First Prev
of 2
Next Last
Sassy

Lombard, IL

#1 Mar 2, 2012
Man, Woodys has went down hill they hire just about anyone!!!! That April chick on Sundays is a BITCH. She was so rude and unprofessional. She was letting all these crack heads use Woodys phone, giving them money from her tip jar. She was shakin like a crazy pouring drinks. Took forever to get my drink she kept waiting on the same men. Woodys was popping for a min but Im not going back if she is working. Im sure Woodys is loosing money, there was a guy beside me who didnt have enough money and she was like its ok?????????? Just not a good bartender at ALL!!!!! She was a total party killer.
hmmmm

Portsmouth, OH

#2 Mar 2, 2012
Sassy wrote:
Man, Woodys has went down hill they hire just about anyone!!!! That April chick on Sundays is a BITCH. She was so rude and unprofessional. She was letting all these crack heads use Woodys phone, giving them money from her tip jar. She was shakin like a crazy pouring drinks. Took forever to get my drink she kept waiting on the same men. Woodys was popping for a min but Im not going back if she is working. Im sure Woodys is loosing money, there was a guy beside me who didnt have enough money and she was like its ok?????????? Just not a good bartender at ALL!!!!! She was a total party killer.
did she work at the blockhouse?
Sassy

Chicago, IL

#3 Mar 2, 2012
I don't know.... On woodys wall it says April Jordan ???
OMG

Portsmouth, OH

#5 Mar 2, 2012
she's trash
lol

Chicago, IL

#6 Mar 2, 2012
hmmmm wrote:
<quoted text>did she work at the blockhouse?
yes she did very nice girl.
meeee

Sardinia, OH

#7 Mar 2, 2012
Giving money from "HER" tip jar doesn't make her a bad person,lol.:)
My input

Dublin, OH

#8 Mar 2, 2012
Sassy wrote:
Man, Woodys has went down hill they hire just about anyone!!!! That April chick on Sundays is a BITCH. She was so rude and unprofessional. She was letting all these crack heads use Woodys phone, giving them money from her tip jar. She was shakin like a crazy pouring drinks. Took forever to get my drink she kept waiting on the same men. Woodys was popping for a min but Im not going back if she is working. Im sure Woodys is loosing money, there was a guy beside me who didnt have enough money and she was like its ok?????????? Just not a good bartender at ALL!!!!! She was a total party killer.
My,my are we jealous because she didn't give you money from her tip jar or free beer or maybe her full attention?
meeee

Sardinia, OH

#10 Mar 2, 2012
My input wrote:
<quoted text>My,my are we jealous because she didn't give you money from her tip jar or free beer or maybe her full attention?
. Lmao,I agree with you. Just as well stop by for a cold one Sunday and check it out for myself..funny people !!!
Sassy

Naperville, IL

#11 Mar 2, 2012
I'm not jealous of anything I was just a paying customer n wanted a drink is all. Giving money to a guy from her tip jar when he said a few bucks short for a dime does. It's a place of business not a crack house
Rayvaun

Portsmouth, OH

#12 Mar 2, 2012
I like April.
Anonymous

United States

#13 Mar 2, 2012
April is awesome!!! She isn't rude, she just isn't afraid to speak the truth. She tells it like it is. Even though she is very friendly, a lot of people aren't used to someone that speaks like April. She is a great bartender, and a great friend.
Sassy

Lombard, IL

#15 Mar 2, 2012
She is very rude the first time I seen her there was very nice and cool. She may be nice as a friend but as a bartender not so much. Maybe shes not good under pressure??? if thats the case.... bartending is not her job
just saying

Portsmouth, OH

#16 Mar 2, 2012
"Sassy" if you just want to do it wit her Be nice ...wrap it thrice. She has screwed every guy in town
just saying

Portsmouth, OH

#17 Mar 2, 2012
sam Simon for one! eewwwwwwwww
Sassy

Lombard, IL

#18 Mar 2, 2012
No thanks lol she aint my type hahahah yea you can tell she has been to every project around...
Rayvaun

Portsmouth, OH

#19 Mar 9, 2012
I like Sam Simon too.
heather gwinn

Ashland, KY

#20 Mar 9, 2012
What you people don't seem to realize is that April could really give a damn less what you think about her! So, if you don't like the way that your beer is being served and get your feelings hurt too easliy then maybe you can all get together and have beers at home while having a group meeting on your feelings! lame ass!
Anonymous

Naperville, IL

#21 Mar 9, 2012
heather gwinn wrote:
What you people don't seem to realize is that April could really give a damn less what you think about her! So, if you don't like the way that your beer is being served and get your feelings hurt too easliy then maybe you can all get together and have beers at home while having a group meeting on your feelings! lame ass!
LMMFAO!!! GET EM HEATHER!!!! TELL EM WHAT'S UP!!! I can see why some people don't care for April, but not enough to talk smack on this drama filled site!! Hater's gonna hate I guess..........
Truth Teller

Norwalk, OH

#22 Mar 10, 2012
I think you are full of shit. You can't buy liquor on Sunday's ..so why would she be pouring drinks? Also why is it any of your business what she does with the money from her tip jar? Mind your own business and if you don't like it there shut up and go somewhere else.
Sassy

Chicago, IL

#23 Mar 10, 2012
Wow ...... Skanks will be Skanks ....... And they do serve liquor on Sundays thank you !!!! Heather I work hard for my money I went to get a drink and I expect good.service ....... DUH ....Anyways Calm down go to Walmart and spend your food stamps I'm sure you and April can car pool Ohhhhh wait doubt either of you have a car ..... Stupid lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Portsmouth Discussions

Title Updated Last By Comments
Jolene Jackson child rapist 9 min justice 1
Ralph f iii Scott 1 hr Lord chesterfield 1
lock stock and barrel 1 hr Lord chesterfield 13
is it true (people found dead down on high stre... 1 hr j 5
Lock Stock and Barrel 1 hr Lord chesterfield 22
labree Johnson pornos 2 hr Master Chinn 23
Greenup dam 3 hr wtf 15
8 overdose 9 hr I Am A Belieber 5
New indictments who are they? 11 hr Yall know 9
More from around the web

Portsmouth People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]