Who's the daddy ?
Waldo

Fredonia, NY

#1 Apr 30, 2013
So the bitch had to of had the baby by now . So Well who's the daddy ? Someone gotta know ? There's so many men, bitch probably ain't got No clue. New York State will be paying for DNA test after DNA test . LOL !! In a Way I feel bad for that poor kid . Another fatherless child brought up because his mommy couldn't keep her legs closed n stop fu--king married men .
MauryShow

Jamestown, NY

#2 Apr 30, 2013
Big Maury will find out who IS the father, and tell the nation, so don't no one fret!
Frank

Jamestown, NY

#3 Apr 30, 2013
Waldo wrote:
So the bitch had to of had the baby by now . So Well who's the daddy ? Someone gotta know ? There's so many men, bitch probably ain't got No clue. New York State will be paying for DNA test after DNA test . LOL !! In a Way I feel bad for that poor kid . Another fatherless child brought up because his mommy couldn't keep her legs closed n stop fu--king married men .
Laying on their backs popping them out with one hand palm up saying "check please". Thanks for blowing my taxes to pay or their free love and unrestricted baby dropping.
who

Herndon, VA

#4 Apr 30, 2013
who?
Doodles

Jamestown, NY

#5 May 1, 2013
who wrote:
who?
Be careful asking who! They'll pin the baby on you!

Since: May 13

Location hidden

#6 May 2, 2013
Who are the males that cannot keep it in their pants in town and you might find who you are looking for...just sayin
damn

Cambridge, MA

#7 May 2, 2013
yall gossip way to much. what happened to confronting ppl about [email protected]? Yall dt even know who you talking about. Just talkin to talk. Im not talking [email protected] but damn. Yall dont got nothing else to do for real...

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Portland Discussions

Title Updated Last By Comments
News 5 to be arraigned on drug charges in Jamestown,... (Mar '13) 3 hr Mike 46
David Pagan 4 hr Realist 21
The Bills 4 hr Realist 9
Direct TV charging $2.00 for Regional Sports Ne... (Mar '13) 8 hr jimscott39 40
Is Mark Haskins a snitch? 8 hr Drinkingthejuice 41
Who are you supporting for County DA, Swanson o... 11 hr Westfield 5
meth heads Thu baha 1

Portland Jobs

More from around the web

Personal Finance

Portland Mortgages