First Prev
of 3
Next Last
tony

United States

#43 Jun 16, 2010
dont you ppl have anything better to do than bad mouth kids. you want to talk about kids do it about your own. Those of you that are kids need adult supervision for your childish behavior.
anonymous

Versailles, KY

#44 Oct 20, 2010
yeah i have heard alot from one of her exes and she is a wh*re! I don't like her at all!
anonymous

Versailles, KY

#45 Oct 22, 2010
Oh, I thought this discussion was about whitney brock, not freddie! By the way, I am his cousin so u guys need to get ur facts straight about him. yeah he has problems, but who doesnt?
Nicole

Murfreesboro, TN

#46 Oct 23, 2010
LOL when they make their buisness known to everyone by causing drama and showing up in court ... a small town is gonna talk about it.. whittney was a smart girl at one time... but shes took a really wrong turn for the worse... lol not that i care or anything.... you think this is pointless imagine all the people we are saving from STDs? lol enough said...
Valery

Tazewell, TN

#47 Oct 27, 2010
Yea, Whitney was a very intelligent person, until she got back around the wrong crowd, yet again. You cannot help someone if they don't wanna help themselves first...
whitney

AOL

#49 Jan 14, 2011
Listen people idk what yalls problem is but i dont every get on here and talk about any of you.. I dont think its right to sit here and dogg me like im nothing, i am a person i have feelings just like the rest of you, and yeah i've had alot problems and made alot of mistakes before but thats my past and im not that person anymore.. you all can think what u want all that matters is that i know myself that im doing better.. Nobody really knows what i been through so you really dont need to judge me.. Im tired of this bullsh*t talk its stupid and childish soo i would really apreciate if you all would stop.. If you got a f*ckin problem with me then you come to me instead of writing this sh*t on here..
family ties

United States

#51 Jan 16, 2011
heyy whit! i heard that u have the clap. and i heard it from your own mamaw! y would she lie? eww! u nasty cun+ and btw no1 wants to hear your sob story. so instead of posting it on topix go tell it to someone that might care , a physiciatrist maybe? lmao!
hater

United States

#52 Jan 17, 2011
Lol I agree with that cause know one cares
fact

United States

#53 Jan 17, 2011
family ties wrote:
heyy whit! i heard that u have the clap. and i heard it from your own mamaw! y would she lie? eww! u nasty cun+ and btw no1 wants to hear your sob story. so instead of posting it on topix go tell it to someone that might care , a physiciatrist maybe? lmao!
hey family ties, which mamaw r u referring too? Cause if u say the one im thinking, ur wrong cause she dont talk to a ho like urself sheena, so quit trying to start sh.t.
family

Brownsville, TN

#54 Jan 17, 2011
you are a bitch sheena i dont know what mamaw you are refering to why not post her name whitney does have a mamaw who loves her dearly but for reasons they dont have anything to do with her is you you big scared cat
family ties

United States

#55 Jan 19, 2011
well just to let everyone know this is not sheena. and i am not for sure what the mamaw's name is . it might be betty.
family

Brownsville, TN

#56 Jan 20, 2011
i am sorry whitney does not have a mamaw named betty you are trying to hide you bitch face sheena she sure does not have a mamaw named barbara brock we know fro sure we know this is bitch face sheena
family ties

United States

#57 Jan 20, 2011
yea that is right. i knew it started with a b . and if you are so sure that this sheena , why don't you just go ahead and tell me who you are. whitney brock is a nasty wh0re. now if im sheena do you think that i would have just wrote that?
THETRUTHSAYER

New Tazewell, TN

#58 Jan 20, 2011
I JUST WANT TO LET EVERYONE KNOW THAT FREDDIE IS NOW GOING BOTH WAYS! HE LIKES GETTING HIS SHIT PUSHED IN AND GOING SLURPY SLURPY!!!!!!!!!! A GUY that I know was at a party over the summer. Everybody was drinking pretty heavy and he ended up getting sick. He said that he went to a bedroom and ended up passing out. An hour or so later he felt something and woke up and SIR FREDERICK WAS reaching down the front of his pants. SIR FREDERICK claimed that he thought his woman was in that room since it was dark but he got a beat down afterwards needless to say I'M SURE THAT A FEW OF YOU ALREADY KNOW THIS BUT I JUST WANTED TO MAKE IT PUBLIC KNOWLEDGE!
family ties

