sujei dominguez
First Prev
of 2
Next Last
hmm

United States

#1 Dec 21, 2012
How is she doing?
mmm

Modesto, CA

#2 Dec 21, 2012
Still around the last I heard. What u know about her?
mmm

Modesto, CA

#3 Dec 22, 2012
Is this chica down
ab_c12

United States

#4 Dec 22, 2012
You Best Believe She's Down. Go Look For Her Nd She Will Rock Your World
rata

Stockton, CA

#5 Dec 23, 2012
I heard she's an informant works for the cops
Watt

United States

#6 Dec 26, 2012
She's cool people. Yup shes down for her shit
Y? Wat do u guys care if shes down??
mmm

Modesto, CA

#7 Dec 26, 2012
BC I need a down chica to [email protected]
mmm

Modesto, CA

#8 Dec 28, 2012
Anybody know if she has a man

“Taste great in milk!”

Since: Aug 08

.

#9 Dec 28, 2012
mmm wrote:
Anybody know if she has a man
I heard She has a Bunny she's pretty serious about.
Watt

United States

#10 Dec 28, 2012
I seen her a couple of weeks ago. N yup she was with her old man..
blahhh

Bakersfield, CA

#12 Jan 3, 2013
nahh she aint faithfull that nasty hynaa
mmm

Modesto, CA

#13 Jan 3, 2013
Cool that's what I wanted to hear.
mmm

Modesto, CA

#14 Jan 3, 2013
What's her man's name????
Yeah

Modesto, CA

#15 Jan 4, 2013
Is she a prostitude? Heard things
mmm

Modesto, CA

#16 Jan 4, 2013
What have u heard. Share the info.
Yeah

Bakersfield, CA

#17 Jan 4, 2013
That she sells herself for drugs wouldn't doubt it.
mmm

Modesto, CA

#18 Jan 4, 2013
Dam, like that.
Htrz b up wid dat bullsyt

Delano, CA

#19 Jan 6, 2013
Man this my girl nd no bitches she aint no prostitude yes she gots an addiction but she hasnt hit that low to get it nd yes shes one down as hyna she gives a mad fuck what yu think shes straight up nd no stip the lies nd bull shyt she aint no snitch o nd wtf u ssking bout her in fis shyt foo u should just go talk to her n shyt but just so yu kno she aint wouldnt nd shell laugh in ur maskara if u just eanna get laid foo?)!
mmm

Modesto, CA

#20 Jan 6, 2013
Damn you can't spell at all homie.
Omg

United States

#21 Jan 6, 2013
Does she still have her lil girl?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Pixley Discussions

Title Updated Last By Comments
cat cortez 24 min Fresno curious 12
northerns shooting innocent in myfas today 58 min LMAO 12
The delano shooter Joe blow aka Joseph Sanchez 2 hr you are a crazy b... 14
Jose Alberto Gonzales Is Gay 3 hr Jerry 2
Delano Family GMC (Aug '12) 3 hr Larry s 27
Charlie 11 hr Abby 6 1
way way deceased girls uncle to blame 12 hr melon 43
More from around the web

Personal Finance

Pixley Mortgages