grandma needs help

Charleston, WV

#43 Jul 30, 2012
Max wrote:
<quoted text>
Yea because there's really such a place.... Bahahahahaha!! Sounds like a legit medical school to me..... Thanks for the good laugh!
I google searched it. Try it. You are correct. Funny stuff. Makes for a great chuckle. Medical school? hahahahahahahaha Just what I said all along. He couldn't get himself out of high school. NO WAY in hell would he ever get out of college to even begin the process of Medical School. Not gonna walk in his step grand daddy's footsteps. No way could he ever in a million years! The whole family is too stupid. All they can do that would ever be considered "good" is lie. That includes the grandma.
sweet temptation

Proctorville, OH

#44 Jul 30, 2012
River has been on juvi for quite some time
It's sad but he had smoked since he was in second grade
His family is on drugs. His dad Kenny was arrested Couple years ago for sneaking a fun and drugs on the Wrj . Research it.
They park in the middle of the street on Demaria and make deals like they own it! Idiots is one word id use To describe that entire family. Welfare. Its sad. I have witnessed it myself

Lexi is a bitch
She needs to learn a lesson in life
That house needs raided... Wait... It's about to be. I'd kinda hang out somewhere else if you don't want jail time
They are very closely watched👀
sweet temptation

Proctorville, OH

#45 Jul 30, 2012
sweet temptation wrote:
River has been on juvi for quite some time
It's sad but he had smoked since he was in second grade
His family is on drugs. His dad Kenny was arrested Couple years ago for sneaking a fun and drugs on the Wrj . Research it.
They park in the middle of the street on Demaria and make deals like they own it! Idiots is one word id use To describe that entire family. Welfare. Its sad. I have witnessed it myself

Lexi is a bitch
She needs to learn a lesson in life
That house needs raided... Wait... It's about to be. I'd kinda hang out somewhere else if you don't want jail time
They are very closely watched👀
typo
Sneaking a GUN TO AN INMATE
leave em alone

Belle, WV

#46 Aug 3, 2012
the people that are bashing this family on here need to get a life. theyre good people, they just have some fucked up situations, but who doesnt. just when things happen with this family its gotta be public. who are you people to judge?.. you all have never walked a mile, much less a step in this family's shoes, and personally i think you haters are jealous. & who in their right mind is gonna talk shit about a 13 yr old kid. get a fucking life. theyre not your family so leave them alone.

ps. yeah sometimes the houses get trashed because theres kids & kids friends.. but ya know what they always get their shit fixed!
leave em alone

Belle, WV

#47 Aug 3, 2012
sweet temptation wrote:
<quoted text>
typo
Sneaking a GUN TO AN INMATE
and you dear are a f*cking moron. sneaking a gun to an inmate? youre outta your rabbit ass mind.
gone off the deep end

Charleston, WV

#48 Aug 4, 2012
leave em alone wrote:
the people that are bashing this family on here need to get a life. theyre good people, they just have some fucked up situations, but who doesnt. just when things happen with this family its gotta be public. who are you people to judge?.. you all have never walked a mile, much less a step in this family's shoes, and personally i think you haters are jealous. & who in their right mind is gonna talk shit about a 13 yr old kid. get a fucking life. theyre not your family so leave them alone.
ps. yeah sometimes the houses get trashed because theres kids & kids friends.. but ya know what they always get their shit fixed!
How do you know if these people talking are family or not? lol There are members of this family who are ashamed of them... Yes, I DO know them! Walking a mile or a "step" in someone else's shoes still won't make some people behave like they do. They are mostly a bunch of druggies, liars and trouble makers. Criminals? Yes, that, too. Trashy. Jealous? That's funny. Who would be jealous of them and for what reason? End of story.
sweet temptation

United States

#50 Aug 6, 2012
leave em alone wrote:
<quoted text>and you dear are a f*cking moron. sneaking a gun to an inmate? youre outta your rabbit ass mind.
how bout you google that as well?
If u can't find it I'll waste my time and post it ... Moron!
Oh-add drugs to the jail scene as well!
Fact- fool.
grandma needs help

