SEXUAL Positions...............

SEXUAL Positions...............

Posted in the Princeton Forum

First Prev
of 2
Next Last
THICK and LONG

Blacksburg, VA

#1 Nov 13, 2010
Any ladies that can take doggystyle standing and on ALL 4's over a couple of hours?
LOL

Clay, WV

#2 Nov 13, 2010
THICK and LONG wrote:
Any ladies that can take doggystyle standing and on ALL 4's over a couple of hours?
Yeah we can take it bent over for hours, but have never meet a man who could give it for hours.
THICK and LONG

Blacksburg, VA

#3 Nov 13, 2010
LOL wrote:
<quoted text>
Yeah we can take it bent over for hours, but have never meet a man who could give it for hours.
U want 2 discuss this over email? I do more than just doggystyle 4 U over several hours. Let me know!
Toxic Turd

United States

#4 Nov 13, 2010
My favorite sexual position is the remote in one hand..cigg in the other..and him in the next room.
lol

United States

#5 Nov 13, 2010
lmao! thats funny!
Freak in the sheets

United States

#6 Nov 13, 2010
I LOVE ANAL SEX! Wouldn't have it any other way it feels soooo gooood & I'm a female btw.
It_sux_2bu

Jacksonville, FL

#7 Nov 13, 2010
Freak in the sheets wrote:
I LOVE ANAL SEX! Wouldn't have it any other way it feels soooo gooood & I'm a female btw.
Do you practice safe sex?
Sick and Desperate

Bluefield, WV

#8 Nov 13, 2010
THICK and LONG wrote:
<quoted text>U want 2 discuss this over email? I do more than just doggystyle 4 U over several hours. Let me know!
Stay away from this sick and desperate basturd.hes sick in the head.Notice him on every thread that mentions anything about sex.hes sick!!
Treve

Beckley, WV

#9 Nov 13, 2010
It_sux_2bu wrote:
<quoted text>Do you practice safe sex?
what does it matter if she doesn't doing anal sex, she can't get pregnant from anal.

god olivia
Treve

Beckley, WV

#10 Nov 13, 2010
*during* not *doing*

typo my ass!
lol

Princeton, WV

#11 Nov 13, 2010
i like the frothy walrus myself
It_sux_2bu

Jacksonville, FL

#12 Nov 14, 2010
Treve wrote:
<quoted text>
what does it matter if she doesn't doing anal sex, she can't get pregnant from anal.
god olivia
Yes,I realize you can't get pregnant by having anal sex.That wasn't exactly the point I was trying to make.Do you know what HIV/AIDS is?Not to mention other STD'S that are communicable ,either its by anal,vaginal or oral.

“GOD FREE”

Level 1

Since: Oct 10

Location hidden

#13 Nov 14, 2010
I love the lynchburg locomotive.....Look it up, very fun....LOL

http://www.urbandictionary.com/define.php...
Freak in the sheets

United States

#14 Nov 14, 2010
It_sux_2bu wrote:
<quoted text>Yes,I realize you can't get pregnant by having anal sex.That wasn't exactly the point I was trying to make.Do you know what HIV/AIDS is?Not to mention other STD'S that are communicable ,either its by anal,vaginal or oral.
I use a condom trust me I don't have any kind of diseases..I would know I just had a kid.
Jessica

Chesterfield, MO

#15 Nov 14, 2010
Toxic Turd wrote:
My favorite sexual position is the remote in one hand..cigg in the other..and him in the next room.
Love it lol
Treve

Beckley, WV

#16 Nov 14, 2010
It_sux_2bu wrote:
<quoted text>Yes,I realize you can't get pregnant by having anal sex.That wasn't exactly the point I was trying to make.Do you know what HIV/AIDS is?Not to mention other STD'S that are communicable ,either its by anal,vaginal or oral.
I was gonna mention that but I was too tired to write anymore, but yes I know what all that means. Anal is just...ew in my opinion, I don't see how anyone could enjoy it, all sex in vajay jay for me!

God olivia
Pretty Gurl Swagg

United States

#17 Nov 14, 2010
I love to be on top its my fav. Because I feel like I'm in charge instead of him (:
LMAO

United States

#18 Nov 14, 2010
Toxic Turd wrote:
My favorite sexual position is the remote in one hand..cigg in the other..and him in the next room.
That's hilarious !!!!!!!!!!
Just Me 1960

United States

#19 Nov 14, 2010
Freak in the sheets wrote:
I LOVE ANAL SEX! Wouldn't have it any other way it feels soooo gooood & I'm a female btw.
You go girl !!!!!! I will be 50 in a few weeks and I love anal sex and so does my partner.
Just Me 1960

United States

#20 Nov 14, 2010
Toxic Turd wrote:
My favorite sexual position is the remote in one hand..cigg in the other..and him in the next room.
That's funny !!!!!!!!!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Princeton Discussions

Title Updated Last By Comments
***"prayer line topic"*** (Nov '11) 19 min Poof1 62,253
The most racist places in America (map) (Oct '15) 5 hr Idiots 15
Overweight People In The Area 6 hr Idiots 9
Bed Bugs 7 hr Jeepin 7
Why does everyone hate Exotic illusions? 8 hr wonder 9
Josh Wyatt 9 hr Tlc 6
Any one know syd hatcher 13 hr Wild 9

Princeton Jobs

More from around the web

Personal Finance

Princeton Mortgages