First Prev
of 3
Next Last
Curious

Potsdam, NY

#1 Sep 29, 2013
Who knows what went on at the gandy dancer Saturday night? Heard some girl got the crap beat out of her.
Cat fight

Canton, NY

#2 Sep 30, 2013
It was just a cat fight. Some hair pulling slapping. Nothing exciting.
Curious

Potsdam, NY

#3 Sep 30, 2013
Do you know who is was?
Cat fight

Canton, NY

#4 Sep 30, 2013
Never seen either girls there before.
Les

Potsdam, NY

#5 Sep 30, 2013
Big fat lesbo Kelly Dafoe got her ass kicked!
Thought

Potsdam, NY

#6 Oct 1, 2013
I thought Kelly was 40 what is she doing with a 20 some year old?
forealz

Potsdam, NY

#7 Oct 1, 2013
Thought, jealous much? She isn't 40, 35.
tramp

Potsdam, NY

#8 Oct 1, 2013
I hate that woman, she is disgusting!
Bat Man

Potsdam, NY

#9 Oct 3, 2013
I heard it was a lot worse than hairpulling and slapping. Like broken glass and blood.
Who

Chicago, IL

#10 Oct 3, 2013
Who was the other girl?
Local

Potsdam, NY

#11 Oct 3, 2013
Nothing to see here kids! Move along now!!!
Curious

Potsdam, NY

#12 Oct 3, 2013
I don't know who the other girl was. Would love to know though!
HAHA

Randallstown, MD

#13 Oct 3, 2013
Quite lady like!
young lady

Massena, NY

#14 Oct 3, 2013
There's nothing lady about her....
Old timer

Marlborough, MA

#15 Oct 3, 2013
Young lady, who do you mean?
young lady

Massena, NY

#16 Oct 3, 2013
Kelly there's nothing lady about her.... She's so manly and fuggly
ABC

Potsdam, NY

#17 Oct 3, 2013
young lady wrote:
Kelly there's nothing lady about her.... She's so manly and fuggly
Is she from Norwood? Who kicked her butt?
Local

Potsdam, NY

#18 Oct 4, 2013
Jeezus will you little drama queens just go find something constructive to do? Need an idea? How about you go watch an amish horse crap dry to the road!!! GET A G-DAMNED LIFE!!!!
hmm

Potsdam, NY

#19 Oct 4, 2013
Local, did we hit a soft spot with you? Kelly is a POS and it's about time someone treated her like it!
Local

Potsdam, NY

#20 Oct 5, 2013
hmm wrote:
Local, did we hit a soft spot with you? Kelly is a POS and it's about time someone treated her like it!
Nope! Don't know her, don't care to. It seems YOU are the one with a twisted infatuation. Time to move on kiddie. There's a fresh one on the Austin Ridge road. You might want to go check it out!!!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Potsdam Discussions

Title Updated Last By Comments
mark baker drug king pin crying wolf 3 hr na 11
Jeremy Clough & Sam Clough/Murray 13 hr hahaha 19
MOOSE fundraiser for a know drug user Mon what 2
Woody Wood Sun Boop 5
Looking for Witness to the Fight at Ton's Last ... Sun Canton Man 11
Need to refret a guitar Sun Montague P Shimmi... 2
cell coverage Sun wirelessB 2
Potsdam Dating
Find my Match
More from around the web

Potsdam People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]