3 arrested after robbery, assault in ...

3 arrested after robbery, assault in Ville Platte

There are 8 comments on the KLFY-TV Lafayette story from Aug 12, 2013, titled 3 arrested after robbery, assault in Ville Platte. In it, KLFY-TV Lafayette reports that:

Leeann Fontenot, Casey Fontenot and Amber Ducote were arrested. Deputies with the Evangeline Parish Sheriff's Office say the three allegedly attacked a man at the Vidrine Corner Store.

Join the discussion below, or Read more at KLFY-TV Lafayette.

Haha

Tampa, FL

#1 Aug 15, 2013
Somebody oughta let the families of all the people they hurt or have done wrong at em.. little tittless dyke trash. Give there heads a few good smashes and take everything from them.. what a joke.. stop with the welfare and maybe trash like these will starve as toddlers and we wouldn't have to worry about them growing up to be such outstanding citizens.
the handy man

United States

#2 Aug 16, 2013
Nothing but some trash and will always be TRASH!
wat up

United States

#3 Aug 16, 2013
Who did they beat up, & Rob?
2cute

Ville Platte, LA

#4 Aug 27, 2013
wat up wrote:
Who did they beat up, & Rob?
the guy who owns the corner store in Vidrine. they must've been casing him. they're in trouble now, because they almost killed him.
Susan

Ville Platte, LA

#5 Feb 5, 2014
To all who posted on here just wanna tell y'all something I do t normally put anyone's business out but I'm tired of y'all trash talk first of all Dwayne was at the bar drinking with Amber and Leeann and when the bar closed he asked if they wanted to go to his store and get more beer and they said yes well after they got the beer he wanted sexual favors and they said no and Leeann called her brother and he heard the conversation about it so he went to pick her up and when he got there Dwayne had his pants unzipped and if he was robbed and beat y didn't he call 911 instead of getting in his truck drunk and driving and wreaking? And then waiting 2 days before filling a report I tell u y cuz it's all false he just didn't want his family and wife to know and in conclusion he did the same thing with a friend of mine not long after this happen sorry I had to put his business out there but I'm tired of reading about my kids and nothing on him he's far from innocent
Susan

Ville Platte, LA

#6 Feb 5, 2014
Haha wrote:
Somebody oughta let the families of all the people they hurt or have done wrong at em.. little tittless dyke trash. Give there heads a few good smashes and take everything from them.. what a joke.. stop with the welfare and maybe trash like these will starve as toddlers and we wouldn't have to worry about them growing up to be such outstanding citizens.
well someone should cut Dwayne ------ off and teach him not to want sexual favors
lol

Ville Platte, LA

#7 Feb 8, 2014
Susan wrote:
To all who posted on here just wanna tell y'all something I do t normally put anyone's business out but I'm tired of y'all trash talk first of all Dwayne was at the bar drinking with Amber and Leeann and when the bar closed he asked if they wanted to go to his store and get more beer and they said yes well after they got the beer he wanted sexual favors and they said no and Leeann called her brother and he heard the conversation about it so he went to pick her up and when he got there Dwayne had his pants unzipped and if he was robbed and beat y didn't he call 911 instead of getting in his truck drunk and driving and wreaking? And then waiting 2 days before filling a report I tell u y cuz it's all false he just didn't want his family and wife to know and in conclusion he did the same thing with a friend of mine not long after this happen sorry I had to put his business out there but I'm tired of reading about my kids and nothing on him he's far from innocent
your kids are filthy and suck weenies for drugs
Earthlings

Basile, LA

#8 Feb 8, 2014
Susan wrote:
To all who posted on here just wanna tell y'all something I do t normally put anyone's business out but I'm tired of y'all trash talk first of all Dwayne was at the bar drinking with Amber and Leeann and when the bar closed he asked if they wanted to go to his store and get more beer and they said yes well after they got the beer he wanted sexual favors and they said no and Leeann called her brother and he heard the conversation about it so he went to pick her up and when he got there Dwayne had his pants unzipped and if he was robbed and beat y didn't he call 911 instead of getting in his truck drunk and driving and wreaking? And then waiting 2 days before filling a report I tell u y cuz it's all false he just didn't want his family and wife to know and in conclusion he did the same thing with a friend of mine not long after this happen sorry I had to put his business out there but I'm tired of reading about my kids and nothing on him he's far from innocent
So they are all trash! This is what happens when trash meets trash!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Pine Prairie Discussions

Title Updated Last By Comments
Families In Pine Prairie 12 hr Logan 3
cheating spouses (Apr '12) 16 hr Single 8
Sheriff of Evangeline Parish (Sep '14) Tue Mindy 49
News Ville Platte police officer accused of forcing ... Mon Hmm 4
Union Tank Car (Mar '14) Mon Da Tankman 24
Need some welding done (Jan '15) Sun Roughrider 5
trump Aug 28 Solution 17
More from around the web

Personal Finance

Pine Prairie Mortgages