First Prev
of 4
Next Last
WHATEVER

Ash Flat, AR

#63 Nov 11, 2012
Goth wrote:
Is the hard partyin goth that drives the wrecked car still gettin the DWI tickets ?
Who are you referring to?
Bowchicawowow

Ash Flat, AR

#64 Feb 6, 2013
Kristal wrote:
No, Randi is the wh**e....women, unless you wanna lose your husbands, dont take them to sonic with you!! bahahahaha
Jealous bitch much??? Bet ur glad she never found ur man not even alil cute lmfao specially looking like ur always ready for Halloween with ur nose and fake blonde hair that looks like u got straight bleach and dumped it on ur head!!! I guess with ur life I'd always have to be fucked up one way or the other also smh there's a lot of ppl who pitty u and can get u some help instead of always being on the computer and talking shit on anyone it's sad there's meds and for u ill specify prescription meds by a doctor would help and therapy also god bless u since u need all the help u can get but for the ppl that know nothing about u why not flip the scoot and for once talk about urself and not the fake exaggeration parts lol the real stuff!
Use to

Jonesboro, AR

#65 Feb 10, 2013
I use to go to sonic until the hot bitch left. Wish I knew we're she went to.
Goth

Jonesboro, AR

#66 Feb 20, 2013
Is the little skinny hard partyin goth still there ?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 4
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Pocahontas Discussions

Title Updated Last By Comments
I hate the electric company 59 min pissed 4
protest and boycott 1 hr lol 1
Poll Did you vote today? (Jun '10) 2 hr You Asked For It 30,900
Heather Dildine (Sep '11) 3 hr Molon labe 54
Chicken Plant 4 hr Guest 31
Tim Blackwell 5 hr wondering 1
missing shitzhu 5 hr find sophie 1
More from around the web

Pocahontas People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]