Hope Miller and Kailee Mccann

Posted in the Proctorville Forum

blahh

Huntington, WV

#3 Jan 13, 2011
hahaha i DEFF.agree with yeahhhhhh&haha,ik for a fact that kailee mccann stinks,and idk too much about hope but i heard rumors about her
Caitlin B

Grand Ledge, MI

#4 Jan 13, 2011
what kinda rumors???
Mcdonqlds

South Point, OH

#5 Jan 14, 2011
Weirdo, weirdo and did I mention weirdo. And I know abt the rumors.. Hope Miller? Um idk
blahh

Huntington, WV

#6 Jan 14, 2011
Hahahha i herd kailee mccann was a lesbian.
lool

South Point, OH

#7 Jan 14, 2011
blahh wrote:
Hahahha i herd kailee mccann was a lesbian.
WTF!!? O.o
mikkool

South Point, OH

#8 Jan 14, 2011
Okay if you don't want ppl talking crap abt y'all then why the f**k do you start these topics abt yourself!? l.i
wondering

Aliquippa, PA

#9 Jan 15, 2011
What kind of rumors have you heard
Nun ya

Roscoe, PA

#10 Jan 15, 2011
You guys need to shut up about Kailee. She's amazing. You barely know her. And no, he's not lesbian. She's freaking strait.
blahh

Huntington, WV

#11 Jan 15, 2011
first of all i said "I HEARD" she was one... so yeaahhh, keep wasting your breath talking shit ((: hahaha.
mikkool

South Point, OH

#12 Jan 15, 2011
Nun ya wrote:
You guys need to shut up about Kailee. She's amazing. You barely know her. And no, he's not lesbian. She's freaking strait.
Okay if she doesn't want us to start crap
About her she needs to quit making these topics abt her.. She clearly asked us what people thought about her and we're telling her..
TANN S

Chesapeake, OH

#13 Jan 27, 2011
shut up i might not like her but yall need to grow uppppppppppppppppppppppppppp
snoop dawwggy dawg

Roscoe, PA

#14 Jan 27, 2011
well let me know when youu grow old enough to learn how to spell a two letter word. (:

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Proctorville Discussions

Title Updated Last By Comments
Ben Coleman (who use to be the special ed teacher) (Oct '11) 1 hr Check Pointer 10
softball games or sleepovers! 6 hr Creekside derby 4
Chesapeake Vet Clinic (Apr '12) 15 hr Connie 16
Cassie Stephens (Jul '10) 19 hr Facebookbuddy 33
sade mayes (Sep '10) Fri Unbelievable 22
Wesbanco in Proctorville Ohio HORRIBLE EXPERIENCE Thu lol 19
the music thread (Mar '12) Apr 23 Aldean 197
More from around the web

Proctorville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]