Charleston, WV

#51 Aug 6, 2012
sweet temptation wrote:
<quoted text>
how bout you google that as well?
If u can't find it I'll waste my time and post it ... Moron!
Oh-add drugs to the jail scene as well!
Fact- fool.
The people getting so riled up at the rest of us are family members and we all know how they lie and defend and deny everything said about them! Most of them are nuts! Medical School????? THAT was the best one yet and it is still being told by the old grandma. Every time she tells it is just one more time she lies and makes a fool of herself. Why tell something like that? I mean, why couldn't they say he's going to school PERIOD??? Why pick the most obvious choice of a career which people would KNOW 100% they are lying? He is too damn dumb to even get himself thru high school. No way would he ever be in even a college setting at this time. Medical School? NEVER gonna happen in a million years. hahahahahahahahahahaha And, those girls in the family? They get in trouble starting in elementary school! That should tell you something.
River Daniels

Charleston, WV

#52 Sep 28, 2012
sweet temptation wrote:
River has been on juvi for quite some time
It's sad but he had smoked since he was in second grade
His family is on drugs. His dad Kenny was arrested Couple years ago for sneaking a fun and drugs on the Wrj . Research it.
They park in the middle of the street on Demaria and make deals like they own it! Idiots is one word id use To describe that entire family. Welfare. Its sad. I have witnessed it myself
Lexi is a bitch.
She needs to learn a lesson in life
That house needs raided... Wait... It's about to be. I'd kinda hang out somewhere else if you don't want jail time
They are very closely watched👀
bahahaha this river and I've never been to group home never been in trouble with the law so shut up keep my name out ya mouth and p.s you must be sucking dick for crack if u think my dad brung a gun in the jail are u stupid or something and no one lives in the house in pville besides my 65 year old grandmaw and my uncle mike and my aunt heather so what they going to raid and learn how to spell in 13 and I can spell u idiot go run ur dick licker somewhere else and we all moved out pville and I bet u wouldn't tell Alexa she a b***h cuz she beat that a**
River Daniels

Charleston, WV

#53 Sep 28, 2012
sweet temptation wrote:
River has been on juvi for quite some time
It's sad but he had smoked since he was in second grade
His family is on drugs. His dad Kenny was arrested Couple years ago for sneaking a fun and drugs on the Wrj . Research it.
They park in the middle of the street on Demaria and make deals like they own it! Idiots is one word id use To describe that entire family. Welfare. Its sad. I have witnessed it myself
Lexi is a bitch
She needs to learn a lesson in life
That house needs raided... Wait... It's about to be. I'd kinda hang out somewhere else if you don't want jail time
They are very closely watched👀
what they watching my game take a bath hahaha and if we were selling drugs why havint we got busted and cops have walked in are house many of times cuz u cock suckers so why haven't they found something u f****g idiot i swear and how is a 67 old woman that's in a wheelchair sell drugs come on so what u got to say now
haha

Proctorville, OH

#54 Sep 28, 2012
Your a punk period
River Daniels

Charleston, WV

#55 Oct 7, 2012
haha wrote:
Your a punk period
bet you wouldn't say it to my face since u don't Even put ur real name
sweet temptation

Proctorville, OH

#56 Oct 11, 2012
River Daniels wrote:
<quoted text>what they watching my game take a bath hahaha and if we were selling drugs why havint we got busted and cops have walked in are house many of times cuz u cock suckers so why haven't they found something u f****g idiot i swear and how is a 67 old woman that's in a wheelchair sell drugs come on so what u got to say now
seriously river... To start w the names river and china says do much. Secondly
I live on his neighborhood and as a concerned tax payer- my apology for speaking outside your age and intelligence levels- I called the jail he morning I personally saw you dad Kenny's mug shot. Public record! She told me he tried to sneak drugs and a gun to an inmate thru the fence. So please. You may not even know this yourself. Human nature- is to defend our loved ones. I'm sorry if you learned this thru topics but you have put grown your body and age. Your mind and experiences are well above your age. Oh/ I was standing in west school the day they carted you off to juvi town and they were in the office trying to get your work organized
I heard all this myself. Name call- that's very childish and you are a child
Learn to behave as such. I blame two ppl for how you turned out- Lisa and Kenny
And what better cover than a disabled elderly woman to sell drugs?
Hmmmm
Get to bed
It's a school night.
Brush your teeth and sat your prayers. Night night
Lisa