United States

#59 Jan 20, 2011
so how did this topic end up about freedie. i thought that it said whitney brock? talking about someone that just got hit by a car. listen at you people. i want to know a little bit more about who it is that thinks that i am sheena.
whitney

AOL

#60 Jan 21, 2011
Im not writing a F*ckin sob story A** holes.. you all can kiss my f*ckin a**.. soo idc if its sheena which is prolly is since im not there with her she loves to talk about me when im not around.. but really i have another in mind that it could be.. ohh by the way i dont have the clap NEver have idk where that come from.. haha really ppl u wanna talk sh*t but to pu**y to come say it to my face. your pathetic and worthless.. Yes i do have a mamaw that cares about me enough to save my F*ckin life and get me out of Sh*t holes like the place i was in.. but yeahh i have other family that wont even speack to me bc of my sister soo.. but anyways idk why u wanna talk about freddie thats pretty stupid. Anyways the whole gettin hit with that car was an accident, nobody ever tried to hurt that dude.. but who ever is talkin Sh*t you know where im at soo when u think u got the balls to come say it to me... IM F*CKIN WAITING!!!!!!
SHEENA

Harpursville, NY

#61 Jan 21, 2011
whitney you know better than to think that i would talk about you. is that really what you think? your my sister and i love you. i really wish that you would come back . i miss you so much. i would never say any of those things about you. that really hurts me that you would even say that.
whitney

AOL

#63 Jan 22, 2011
well you responded back so quick so obvisously it was you.. idc anymore dude its over nothing will never be the same im sick and tired of all this bull crap its stupid.. i been hearing so many things it dont even matter anymore im done.. you live ur life and ill live mine.. im not u and never will be anything like u soo stop trying to make my life like urs.. its tooks me 17 years to figure u out.. what kind of sister leaves her little sister hangin.. you know what i mean too. WOuldnt even go to court with me knowing im wasnt coming back home.. U know i sit up there and prayed for u ever night sheena hoping u would be okay but when i come back i seen who my real family was an my true friends are.. Im sorry that u can see whats best for me and its not being with u.. its just the way it is.. Ill prolly get in trouble for even writing back to u but idc im tellin u what i think about it all.. Hope u can understand that i cant do this anymore i gotta live my life the right way and being with u and having van as boyfriend has done me in.. If u only knew how bad u all hurt me.. I think u to are the most horrible people ive ever had in my life... I found out the truth about u and him and alot of people knows about it and im sure they wouldnt lie to me.. soo consider out realtionship over bc im really done with the both of you for good and forever!!!!!!!!!! peace out/// ohh and i think its pretty shity to adopt ur kid out to one of ur friends.. thats stupid, just be a women and take care of it yourself.... and tell ethan and landon i love them and will see them soon.
family

Brownsville, TN

#65 Jan 25, 2011
your right you do have a big fam that loves you but you let sheena lead you wrong we know for sure i wish things could have been different wit you but i chose sheena over the ones that loves you yes we do love you dearly
TSS101

United States

#66 Jan 25, 2011
whit, you had a family to care for you , did everything i could for you, i loved you with all my heart, you had no respect for me or my kids ,i miss you so much, i will always care and love you maybe one of these days GOD will turn your life around i do pray for you all the time your still a part of my heart, im so scared for you, your sister has done nothing for you but you decide what you do even though your only 17, i wish you the best out of life and my love for you will never die! im always out there praying for your safety, i love you whit will all my heart!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Pineville Discussions

Title Updated Last By Comments
High-rise dopes 17 min kelsie 8
Iím tired of my kids step mom 34 min Pissed off mom 13
Lil Freddie 3 hr Not a woman beater 74
anybody know a don or a les? (Dec '09) 5 hr Jack 6
Bruce Hendrickson 6 hr Belly 6
Can Gov. Matt Bevin be impeached for robbing st... 7 hr Reality 19
Jenson church 8 hr Hhmp 10

Pineville Jobs

Personal Finance

Pineville Mortgages