Stalker/rapist on Kinneys Lane
TommyBriggsJr

United States

#172 Sep 19, 2012
Why so quiet? Did everyone realize his guilt lol perve chomo
westicktogether

Galion, OH

#173 Sep 19, 2012
TommyBriggsJr wrote:
Why so quiet? Did everyone realize his guilt lol perve chomo
Gotta love a technology bad a$$ like!!!
TommyBriggsJr

United States

#174 Sep 20, 2012
westicktogether wrote:
<quoted text>
Gotta love a technology bad a$$ like!!!
Lol no one has seen any of you except at court
westicktogether

Galion, OH

#175 Sep 20, 2012
TommyBriggsJr wrote:
<quoted text>Lol no one has seen any of you except at court
Who the f**k are you to judge any one or get on here and talk shit? You say no one has seen us but all of us are still living our day to day lives, because we all know this entire situation is a crock of shit. Pretty much just like you!!!
tamika

Marion, OH

#176 Sep 20, 2012
westicktogether wrote:
<quoted text>Who the f**k are you to judge any one or get on here and talk shit? You say no one has seen us but all of us are still living our day to day lives, because we all know this entire situation is a crock of shit. Pretty much just like you!!!
Yeah and your probly right. He'll get off this time (again). But u just watch, before long he'll do it again or worse next time. You gonna stick by his sorry ass then?
hahahaha

Columbus, OH

#177 Sep 20, 2012
tamika wrote:
<quoted text>
Yeah and your probly right. He'll get off this time (again). But u just watch, before long he'll do it again or worse next time. You gonna stick by his sorry ass then?
you say again like hes been arrested for this before, is that what you are saying? cause if you are,ive never heard about it and ive him for 3 years. regardless, i really hope is found guilty he deserves to rot in jail for this!!!
westicktogether

Galion, OH

#178 Sep 20, 2012
tamika wrote:
<quoted text>Yeah and your probly right. He'll get off this time (again). But u just watch, before long he'll do it again or worse next time. You gonna stick by his sorry ass then?
Your damn right I'll stick beside him no matter what, because that's what real friends do for one another. But ofcourse not of you badgering negative people on would know anything about true friendship!!!!!!
Anti-can

Marion, OH

#179 Sep 21, 2012
westicktogether wrote:
<quoted text>
Your damn right I'll stick beside him no matter what, because that's what real friends do for one another. But ofcourse not of you badgering negative people on would know anything about true friendship!!!!!!
So you are friends with the " mad wacker" of u.s.23 ?
TommyBriggsJr

United States

#180 Sep 21, 2012
westicktogether wrote:
<quoted text>
Your damn right I'll stick beside him no matter what, because that's what real friends do for one another. But ofcourse not of you badgering negative people on would know anything about true friendship!!!!!!
If he is sooooo innocent WHY DID HE QUIT HIS JOB!!!!! Mad whacker of us 23 lmfao
Bahahaha

Ardsley, NY

#181 Sep 21, 2012
Tommy Briggs, I here u live in a glass house, bahahaha, NOT....
TommyBriggsJr

United States

#182 Sep 22, 2012
Bahahaha wrote:
Tommy Briggs, I here u live in a glass house, bahahaha, NOT....
No I live in a brick house. Lol and the whole "not" lmfao how old are you. You wanna do some your moms so fat jokes next. "NOT" please stop making up lie after lie after lie to fend a pedophile he made a confession, he quit his job, and then pleaded guilty. Yep he didn't do it alright.
ptown sux

Marion, OH

#183 Sep 23, 2012
Stop walking with your tits flaunted, skin tight pants...you expect what you reflect....
Bruch

Minford, OH

#184 Sep 23, 2012
Bike wrote:
<quoted text>Or that the system is trying to screw someone.
For what reason? Just a random pick and choose night?
Bruch

Minford, OH

#185 Sep 23, 2012
ptown sux wrote:
Stop walking with your tits flaunted, skin tight pants...you expect what you reflect....
Said by a true rapist.
Another dumb, uneducated hillbilly.
jamie

United States

#186 Sep 23, 2012
TommyBriggsJr wrote:
<quoted text>No I live in a brick house. Lol and the whole "not" lmfao how old are you. You wanna do some your moms so fat jokes next. "NOT" please stop making up lie after lie after lie to fend a pedophile he made a confession, he quit his job, and then pleaded guilty. Yep he didn't do it alright.
For one, learn to type in English. That shit you just put is ridiculously stupid & hard to read. Another thing, you obviously have no idea what you're talking about. He didn't plead guilty, he didn't confess to kidnapping & yes he quit his job not bc he's guilty. Haha get over yourself & find something else to do besides talking about someone & something you don't know! Lord get a life. Topix is for all the losers in scioto county to talk trash about other people to make theirselves feel better
Regulater

Marion, OH

#187 Sep 23, 2012
Fck you and that fat, a$$ grabbing dbag , he WILL get his in the end:)
jamie

United States

#188 Sep 23, 2012
Regulater wrote:
Fck you and that fat, a$$ grabbing dbag , he WILL get his in the end:)
lol ok =]
Just Saying

Broken Arrow, OK

#189 Sep 25, 2012
I hate rapist as much as the next guy! Honestly I think they should put a hole in every rapist head.
 But if a girl dresses like a skank!
She's more likely to get raped because it's not the good men you worry about raping you it's the perverts in the back alleys!
I'm not saying that anyone deserves to be!
 and I do understand that this not
always the case there's some very respectful women that  have been raped because of a stupid idiot perverts! I'm just say don't dress the part.
2004 Baird

Lexington, KY

#190 Sep 26, 2012
I'm the stalker..rapist.
Facts

Circleville, OH

#192 Sep 26, 2012
Special deputy is not a "job."

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Portsmouth Discussions

Title Updated Last By Comments
SSU Athletics 4 min It Makes Me Mad 5
Young Blonde Hooker 1 hr stop 11
Divide Carry out 6 hr rodney 10
Victim 6 hr Zeek 7
Some one to talk to. 7 hr Imme1990 1
Looking for a older lady plz help 10 hr Imme1990 3
When do gov checks get deposited? (May '13) 11 hr Amen 113

Portsmouth Jobs

More from around the web

Personal Finance

Portsmouth Mortgages