question

Ransom, KY

#1 Jan 4, 2011
Did she really "switch teams"? I always thought she was a beautiful girl & I hear she is throwing it all away now
miss prater

Pikeville, KY

#2 Jan 4, 2011
we all know she has screwed all the men in 3 counties and they all say her pussy is huge so since she cant get or keep a man she had no choice but to turn lizzie, she couldt even keep her baby daddy lmao that girl must be nasty because he is fine
sick

Beattyville, KY

#3 Jan 4, 2011
shes sick i cant belive she would put her family through that not to mention her poor child he would be better off with his daddy and new wife
Kassie

Richmond, KY

#4 Feb 28, 2011
To the last two comments there.. as you sit there writing these things you have no clue on.. i hope it makes you feel better about yourself to try and put me down... since jealousy is the only thing this page is good for... and yes question number one i have.. I came out and am not throwing anything away actually being really happy and sluts who wanna talk about me dont hurt me... everyones gotta have haters so hate all you want... and this is for you ( Sick)... My child is my child and will always be... nothing will change that, no one is to say whats best for my child im a good mother thats all that counts, he wouldnt ever know what goes on in my sex life period so whats it to you who i carry on a personal LIFE with... you obviouly need to get a better one cause this one has to be pretty damn boring for you!!
Imgay

Pikeville, KY

#5 Feb 28, 2011
Are you lookin for a woman? I have friends
btc

Ivel, KY

#6 Feb 28, 2011
U could chose better
havemercy

Prestonsburg, KY

#7 Mar 1, 2011
Kassie wrote:
To the last two comments there.. as you sit there writing these things you have no clue on.. i hope it makes you feel better about yourself to try and put me down... since jealousy is the only thing this page is good for... and yes question number one i have.. I came out and am not throwing anything away actually being really happy and sluts who wanna talk about me dont hurt me... everyones gotta have haters so hate all you want... and this is for you ( Sick)... My child is my child and will always be... nothing will change that, no one is to say whats best for my child im a good mother thats all that counts, he wouldnt ever know what goes on in my sex life period so whats it to you who i carry on a personal LIFE with... you obviouly need to get a better one cause this one has to be pretty damn boring for you!!
i bet brandon is glad he got rid of that pillhead s1ut when he did wow what a disgrace she is
hahaaaaaaaaaa

Cynthiana, KY

#8 Mar 2, 2011
Poor little jealous 'havemercy'. Have balls? Nope. Otherwise you would post your name.
I'll tell you what disgraceful is: hiding behind your computer and talking shit about others.

-Donna Williams, Kassie's cousin and not afraid to use my name.
Kassie

Richmond, KY

#9 Mar 2, 2011
havemercy wrote:
<quoted text>i bet brandon is glad he got rid of that pillhead s1ut when he did wow what a disgrace she is
Look everyday ppl are getting into trouble over this shit.. and trust me no ip address is to hard to find.... Stop talking about me
and do it now.... or other wise ppl will just know how truly threatened you are by me, to try and make me look bad for your own self esteem, cause everyone knows this is a site to bash on ppl when they feel so down about themselves... I dont feel a damn bit bad, so its not going to happen lol sorry, o and brandon didnt get rid of me, we're friends and thats the best way we needed to be for our child... you know if you like brandon and feel sorry for him you probably wouldnt wanna embarrass him right?... well this put his name on there too and brings him into it, oops look who the dumbass is now....
Im really not kidding and if you know me like you say you do, then you know im not kidding so stop the shit now...
Who Cares

Nicholasville, KY

#10 Mar 3, 2011
Look. I don't know Kassie personally, but the only true thing you said about her is that she is a beautiful woman. Who she is attracted to, whether male or female is noone's business but her own. She has a right to make her choices. Getting online and bashing her is immature, but bringing her child into your posts is low. What has she done to you? I can't deny that if I'd ever had the opportunity to meet Kassie in person, I would've just because she seems like a super person and she is gorgeous. However, I respect her right to choose who she talks to and what she does. You should also. Usually, people who gossip about other people are just trying to take attention off of their own shortcomings.
who cares

Prestonsburg, KY

#11 Mar 4, 2011
If people would mind their own business in this little town things would be alot better..who cares if she is with a male or female. its her life, let her live it and who she wants to live it with. im sure she dont go around telling other people who 2 be with. and 2 bring her child into it is low. kassie loves her little boy. ovidsouly some people have boring lives where they have 2 get on here and talk about people.
Megan

Logan, WV

#12 Sep 7, 2014
Is she still with that Tiffany Frasure?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Prestonsburg Discussions

Title Updated Last By Comments
Coyote Den 32 min Doyle Hargrave: 7
Sunday Alcohol 2 hr Who was the chicken 15
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 2 hr Panties Hurt In L... 156,428
Ronnie Joe Endicott 10 hr fullsack 9
Did Gary Wolfe Join The Back Lives Matter Movem... 12 hr concerned citizen 5
New Job for Greg Stumbo 21 hr Carl Childers 5
Tim Austin finally did it (Oct '13) Fri Smurfcat 51

Prestonsburg Jobs

More from around the web

Personal Finance

Prestonsburg Mortgages