First Prev
of 3
Next Last
North Pole

Corona, CA

#1 Mar 8, 2013
Still doing work
serrrrrriiiiiooo oo

Montclair, CA

#2 Mar 8, 2013
Wassup with them foos from ibc
Anonymous

Perris, CA

#4 Mar 8, 2013
F*ck North side. You foos ain't active. HA Cordova block. Hispanic Army
serrrrrriiiiiooo oo

Temecula, CA

#5 Mar 9, 2013
Bishop just stop it already please.. we get it.. ur super internet active.. we all believe u when u say ur from ha.. I whouldnt putt it past u lmao
Anonymous

Oceanside, CA

#6 Mar 9, 2013
serrrrrriiiiiooooo wrote:
Bishop just stop it already please.. we get it.. ur super internet active.. we all believe u when u say ur from ha.. I whouldnt putt it past u lmao
you're a corn dog homie. You know where I'm from but still won't do shit about it. Hide behind a fake name you fu**ken weenie. Serio your a lop.
serrriiooo

Alhambra, CA

#7 Mar 10, 2013
Who sais corn dog now in days? U must be a white boy
loma indio

United States

#8 Mar 10, 2013
Vespomona floho sgv
posty

Menifee, CA

#9 Mar 10, 2013
V.NS PoMoNa13

Since: Mar 13

Menifee, CA

#10 Mar 10, 2013
posty wrote:
V.NS PoMoNa13


hell yeah i grew up on the northside right on MANVILLE!!!...ill give it to them!!
PNS13 pomonaNS

Menifee, CA

#11 Mar 11, 2013
Hakilla runz from us we stay active hunting GaNgz not taggerz.
PNS13 pomonaNS

Menifee, CA

#12 Mar 11, 2013
serrrrrriiiiiooooo wrote:
Wassup with them foos from ibc
Fuckem ...NSP13controlez all
Anonymous

Phoenix, AZ

#13 Mar 11, 2013
PNS13 pomonaNS wrote:
Hakilla runz from us we stay active hunting GaNgz not taggerz.
don't worry homie sonnet or later well run into each other. With your 2 man gang. There is not such thing as north side or east side pomona. Lame
Pomona North Side13

Menifee, CA

#14 Mar 11, 2013
PNS gaNg. BaNgN
hak

Menifee, CA

#16 Mar 12, 2013
Ns be smashing on us lowkey their killers 0K got shot by one );
serrriiooo

Montclair, CA

#17 Mar 12, 2013
That's y ok moved to lv cuz he was scared
ptoown

Downey, CA

#18 Mar 12, 2013
serrriiooo wrote:
That's y ok moved to lv cuz he was scared
serio? I coulda sworn I saw a recent hit up of his. weird
serrriiooo

Montclair, CA

#19 Mar 12, 2013
Yea my boy hac= half ass cholos which means they wannabe surenos
Pomona North Side13

Menifee, CA

#21 Mar 16, 2013
Hac shudve jus been net gangsters dey jus talkn n tag n ain't doin nuthn but hatn on a hood dat puts in work everyday. Northhhh
Pomona North Side13

Long Beach, CA

#22 Mar 25, 2013
NSP anybody killa
who

Long Beach, CA

#23 Mar 30, 2013
Did some one from ssp get in a fight at the liquor store on mission santonio last night around 11:00ish I seen lot of cops does any one kno the scoop???

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rancho Cucamonga Discussions

Title Updated Last By Comments
Review: 1-800 Radiator (May '09) 23 min 1800sucks 122
News Ontario: Four-Building Office Campus Sells for ... 15 hr Canada could use ... 1
Shooting at Ontario Mills (Feb '07) Fri ChristineD 24
News Parents, care providers criticize Inland Region... (Sep '10) Fri katy88 23
News Woman dragged during purse-snatching in Upland (Nov '09) Feb 23 Yo mama 42
News UCLA FOOTBALL NOTEBOOK: Neuheisel says Prince w... (Sep '10) Feb 22 ResidentPhartx 32,756
News Redlands man robbed leaving adult book store (Jun '09) Feb 20 John 20

Rancho Cucamonga Jobs

More from around the web

Personal Finance

Rancho Cucamonga Mortgages