First Prev
of 2
Next Last
Bob

Ashland, KY

#1 Sep 22, 2009
does any one know justin nelson and if he still lives around here
beenawhile

Canfield, OH

#2 Sep 22, 2009
know him but have not seen or heard from him in a real long time. last i knew he was still dating melissa (like i said its been a while)
lonely girl

Ashland, KY

#3 Sep 22, 2009
hes really hot and has like the biggest thing i have ever seen. i would like to do him in a heart beat. i wish he was here right now. you dont even kno what i would do to him
didntcount

Lebanon, KY

#4 Sep 30, 2009
bob if you see him tell him im gonna pay him a visit he still owes money to B.s.
Brittney Stevens

Ashland, KY

#5 Oct 23, 2009
hey, he paid me back. lol. who are you, didntcount?
JustAGirl

Ashland, KY

#6 Dec 3, 2009
i know where he lives and yes he still lives in greenup, but no he isnt still with melissa. and lonely girl we dont wanna know what you would do to the poor boy. lmfao.
Damn you would freak out if he was reading this and i bet he would too lol.
lol

United States

#7 Dec 3, 2009
um...this is funny but if u would like to do him then im sure hes game. u should try to get a hold of him sometime
IhateTARheels

Versailles, KY

#8 Feb 17, 2012
Haha...he's sitting next to me, LOL. I don't know the size of anything! LMFAO!!!!
haterz bware

Ashland, KY

#9 May 4, 2012
he has aids caught it from some chick named aidda lives wit his fat ass momma
get em son

Wagoner, OK

#11 May 26, 2012
justin nelson wrote:
<quoted text>
so I don't have aids and I do live w my mom so I can help her pay her bills but I guess that makes me a loser or a bad person. Lol
lol someones haten on me buddy hey nelson wut up
Megan cook

Columbus, OH

#12 Jun 4, 2012
Haha we all kno the truth bub they don't let them tall there shit
bob

Ashland, KY

#14 Jun 23, 2012
Bob wrote:
does any one know justin nelson and if he still lives around here
hi im bob my mom is a hoe my step dad is a reject and my wife tasha is a slut
hit me baby one more time

Wagoner, OK

#15 Jun 24, 2012
Megan cook wrote:
Haha we all kno the truth bub they don't let them tall there shit
megan you is a hoe so is yo mom
icdeadpeeps

Wagoner, OK

#16 Jun 24, 2012
justin nelson wrote:
<quoted text>
so I don't have aids and I do live w my mom so I can help her pay her bills but I guess that makes me a loser or a bad person. Lol
nope just makes you look like a retard that cant let go of moms tit dude be a man stand on your own feet move out of your mommys basement
justin MF nelson

Hickory, NC

#18 Jul 7, 2012
almost home
icdeadpeeps wrote:
<quoted text>nope just makes you look like a retard that cant let go of moms tit dude be a man stand on your own feet move out of your mommys basement
yea ill be the real man that leaves there mom without eletric and water and all that good stuff cause of wat a lil f*ckin c*nt on the internet has to say. oh and maybe u should put ur real name. haha. doubt that tho. noone ever wants to own up for wat they say thru a computer or a phone
troll n

Ellwood City, PA

#21 Jul 7, 2012
justin MF nelson wrote:
almost home <quoted text>
yea ill be the real man that leaves there mom without eletric and water and all that good stuff cause of wat a lil f*ckin c*nt on the internet has to say. oh and maybe u should put ur real name. haha. doubt that tho. noone ever wants to own up for wat they say thru a computer or a phone
maybe your mom should get a real job! oh my im getting the best of you nelson let me take an educated guess i bet you hate your job sometimes and feel like your mom is just a burden and bet dad and mom are no longer together you hated your step dad because he may had sexually or physicaly abused you just admit im right
justin MF nelson

Hickory, NC

#24 Jul 8, 2012
troll n wrote:
<quoted text> maybe your mom should get a real job! oh my im getting the best of you nelson let me take an educated guess i bet you hate your job sometimes and feel like your mom is just a burden and bet dad and mom are no longer together you hated your step dad because he may had sexually or physicaly abused you just admit im right
Ur right. I hate my job and my moms a burden. U know me so well.
tasha

Port Matilda, PA

#26 Aug 7, 2012
bob wrote:
<quoted text> hi im bob my mom is a hoe my step dad is a reject and my wife tasha is a slut
So yes I'm a real big slut, Haha! Get a life bc u don't hurt my feelings. Guess its just someone with no life as always. Have fun talking shit Hunny atleast I still have my husband! Oh Yeh and if this were bob he would spell my name right Haha :)
linz

Elizabethtown, KY

#27 Aug 29, 2012
hit me baby one more time wrote:
<quoted text> megan you is a hoe so is yo mom
haha thats the truth its actually the only true thing on here besides what justin says
oh really

Chesapeake, OH

#28 Sep 25, 2012
tasha wrote:
<quoted text>
So yes I'm a real big slut, Haha! Get a life bc u don't hurt my feelings. Guess its just someone with no life as always. Have fun talking shit Hunny atleast I still have my husband! Oh Yeh and if this were bob he would spell my name right Haha :)
then why are you on here trying to convince us of something? Your a retard just like your special needs brother your turning into bobs mother missy hahahaha

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Raceland Discussions

Title Updated Last By Comments
Colon Crapinick still looking for a contract 4 min The Truth 1
Kings daughters 16 min FKDH 2
Do most women shave their vag 46 min BILAD 6
Amber Qualls 1 hr Rate it 44
What a joke SHEAR BEAUTY 1 hr Lisa 4
3 stooges were hilarious! Obama, Clinton and Be... 1 hr America 10
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 1 hr Paul 168,852

Raceland Jobs

More from around the web

Personal Finance

Raceland Mortgages