....no matter who the coach is.....YOUR KiD WILL STILL SUCk!!

Lmao! Get a life loser, talk your kid into learning how to knit!
wow

United States

#14 Apr 18, 2012
Oh my wrote:
<quoted text>
Gee...I think of the less than 20 kids who played for the middle school we can clearly figure out which parent you are! Let's see...
1. You think your kid is an awesome football player
2. He clearly is NoT... and that's why he didn't play
3. You criticize the coach ...because your kid can't play
4. You are apparently a hot head about the sport ...because your kid can't play
5 you think callin other people "big mouth moron" will make you less of one...because your kid can't play
6. You think mick price will make your kid a star? Not gonna happen....because your kid can't play
Moral of the story....YOUR KID SUCKS....no matter who the coach is.....YOUR KiD WILL STILL SUCk!!
Lmao! Get a life loser, talk your kid into learning how to knit!
but the thing is if they had a coach worth anything he could have a better team with the kids they have.so that should speak for it.
jason watkins

Springfield, NJ

#15 Apr 19, 2012
I never said my son was great and he has never sat out all I'm saying hippies is a good football coach its hard to win games with less than 20 kids playing teams with 40+.
well

Parkersburg, WV

#16 Apr 19, 2012
i think he will do good
Triple a

Barboursville, WV

#17 Apr 19, 2012
wow wrote:
<quoted text>but the thing is if they had a coach worth anything he could have a better team with the kids they have.so that should speak for it.
Sounds like someone that didn't watch one of the games last year, doesn't know the number of kids that are in the school, or anything about the game. If you know so much, I'm sure they would love to have you as a coach. Maybe you should step up and coach for us- you seem to know what it takes to win! The assistant position is open - you should most definately apply! You could probably get 60 kids to play and win all the games- right?????
jason watkins

Jersey City, NJ

#18 Apr 19, 2012
Never said i wanted to coach just saying hupp is a good coach no matter what anyone says cant make everyone happy.
really

Williamstown, WV

#19 Apr 19, 2012
wow wrote:
<quoted text>but the thing is if they had a coach worth anything he could have a better team with the kids they have.so that should speak for it.
Did you go to a game? 16 kids total 8 that never played before, playing teams such as Hurrican, Milton, Logan all with 4 X's as many kids in numbers and size
sorry

United States

#20 Apr 30, 2012
jason watkins wrote:
I never said my son was great and he has never sat out all I'm saying hippies is a good football coach its hard to win games with less than 20 kids playing teams with 40+.
why do call him hippies for? is he a pot head or what?that is what we called a hippie back in the day and isnt he a teacher at ravenswood grade?now that dont sound good to be teaching our kids and his nick name his hippie..know wonder he cant coach because their is buzzing in his head..lol
it is him

United States

#21 Apr 30, 2012
sorry wrote:
<quoted text>why do call him hippies for? is he a pot head or what?that is what we called a hippie back in the day and isnt he a teacher at ravenswood grade?now that dont sound good to be teaching our kids and his nick name his hippie..know wonder he cant coach because their is buzzing in his head..lol
I agree it don't sound very well doe
s it?
Price

Fenton, MO

#22 Apr 30, 2012
I am from Gallipolis. My son goes to an online virtual school. Last year the Ravenswood Football Team with coaches Donnie, Kenny, & Raddabough(?) Allowed him to play. They are great coaches! All of the parents were kind and friendly to us. They didn't have to let him play and they didn't have to accept us but everyone did. We are so thankful. This is a great town with really great people. My advice is to appreciate your school and one another. My son would love to be able to play with this team. GOOD LUCK! We hope you have a great year.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Ravenswood Discussions

Title Updated Last By Comments
gays (Feb '13) 15 min When 2
Cody anderson 3 hr Curious George 28
pissed off citizen 11 hr True 39
Create your own Forum (Jun '15) 13 hr concern Corporal 3,989
Love me some flapjacks 21 hr tom 3
pain clinic in ravenswood 21 hr tom 4
Derek Darlak 21 hr nope 2

Ravenswood Jobs

More from around the web

Personal Finance

Ravenswood Mortgages