Blah

United States

#1 Aug 9, 2011
Notice the jacked up crazy people who have let everything go?????
interested

Gallipolis, OH

#2 Aug 9, 2011
Will someone explain wth these bath salts are? They're not actually bathsalts you buy at the store are they? I'm so confused.

The sad thing is is that people think they are so much better at the things they do when they're on uppers, but that's just not the case. These drugs make people think they are getting so much accomplished when really, all they can focus on is how to get more drugs.

I am so saddened about the drug problem in our town. Ravenswood, although it always has been boring, used to be such a great place to raise a family. I'm just not so sure anymore.

But anyway, will someone explain what exactly these bath salts are?
----YUP-----

Point Pleasant, WV

#3 Aug 10, 2011
interested wrote:
Will someone explain wth these bath salts are? They're not actually bathsalts you buy at the store are they? I'm so confused.
The sad thing is is that people think they are so much better at the things they do when they're on uppers, but that's just not the case. These drugs make people think they are getting so much accomplished when really, all they can focus on is how to get more drugs.
I am so saddened about the drug problem in our town. Ravenswood, although it always has been boring, used to be such a great place to raise a family. I'm just not so sure anymore.
But anyway, will someone explain what exactly these bath salts are?
You answered yourself with your first question. YES the same bath salts you can buy. They are now considered the "new" Meth.
Blah

United States

#4 Aug 10, 2011
I have seen it. It dosent look like actual bath salts it looks like cocain. Its made from methadrone, which is legal. My dad said that people who come in the jail on it go crazy for weeks.
----YUP-----

Point Pleasant, WV

#5 Aug 10, 2011
Blah wrote:
I have seen it. It dosent look like actual bath salts it looks like cocain. Its made from methadrone, which is legal. My dad said that people who come in the jail on it go crazy for weeks.
Check the laws again... West Virginia has banned all variants of methadrone. The "synthetic" bathsalts are no longer available to my knowledge through retailers.
Blah

United States

#6 Aug 10, 2011
There are places you can still get them those places just havent been busted yet. As far as I know people are getting it from Ohio and bringing it over.
----YUP-----

Point Pleasant, WV

#7 Aug 10, 2011
The current places have already banned some substances in bath salts:(MDPV, mephedrone mainly)

Alabama, Florida, Georgia, Idaho, Kansas, Kentucky, Louisiana, New Jersey, New York, North Carolina, North Dakota, Ohio, Tennessee, Utah, Virgina, Washington, West Virgina and the following counties and cities: Columbia County CO, St. Charles County MS, Lackawanna County PA, Luzerne County PA, Pottsville PA, Schuylkill County PA, Schuylkill County PA, Scranton PA, Charleston SC and Pinehurst TX.
not an idiot

Parkersburg, WV

#8 Aug 10, 2011
I think YUP is a cop on here trying to get information.... isnt that the name of mellingers k9... who says that isnt ross mellinger trying find his victum...
Just curious, correct me if i am wrong
----YUP-----

Point Pleasant, WV

#9 Aug 10, 2011
not an idiot wrote:
I think YUP is a cop on here trying to get information.... isnt that the name of mellingers k9... who says that isnt ross mellinger trying find his victum...
Just curious, correct me if i am wrong
Sadly you ARE an idiot. If I am posting info to inform where BS ia banned HOE could i POSSIBLY be tryin to find a "victim". Secondly, IF I was a cop and looking for a "victim" i would be telling you WHERE to get it so i could sit outside and wait for you. So in closing, IDIOT!!!
Lifetime Here

Letart, WV

#10 Aug 10, 2011
Is it also called purple something? If so, someone sells it across the bridge in Ohio near the parkNride.

Really sad stuff like that is legal in OH. Wake up buckeyes! You are killing our kids' future!
Noob

United States

#11 Aug 11, 2011
Bathsalts are AWSOME!!!!!
EyeNtheSky

Daniels, WV

#12 Aug 11, 2011
Well many things are awesome. Sex is awesome. Cheating on your wife is awesome. Not respecting life, liberties, and freedom are awesome. Being immoral assholes of pheudo rightiousness must be awesome. The fact is, unless you are willing to change our whole society, then everything you say is a joke. Wake up you power tripping retards. If people did things for good pure wholesome reasons then ur "bathsalts" wouldnt be illegal. Strange that they are also called "research chemicals"... hmm made in the 1960s? Sounds kinda funny.. Maybe it has something to do with a government that is over a population of people that have no clue what goes on around them. I suggest people get some moral fiber, and hit a huge line of bathsalts. Cause if you are a shitty, scum sucking demon of a person, you will wig out and hopefully the world will be a little better, a little cleaner
Noob

United States

#13 Aug 11, 2011
EyeNtheSky wrote:
Well many things are awesome. Sex is awesome. Cheating on your wife is awesome. Not respecting life, liberties, and freedom are awesome. Being immoral assholes of pheudo rightiousness must be awesome. The fact is, unless you are willing to change our whole society, then everything you say is a joke. Wake up you power tripping retards. If people did things for good pure wholesome reasons then ur "bathsalts" wouldnt be illegal. Strange that they are also called "research chemicals"... hmm made in the 1960s? Sounds kinda funny.. Maybe it has something to do with a government that is over a population of people that have no clue what goes on around them. I suggest people get some moral fiber, and hit a huge line of bathsalts. Cause if you are a shitty, scum sucking demon of a person, you will wig out and hopefully the world will be a little better, a little cleaner
sounds like you need some bathsalts man. Chill out. Lmao
cornelius

Parkersburg, WV

#14 Aug 11, 2011
bath salts f-in ROCK
Peblo

United States

#15 Aug 11, 2011
cornelius wrote:
bath salts f-in ROCK
he** yeah
Eye In the Sky

Huntington, WV

#16 Sep 12, 2011
Noob wrote:
<quoted text>sounds like you need some bathsalts man. Chill out. Lmao
Haha, well maybe so, maybe so, but its all true what I said. Look it up, do a little research. Id rather fools be goin around doin bathsalts than raping people, shooting and fucking everything in site. I mean our society is a socially currupt thing in itself. You kill someone and get ten years, u grow some pot and you get 10 years, its fucked, and all a sham. And I really do bet half the retards on this site r cops. I know what a good cop is, and there isn't many of them out there... everyones got an agenda and its sick, so all u agenda loving fucks, I hope you got an std, or someshit, and are more miserable than the rest of us people trying to live their own lives and not hurt the world anymore than it is. Not aiming at u noob, aiming at whoever knows they r a piece of shit on the end of an elephants ass...
Buzz Lightyear

Point Pleasant, WV

#17 Sep 12, 2011
Lifetime Here wrote:
Is it also called purple something? If so, someone sells it across the bridge in Ohio near the parkNride.
Really sad stuff like that is legal in OH. Wake up buckeyes! You are killing our kids' future!
The owner of B&B Marathon in Ravenswood sets up over there to sell it.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Ravenswood Discussions

Title Updated Last By Comments
Brittany Harrison whatcha think? 3 hr stupidstupidraven... 21
faith king watcha think 6 hr Dfdfplsjslspks 6
Tanna Parker, what ya think? 12 hr JuniorJr 2
nicole durst 19 hr James360 9
Brandon Mullins what do you think? Sun Ghjh 9
Brooke O'Connell Jul 3 Skwkskwk 2
christopher pierce Jul 3 Amb 9
More from around the web

Ravenswood People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Ravenswood Mortgages