Comments
1 - 20 of 20 Comments Last updated Aug 28, 2012
Chevy77

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jan 17, 2012
 
Has any1 seen that girl with an old.man in portland.
mary

Corpus Christi, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 23, 2012
 
What girl explain yourself
Not again

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Feb 10, 2012
 
Chevy77 wrote:
Has any1 seen that girl with an old.man in portland.
OH YEs disgusting! I have lots of dem! Grandfathers and granddaughters euwww!
Not again

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Feb 10, 2012
 
Not again wrote:
<quoted text> OH YEs disgusting! I have seen lots of dem! Grandfathers and granddaughters euwww!
oops seen lots of dem.
Creep

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Aug 19, 2012
 
Her name is patty fernandez
Pay back bitch

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Aug 20, 2012
 
Who doesn't know patty Fernandez she did my ex and oh she does old men to now that's sick my so called friend
Cleto

San Antonio, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Aug 22, 2012
 
He keeps giving her money to keep his youth.
Pay back bitch

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Aug 23, 2012
 
Lol money he don't even have a car lmao
diamond00

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Aug 26, 2012
 
It's funny how everyone can judge a person w/o even knowing the facts. How do ya know he doesn't have a car? How do ya know he doesn't give her money?@ "pay back bitch" really she did ur "ex"? Why are u worried about if he's UR EX? Obviously he moved on to bigger & better!!
Pay back

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Aug 26, 2012
 
Bitch she did my ex yes but we r married now so don't say shit if you don't know. You must be just like her if it hurts you that much that I'm talking about her' oh well trash will be trash
diamond 00

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Aug 26, 2012
 
bitch put your name on blast, so i can know who u r..
diamond 00

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Aug 26, 2012
 
oh believe me it dont hurt shit, it is what it is, your the one who has to live with this looking at your husbands face, knowing this shit.. lol look whos hurting now..:)
Enemy

Abilene, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Aug 27, 2012
 
Have you heard the latest on patty
u know me

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Aug 27, 2012
 
Fill me in what is the latest?? Ya'll sure do know alot about her how & where r ya getting ya's info from??
Enemy

Abilene, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Aug 28, 2012
 
Oh believe me my info is correct. She used to be a lesbian and now dating a black ex convict. What's wrong diamond 00? Cat got your tongue? Haven't heard from you in a while.
Pay back

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Aug 28, 2012
 
Lol very true on that one I'm sure patty your reading this everyday and. Now you say nothing girl come on talk now and she wants people to think she's the best mother lmao I know better then that girl
patty

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Aug 28, 2012
 
WOOOOOOOWWWW,NAAA I JUST LOVE ALL THE ATTENTION, ESPECIALLY PEOPLE WHO TALK AND MOVE THEIR MOUTHS AND DONT SAY WHO THEY ARE.... LOL KEEP IT GOING.. LOVE IT!!! SOMETIMES I THINK YOU GUYS NO MORE ABOUT MY LIFE THEN MY OWN DAMN SELF!!! LOL JUST KEEP IT COMING, IM ENJOYING THIS!!
patty

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Aug 28, 2012
 
MAN, MAYBE YALL NEED TO TRY TO GET LAID, SO YALL CAN HAVE SOMETHING BETTER TO DO, THEN TALK ABOUT ME, IF NOT THE HELL WITH IT, KEEP TALKING, LIKE MY "CONVICT" SAYS,(LOL) dON'T MESS WITH PETTY SHIT, ESPECIALLY PEOPLE THAT MOVE THEIR MOUTH AND DONT SAY WHO THEY ARE, LOL SO WE WILL KEEP LAUGHING AT ALL THAT HATE TALK..:/ SO KEEP ON TALKING......LMAO
patty

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Aug 28, 2012
 
OH AND ONE MORE THING, MAYBE YALL ARE RIGHT, MAYBE I DID SLEEP WITH ALL YALL, AND YALLS DUDES, AND MAKE IT YOUR FATHERS TOO... HAHAHA MAN GET OUT OF HERE... LMAO I AINT GOT NO SHAME IN THE GAME BABY!! LOL
patty

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Aug 28, 2012
 
OH AND PAY BACK , IM SORRY FOR SLEEPING WITH YOUR MAN, OOOPS!, MY BAD!! LMAO

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••
•••
•••

Portland Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Portland People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Portland News, Events & Info

Click for news, events and info in Portland
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••