Charleston, WV

#57 Oct 11, 2012
sweet temptation wrote:
<quoted text>
seriously river... To start w the names river and china says do much. Secondly
I live on his neighborhood and as a concerned tax payer- my apology for speaking outside your age and intelligence levels- I called the jail he morning I personally saw you dad Kenny's mug shot. Public record! She told me he tried to sneak drugs and a gun to an inmate thru the fence. So please. You may not even know this yourself. Human nature- is to defend our loved ones. I'm sorry if you learned this thru topics but you have put grown your body and age. Your mind and experiences are well above your age. Oh/ I was standing in west school the day they carted you off to juvi town and they were in the office trying to get your work organized
I heard all this myself. Name call- that's very childish and you are a child
Learn to behave as such. I blame two ppl for how you turned out- Lisa and Kenny
And what better cover than a disabled elderly woman to sell drugs?
Hmmmm
Get to bed
It's a school night.
Brush your teeth and sat your prayers. Night night
Well Im sorry River is a 13 yr old on here defending his family but please know this his father has never been arrested for sneaking anything into jail other than his snuff in his back pocket which they said in the paper tobacco and firearms which is 1 agency and he was arrested because he got pulled over and they found a half joint in the console and anyone who really knows us knows he dont smoke and You seeing River being carted off to juvi as you say is a lie River has never been in trouble and i would appreciate if you have anything else to say to try and ruin a kids reputation you come over to express your concerns.
sweet temptation

Proctorville, OH

#58 Oct 13, 2012
Lisa wrote:
<quoted text>Well Im sorry River is a 13 yr old on here defending his family but please know this his father has never been arrested for sneaking anything into jail other than his snuff in his back pocket which they said in the paper tobacco and firearms which is 1 agency and he was arrested because he got pulled over and they found a half joint in the console and anyone who really knows us knows he dont smoke and You seeing River being carted off to juvi as you say is a lie River has never been in trouble and i would appreciate if you have anything else to say to try and ruin a kids reputation you come over to express your concerns.
well tell me where you live since he's quick to say you all don't live on Demaria steer
Which I don't believe either
haha

Proctorville, OH

#59 Oct 13, 2012
Lisa your a piece of shit go watch your kids and be a mother. Everybody knows they need discipline
agree

Proctorville, OH

#60 Nov 24, 2012
There really truly is no drug dealing going on in that house.........believe that I would know. Yes the house has a terrible repuutation. But that's all it is ppl..a bad rep. I'd b the FIRST to say otherwise if it were true. I can't stand em but not bc they allegedly sell drugs, personal reasons. So yeah I'd love nothing more than to b able to agree and say they deal dope, but the truth of the matter is they honestly don't. And I did find out they don't live there. They live in Charleston. I think they visit couple times a month.........so from a true hater to another, chk facts bc other than being money hungry and careless they don't do anything wrong
UncleMike

Saint Albans, WV

#61 Nov 24, 2012
I live there and we can't help it if we have a lil money,like having fun {kids are at Snow Shoe at the condo as I am typing this}don't sell drugs out of the house,never had,never will. They might party there over the years but they are doing what teenager do...have fun with friends. So all you lil,uninformed,bitch ass haters keep on hatin' while we keep on having fun.Here's another thing you can chew on...I am not one that hides behind a computer and flames people and things you don't have a clue about and use fake names....I WORK AT TURNPIKE FORD AS A SALEMAN...just ask for Uncle Mike and I will cheat...I mean treat you right LOL Love ya River and Chynna.....yes Sweet Tempation Chynna is how you spell her name and you facts suck...sneaking a weapon...you have lost you mind!
mrs cainre

United States

#62 Nov 30, 2012
Im shocked of the hate an jealousy im readin here ,,,,....if they effect u that bad their doin sumethin right...wow u should b emberassed
Chynna

Ardsley, NY

#63 Dec 12, 2012
Say what you want about my family, go ahead if it makes you feel better about how your so miserable at home & have nothing better to do. My family has flaws, who's doesn't ? I am a good student and I have never been in trouble with the law. River has never been to Juvy, he's had his ups and downs in school but hasn't been in trouble like that. My mom is a great mom and is working 3 jobs to support us, I thank her. Alexa is doing great & so is Travis. & for you people to talk about my grandmaw I wish someone would say these things to my face, how dare you!! & to call me trashy haha far from it hunny I'm sure you all are insecure & are trying to make yourselves feel better. Anyways, my family is doing great (: Worry about your own !

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Proctorville Discussions

Title Updated Last By Comments
brhik 2 hr Really 2
Big Tex Sat Chris big sex reed 3
Sam Massey Ashland ky Fri Tracy 4
Trey n Dusti West ? Fri Miranda 3
Kobe Newman Jul 20 The boss 1
Collin Damron Jul 20 The boss 1
idiots Union Township trustees (Sep '16) Jul 20 Adult 2

Proctorville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Proctorville Mortgages